Hey dames, Ik ga dus maandag 5 mei starten met mijzelf prikken....AUW! Vervelende alleen is dus dat ik de brochure waarin het prikschema stond kwijt ben geraakt... Ik moet starten met Decapeptyl na 5 dagen ong. moet ongesteld worden en dan bellen voor echo. Als alles goed is dan starten met de Puregon en doorgaan met Decapeptyl...tot zover klopt het toch? Of....verschilt dit per persoon? God...echt weer iets voor mij dit
dat verschilt per persoon smoeltje. maar het klopt wel ongeveer. ik zou even heel goed gaan zoeken naar je spuitschema
Hey rach84, die is helaas weg. Ben bang dat ik die op het werk heb laten liggen en ik kom daar voorlopig een paar weken niet. Ik heb nu maar gemaild naar het ziekenhuis, maar zal pas vrijdag antwoord krijgen.
als je nog weet dat je op dag 5 met deca moest beginnen zit dat wel goed. als je belt voor een echo, en je verteld op elke cd je zit, komt het vast wel goed hoor
haha...ja daar ga ik ook maar vanuit. Zo stom dat ik die brochure kwijt ben. Maar goed, ik ga gewoon maandag starten.
ik heb apart briefje gekregen.. met schema.. maar elk ZH is anders.. imoest beginnen met microgynon en 18 dagen later met Decapeptyl... 3 dagen later stoppen met pil.. en week na eerste decapeptyl starten met puregon.. 5 dagen later had ik eerste FM en nu om de 2 a 3 dagen... morgen weer de 3e...
Hoi dagmar, ja dat is anders dan bij ons ziekenhuis. Ik heb nl geen pil voorgeschreven gekregen, moet gewoon beginnen met de decapeptyl en na een paar dagen ongesteld, echo en dan starten met puregon. Spannend vandaag voor jou, je eerste FM?
dag smoeltje, nee vandaag was mijn 3e fm.. was nog niet helemaal goed.. moet morgen terugkomen. hij verwacht zaterdag of zondag de punctie... hoop dat ze een beetje doorgroeien hoor bah dat wachten ben ik wel zat nu hahahaa hoe gaat het verder met jou?
Ok, dus nog een paar daagjes doorgroeien. Ja balen is dat he als het niet gaat zoals je het wil...maar gewoon vertrouwen hebben hoor. Hier gaat goed, wel spannend dat ik binnenkort moet gaan prikken. Kijk er best wel tegenop, maar ook dat is een kwestie van gewoon doen. Heel veel succes met de punctie!
ja idd.. dat prikken is een eitje hihi... ik zag dara als een berg tegenop alleen dat valt me 100 procent mee.. ik ben alleen beetje allergisch.. krijg blauwe en rode plekken.. is allergische reactie. .maar ja heeft geen consequenties voor de werking.. jij ook veel succes met het spuiten en ik hoop dta dat ook snel gaat! laat je horen hoe het verder gaat?
zo is het echt hoor Smoeltje, het is helemaal niet eng, na een paar keer ben je al helemaal gewend, echt waar. heb je je schema al gevonden?
Ja dat hou ik mezelf maar ook voor. Nee, schema nog niet gevonden. Maar morgen is het ziekenhuis weer te bereiken dan ga ik ze desnoods bellen. Ik weet vrijwel zeker dat ik het schema goed heb onthouden, maar wil toch niet door een domme fout van mijzelf straks moeten stoppen of iets dergelijks.