help !!! concentratieproblemen

Discussion in 'Zwangerschap' started by ons 2e wonder, May 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ons 2e wonder

Apr 20, 2011
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ik ben nu net een paar weekjes zwanger maar heb nu al weer (net als bij mijn vorige zwangerschap) "last" van concentratie problemen.

vooral op mijn werk... ik zit hele dagen tussendoor op internet en natuurlijk op zwangerschapspagina. maar eigenlijk moet ik natuurlijk gewoon geconcentreerd mijn werk doen.

wie o wie heeft hier tips voor.

2. geetje

geetje Lid

Aug 14, 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb helaas geen tips voor je want ik zit met het zelfde probleem!!! Had het ook al bij mijn eerste zwangerschap! Dus ik lees hier even mee, want tips zijn hier ook erg welkom!!

3. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al 30 weken hetzelfde probleem!
    Kan je dus niet helpen... :D

Mijn extra probleem is dat ik nu ook steeds vergeetachtiger wordt.. het kan dus nog erger haha!!

Succes!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, heel herkenbaar, ik was hier tijdens de zwangerschap van Thirza ook zo ontzettend lekker niet-geconcentreerd en vergeetachtig! Mijn man heeft ADHD en die grapte dat ik het ook had opgelopen van 'm ;) :D

5. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Heb ook geen tips, maar ze zijn welkom hihi! Had hier bij m'n vorige zwangerschap al last van en het is nooit meer weg gegaan. En nu is het weer erger aan het worden. 3x de trap op lopen en vergeten wat ik ging pakken, deur dicht trekken zonder sleutels etc. Om af en toe helemaal wanhopig van te worden!

Share This Page