Hoi meiden, ik heb een paar vragen over provera: hoeveel mg heb je gebruikt hoeveel dagen hoe lang daarna kwam er een bloeding (vanaf de laatste tablet) ik heb 5 mg gekregen, vorige keren werkte dat het beste maar is al meer dan 3,5 jaar geleden. 10 dagen, en kreeg dan zo'n 10 dagen na de laatste een bloeding. Dacht toen dat dat gebruikelijk was, maar lees nu ook in de bijsluiter dat de voorgeschreven duur verschilt, en het aantal dagen dat tussen de laatste pil zit en de bloeding korter is. Dus ben benieuwd naar andere ervaringen? Groetjes!
hey meiden, niemand?? of is mijn vraag niet interessant Heb meteen nog een vraag, welke bijwerkingen hadden jullie? Ik ben namelijk niet te genieten, voelt net of er een klein duiveltje in me zit dat spreekt zodra ik mijn mond open doe....
Slik nu sinds donderdag Provera (10 mg.) en heb ook echt depri-gevoelens en voel me lusteloos. Niet de hele tijd, maar wel vaak. Heel erg irritant. Gisteren was het heerlijk weer, maar ik kon er niet echt van genieten. Ben na het eten anderhalf uur in bed gaan liggen. Toen mezelf toch maar even streng toegesproken en 20 kilometer op de hometrainer gefietst. Ik moet echt bezig blijven volgens mij, dan valt het wel mee. En vandaag heb ik er ook nog Lucrin bij moeten spuiten... Ik zag het goedje naar binnengaan en dacht: help, nu kan ik niet meer terug, wat gaat dit nu weer met me doen!!! De Provera moet ik tot en met zaterdag slikken. Sterkte met de bijwerkingen!
ik slik nu provera 10mg, 7 dagen totaal. Voel me er ook kl*te door! Ik krijg meestal na 5 dagen na de laatste provera ingenomen te hebben een ontrekkingsbloeding!
hoi meiden, fijn dat jullie hebben gereageerd! ik wist niet dat deze bijweringen er waren. heb het paar jaar geleden ook paar keer gebruikt, maar toen was dat niet zo heftig... wel toen ik clomid gebruikte... daarna pnd gehad, en nu lijkt de provera opeens heftiger in te hakken... kn het ook per keer verschillen? ben nu namelijk erg moe/oververmoeid... hoe gaan jullie ermee om? en hebben jullie ook dat je je partner afsnauwt? het is bij mij met vlagen, ene moment heel veel last, andere moment gaat ht wel...
en nog een vraagje, zakken de bijwerkingen zodra je de 10 pillen hebt gehad, of blijven ze tot / tot en met je ongi?
Sinds februari 2010 slik ik al zware hormonen (Orgametril). Nu dus een kuur Provera omdat er nog baarmoederslijmvlies zit dat eruit moet en tegelijkertijd nu dus ook de Lucrin erbij. Mijn man is mijn buien dus al heel erg lang gewend. Heb wel het idee dat de Provera meer hardnekkige psychische bijwerkingen geeft trouwens. Mijn man is gelukkig heel begripvol en ik zeg vaak "sorry" als ik er weer wat uitgooi wat niet helemaal juist en eerlijk is. Ik moet tot de overgang aan zware hormoonmedicatie, omdat ik ernstige endometriose heb... geen fijn vooruitzicht. Dus troost jezelf dat het voor jou maar tijdelijk is. Ik denk dat als je ongesteld wordt, je je alweer een heel ander mens voelt. Is meestal ook zo in een normale cyclus. Bij mij tenminste wel.
En hoe gaat het met de bijwerkingen Sas? Ik ben woensdag al ongi geworden, op dag 7! Dat is toch raar. Ik maak de kuur wel op, morgen de laatste, maar volgens mij kan ik er net zo goed mee stoppen nu. Voelde trouwens wel verschil in m'n humeur toen ik ongesteld werd en ik had ineens heel veel energie! En dat ondanks de Lucrin.