cyclus na behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Evanthe, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hoe verliep jullie cyclus na één of meerdere IUI/ICSI behandelingen? Ik heb pco, maar ik hoopte eigelijk dat mn cyclus wat beter zou zijn na drie IUI en ICSI. Maar het lijkt wel aslof het nu helemaal niet meer werkt, er gebeurt niks! Geen eisprong, geen ongi, geen last van mn hormonen.
    Is dit normaal?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb ook pco en verklevingen
    na de ivf behandelingen had ik ook geen eigen cyclus
    helaas....
    en dan ging ik aan de pil en die regelt het dan
    en nu blijkt dus na het stoppen van de pil eenmalige een eigen cyclus en zwanger :$

heel veel succes meid!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook PCOS en totaal geen cyclus.:(

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Kan het dan kwaad als ik het zo laat? Ik heb nu eindelijk eens geen last van mn hormonen (natuurlijk ook geen kans op zwangerschap dan). Of moet ik toch maar even het zkh bellen om primolut? Maar kan ik dan ooit nog wel een eisprong van mezelf krijgen?

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op zich moet je minimaal 6x per jaar ongesteld worden, omdat je anders een verhoogde kans op baarmoederkanker hebt. Het baarmoederslijmvlies wordt namelijk wel opgebouwd, maar niet afgestoten. Als je het niet uit jezelf wordt, dan moet je aan de pil. Ik baal hier zelf stevig van, omdat een spontaan wonder er dan natuurlijk niet in zit. En ik was ook van plan nooit meer met de pil te beginnen.

Sinds de geboorte van onze meid ben ik niet meer met anticonceptie begonnen en we wisten ook dat we met 10 maanden voor een tweede kindje zouden gaan. In de tussentijd hoefde ik niet aan de pil, dat kon verder geen kwaad volgens de gyn. Maar als je langere tijd geen menstruatie hebt, dan moet je dus wel maatregelen nemen. Sinds januari zijn we bezig voor een tweede en ik ben dus al een paar keer ongesteld geweest (niet spontaan, als gevolg van een Primolutkuur of na een behandeling). Ik zou me er nu niet teveel zorgen over maken, hoor!

Deel Deze Pagina