pffffff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zotje, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ik moet even mijn ei kwijt. Vorig jaar april ben ik gestopt met de pil omdat we graag een 2e kindje wilde. we had verwacht dat het snel raak zou zijn omdat bij de eerste ook maar 3 maanden duurde maar ok bij een 2e kan het natuurlijk langer duren alleen zijn we nu al een jaar verder en ik ben nog niet zwanger. ik weet gewoon niet wat ik ervan denken moet.
    Ben ook bang dat er iets mis is of zo. :cry:

Heb bij de eerste een depressie gehad en heb toen anitdepressivia een jaar geslikt en toen zei laatst iemand dat je daar minder of ze zelfs onvruchtbaar van kan worden.
    Dus ik haal me van alles in mijn hoofd nu waardoor ik mezelf dus ook gek maak.

ook vraagt iedereen wanneeer er een 2e komt en ik vind dit zo vervelend dat ik er meestal niks op zeg omdat ik het gewoon niet weet.

Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt

Groetjes Zotje

2. Niet meer actief

jeetje wat klote voor je:( veel suc 6 er nog mee !

3. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    ja dat is balen zeg !
    Kan me voorstellen dat je rare dingen gaat denken !
    Maar er zijn ook vele meiden die al lang bezig zijn en niks mankeren, uiteindelijk komt het wel goed !
    Daar zou ik in blijven geloven anders maak je je zelf gek...
    Succes met zwanger worden, hoop dat t gauw raak is ! , ik duim voor je !

xx maris

4. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Als mensen vragen wanneer er een 2e komt, kun je ze gewoon zeggen dat ze niet op bestelling geleverd worden.......dan zijn ze vaak meteen stil en weten ze ook dan je het zelf misschien ook anders had gezien. Bij ons wordt er vaak gevraagd of we er graag een 2e bij zouden willen en dat is een hele andere vraag en daar kun je ook makkelijker op antwoorden door te zeggen: Ja dat willen we heel graag.....

Het vervelende is vaak de manier waarop het gezegd wordt.....dus als je de vraagstelling vervelend vindt, kun je daar best op reageren met een antwoord waaruit blijkt dat het niet te plannen is..... sommige mensen denken nog steeds dat je een baby neemt, ipv krijgen mag......

Veel succes met zwanger worden, hou de moed erin.......en probeer te genieten van je kindje die je hebt, dan gaat de tijd veel sneller!

Groeten Carinda

5. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Dat vind ik inderdaad een hele goede Carinda !

Heb inderdaad gemerkt dat veel mensen heel makkelijk denken over zwanger worden...
    Het is een geschenk uit de hemel, en je mag in je handen knijpen als je dit geschenk krijgt !

xxxmaris

6. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Ik sluit me hier volledig bij aan.

Heb je dit ook aan je huisarts verteld? Die kan je misschien beter vertellen over de eventuele bij en nawerking van anti depressiva.

Heel veel succes

Liefs Jose

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hai ik snap je angst heel goed hoor.
    ik heb ook heel lang antie depresiva en antipsychotica geslikt. ik denk al met al 5 jaar.
    maar ik heb wel 2 kindjes mogen ontvangen. bij de 1ste duurde het 13 maanden en bij mijn 2e duurde het maar 3 maanden.
    maar als je zo zorgen maakt zou ik gewoon eens bij de ha langs gaan.
    en wel naar dat de omgeving zulke vragen stelt ja.
    ik ben het inderdaad eens met wat carinda zegt. plaats maar eens zo'n opmerking, waarschijnlijk (hopelijk! ) gaan ze dan anders vragen of niet meer vragen.

\sterkte! en hopelijk mag je nu wel snel een wondertje verwachten.

8. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties.
    Die opmerking van Carinda vind ik wel een goede en mocht het weer ter sprake komen maak ik die opmerking. Ik denk dat ik morgen toch maar een bij de ha langs ga want ik temperatuur ook al 2 maanden dus dat kan ik ook meenemen misschien dat ze daar iets op ziet en dan stel ik ook mmijn vraag over antidepressivia. Verder probeer ik toch van mijn zoontje te genieten en over 6 weken gaan we ook trouwen dus daar richt ik mee ook op.

En ik probeer ook moed te houden maar toch als ik elke maand weer ongesteld word heb ik weer een flinke dip.

liefs zotje

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Antidepresiva heeft niets te maken hoor met onvruchtbaarheid. Ik slik het ook gewoon en gyn is er van op de hoogte en het is geen probleem.

Gr vruchtje en veel succes

10. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    bedankt vruchtje. Het leek mij ook al zo raar maar ben er toch door gaan twijfelen.

Deel Deze Pagina