Met wc rolletje het hartje horen

Discussion in 'Zwangerschap' started by anna123, Feb 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    HI meiden!

Ik hoorde dat op een gegeven moment de vader to be het hartje kan horen via een wc rolletje! Helemaal leuk natuurlijk!
    Maar vanaf welke week kan dat ongeveer?
    Iemand een idee?!

Thanks!!!!

xxx

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ben erg nieuwsgierig naar het antwoord. Wij hebben het nl eergisteren geprobeerd, maar helaas... papa to be hoorde nog niks.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Volgens mij is dat pas als je echt een grotere buik begint te krijgen....
    HIer eigenlijk nog nooit geprobeerd maar heb wel ooit een info mailtje gehad geloof bij 26 weken waarin stond dat als je geluk hebt je de kleine dan met een w.c rol kon horen!
    Dus dan denk ik zo rond de 26 weken???

4. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    en dan nog lukt het niet altijd hoor, je moet inderdaad net geluk hebben

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    ooo dus dat kan pas echt later in de zwangerschap! jammer..hoopte dat het met een paar weken al zou kunnen!:D
    Nou ja...moeten we even geduld hebben!

x

6. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Dat kan pas na week 25 zonder wc rolletje heh?! vanaf 28wkn kon papa to be het hartje eindelijk horen..

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    pfff dat wordt nog heeeeeeeeel lang wachten voor papa to be hier! Arme man!

Angelsound wil ik nm niet kopen omdat ik vet in paniek zou raken als ik een keer het hartje niet zou kunnen vinden....daarbij...zou heel de dag met dat ding op mn buik liggen!

x

8. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Ik heb de angelsound wel gekocht maar nooit toen het hartje kunnen vinden en daarbij kreeg ik ook enorme spierpijn in me lies. Ik denk dat dat ding me spieren kon spannen. Kon daardoor niet lopen.

maar als je je ukkie eenmaal voelt, dan wil je nog geen eens meer het hartje horen :) Dan was het voelen veel leuker en fijner!

9. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    nou wij hebben het al geprobeerd idd (mn man d8 dat ik nu echt hormonendol was geraakt :D) maar helemaal niks hoor!

Misschien moet je nog verder zijn ofzo!
    of misschien met een keukenrol hahaha ;)
    Succes

10. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Wij hebben het destijds rond 27/28 weken geprobeerd en gelukt!! :D Was zo leuk...
    Scheelde wel dat ik inmiddels precies wist hoe de kleine lag en dus ook waar mijn man ongeveer moest luisteren... Ik kon nl. altijd heel goed zijn ruggetje voelen en als je die hebt gevonden is de kans groot dat het lukt.

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    wij proberen dit ook regelmatig, maar ons meisje gaat dan tegen de wc rol aan schoppen en duwen waardoor het niet lukt.
    maar dat er leven is, is zeker!
    en dat het zo beweegt en golft op die plek is eigenlijk ook wel leuk.
    ze reageert meteen als er iets op of tegen mijn buik aan duwt.
    ook als onze poes op mijn buik gaat zitten.
    zo gezellig...

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Wij hebben nog niet geprobeerd om via een wc rolletje het hartje proberen te luisteren. Wel kan ik sinds ander halve week het hartje voelen kloppen, dan leg ik mijn hand op de buik en druk wat en dan voel ik de hartslag van de kleine..
    Ik heb aan de verloskundige gevraagd of het mogelijk was want ik heb gelijkertijd met mn andere hand mn eigen hartslag bij gehouden, en daar zat een verschil in. Volgens mijn verloskundige was het dus mogelijk dat ik het hartje van onze kleine heb gevoeld.! Ook mijn vriend heeft al hartslag kunnen voelen, en die viel het ook al op dat de hartslag anders is dan mn eigen!

13. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    dat heb ik nog niet geprobreerd, misschien is het idd te voelen
    mijn placenta ligt achter, dus ik voel en zie mijn meisje heel goed, ook als ze hikt, dan gaat mijn buik ook op en neer.
    ik zal het eens proberen.

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier geprobeerd met wc rolletje maar was niet zo'n succes. Volgens de vk kun je rond 30 weken het ook met gewoon je oor op de buik horen en dat klopte idd. 'k Weet niet precies of 't bij ons met 30 weken was, kan ook wat later zijn, placenta ligt hier aan de voorkant.
    Overigens lukt die mij zelf niet he ;)

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Gister nog geprobeerd (zonder wc rolletje) en tot mijn verbazing kon hij het hartje al horen, maar volgens mij lag het ook echt helemaal tegen m'n buikwand aan. Bij de eerste zwangerschap kon hij het ook altijd horen :D Jammer dat ik het zelf niet kan haha.. Hier dus met 20 weken het hartje al gehoord zonder wc rol.

16. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Hier toevallig gister geprobeerd met wc rol, maar vriendlief hoorde helemal niets ;)

Ach mijn buik rolt en golft aan alle kanten als ik stilzit, dus das mijn voldoende bevestiging!

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Om mezelf niet onnodig bang te maken heb ik nog nooit een poging ondernomen.
    Als ik soms zie hoe lang het al duurt voordat de verloskundige het hartje heeft gevonden...(vaak denk ik dat ik het dan al gehoord hebt maar dat blijkt dan mijn eigen hartslag te zijn)
    Zolang ik mijn meisje lekker voel spartelen is dat voor mij voldoende!

18. wennepen

wennepen Bekend lid

Dec 30, 2008
    908
    0
    0
    Wij hebben het met een wc rol geprobeerd, maar mannetje kon niks horen. Binnenkort nog maar eens proberen. Zou het zonder wc rol ook kunnen dus met oor op de blote buik?

19. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    'k denk 't wel hoor! hier tenminste wel

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Mn man heeft het gisteren geprobeerd.. maar de kleine werd meteen actief van papa's stem en lag dus alleen maar te trappelen. Dus het enige wat hij hoorde was veel geruis, geplop en geklots :p

Share This Page