10 dgn na tp smiddags negatief getest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lauraaaaa, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik kon me gister niet meer tegenhouden, en heb op dag 10 na tp embryo een test gedaan(negatief)
    Was net een uurtje of 2 daarvoor nog wezen plassen, en in die 2u veel gedronken...(urine was ook zeer licht)
    Van het zkh mogen we 13dgn na tp testen. Dus ben zoo stom geweest. Heb nu al m'n hoop verloren. Iemand succes verhalen? Die me misschien weer een beetje hoop kunnen geven die laatste 3 dagen wachten? Killing die wachtweken!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het kan nog. Hoop houden tot het tegendeel bewezen is. Sterkte met de laatste wachtdagen

3. JennyB

JennyB Lid

8 jul 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud was de embryo? Ik zou morgenochtend nog eens een test doen met ochtend urine. Sterkte! Het is niet makkelijk hé?

4. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Bedankt voor de reacties:)
    Het is een 5-daags embryo. Zoals ze in Nijmegen vertelden een A kwaliteit. (Weet dat het niet altijd wat zegt) Toch krijg je een beetje hoop meer daardoor lijkt wel...
    Pfff nee het is helemaal niet makkelijk. Valt me vies tegen allemaal. De hele onzekerheid rond de icsi behandeling.
    Officieel mag ik woensdag testen, wil dat ook aanhouden vanaf nu;) dan is het zeker een nee, of toch nog een ja...
    Waar zitten jullie zelf in de behandeling?

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Spannend en ik kan me voorstellen dat je eigenlijk niet kunt wachten. Probeer een beetje afleiding te zoeken of jezelf 'aan het werk te zetten' (klusjes in huis, boodschappen doen, een wandeling maken etc.)

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Was dit voor jou de 1e tp?
    Bij de verse tp had ik embryo van 3 dagen en bloedde op dag 10 na tp. Bij cryo tp embryo van 5dagen en bloedde op dag 9. Nu weer cryo tp, ik test op dag 9 want dat zou mijn nod zijn als ik mijn eigen cyclus aan houd en aangezien de tp in mijn eigen cyclus was ga ik daar dan ook maar vanuit. Terwijl zkh pas bloedtest doet 15dgn na tp, bijna week later nadat ik zelf ga testen.
    Dus afhankelijk van wat voor jouw cyclus normaal is kan het zijn dat je te vroeg teste maar kan ook goed dat het niet te vroeg was. Dan is wel heel erg balen. Maar zolang het niet rood is...

7. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Dank voor de reacties.
    Het is inderdaad mijn eerste tp. Wel in een kunstmatige cyclus, aangezien ik pcos heb... Hebben ook geen verse tp gehad ivm overstimulatie.
    "Helaas" word ik door de medicatie die ik nu nog slik niet ongesteld. Dus moet echt wachten op de test dag... Zit niets anders op dan afwachten.(zoals jullie ook allemaal moeten, helaas)
    Als ik het hier zo lees, test iedereen echt al veel eerder dan het zkh zegt...

8. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Ike, jij net weer op het wachtbankje zie ik? Succes in de vreselijk afwacht weken.

9. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Hoi Laura, ja ik zit er net weer. Bedoel je de utrogestan? Ik begon door de utrogestan heen te bloeden. Het zegt dus niet alles. Maar succes!
    Ik wilde eerst niet eerder testen dan zlh zegt, maar nu de 3e x ken ik mijn lijf wel en durf het wel aan. Een week langer wachten houd ik niet vol hoor.

10. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Hi ike, ik ben indd aan de utrogestan, maar ook aan de provanova. Die zorgt ervoor dat mijn hele cyclus plat ligt. Nog 24u wachten. Al heb ik er een hard hoofd in hoor na zondag. Ondanks dat het een zeer lichtere urine test was. En met de clear blue(goedkoopste). Heb voor morgen kruitvat 2v5euro thuis liggen. Voel me eigenlijks helemaal niets anders dan anders dus denk dat het einde oefening is, en op moeten naar onze laatste cryo uit icsi 1...
    Voelde jij je anders zo naar de testdagen toe?

11. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Laura heb je nog getest vanmorgen?
    Ik heb nu de laatste tp gehad van icsi 1. Hoeveel cryo's had jij? Ik had 2 cryo's en 1 verse terugplaatsing.
    Alle 3 de keren heb ik aantal dagen na terugplaatsing wat gevoeld. Eerste keer voelde ik mij paar dagen voor testen echt zwanger, was het ook maar helaas ging het mis. 2e Keer voelde ik gewoon dat het niet goed zat. Nu heb ik goede hoop maar het is nog heel vroeg dus moet nog gewoon wachten...

Deel Deze Pagina