Hallo dames! Vandaag is mijn belly talk binnengekomen! Mega hartstikke leuk natuurlijk! Zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met de belly talk? En op welke plek kan ik het beste het hartje te horen krijgen? Ik heb het net zelf al even geprobeerd, maar er komt best veel kabaal van dat ding af waardoor je geluiden niet echt kunt onderscheiden. Als ik eenmaal weet waar ik ongeveer moet zoeken kan ik hem denk ik sneller vinden.... Alvast bedankt! *kussie!!!*
hoi hoi... het beste kan je hem een beetje insmeren met baby olie en je buik ook een beetje ( hoeft niet overdreven veel hoor) dan maakt ie beter contact met je buik. je bent nu 8 weken bijna 9 dus zal hij zo ongeveer op de hoogte liggen waar je onderbroek stopt zeg maar ( gewone slip ) kan zelfs nog iets lager en het ligt eraan of je een voorliggende placenta heb of een achterliggende... voorliggende is moeilijker te horen omdat je dan meer je eigen hartslag hoord ivm die bloedvaatjes die daar lopen. noe ik zou zeggen veel succes en plezier met je belly talk... oh ja niet schrikken als je hem/haar een keertje niet hoort hoor vooral nog zo vroeg in de zwangerschap... groetjes ps ik heb een angelsound werkt denk ik wel het zelfde...
Hai ik heb gelezen dat je het beste vanaf onder de navel kan beginnen te zoeken en een klodder gel op je buik te doen en dan met het appaaraatje de gel langzaam verspreiden dan maakt hij ook minder kabaal namelijk! groetjes nandine
Dankjewel voor de tips dames! Ik heb er wel een gel bijgekregen en die heb ik zowel op de buik als op de belly talk gedaan. Maar ik als ik dan probeer te zoeken naar het hartje ruist hij heel erg.... Maar ik ga het zo nog eens proberen!
Ik heb em ook gehad maar heb em weer terug gebracht... hoorde niks alleen veel gesuis enzo... werd er bang van... mn vk zei dat ik me er niet teveel van voor moest stellen en dat het pas na 6 maand wat duidelijker zou zijn, ik was toen net 4 maand... vandaar dat ik hem weer heb terug gebracht! Maar ik hoop dat jij er plezier van hebt natuurlijk, ik heb ook al wel eens positieve verhalen over gehoord hoor op dit forum...moet je even zoeken,was al ergens een topic over een tijdje geleden...
het beste wat je kan doen als je lekker relaxt bent bv als je naar bed toe gaat of zo... heerlijk op bed ligen en genieten van je hummeltje ff een paar minuutjes voor jou en je beeb...
Ik heb zelf niet de belly talk maar de Angelsound. Ik ben nu 13 weken zwanger en ik vind de hartslag (elke keer weer verschillend hihi!) ongeveer 2 cm boven mijn schaambot, dus ik denk omdat jij nu 8 weken zwanger bent dat je echt bij je schaambot moet gaan zoeken... Dus heel laag! Succes ermee, ik krijg het er iedere keer ontzettend warm van als ik het hartje weer hoor, krijg meteen een big smile op mijn gezicht! Hihi! Gelukkig hoor ik geen geruis ofzo, ik hoor echt heel duidelijk het hartje kloppen... Moet wel soms heel goed zoeken hoor! Gr. Miranda
misschien is het ook nog wel een beetje te vroeg want bijv. bij mij kon de vk het hartje pas bij 11 weken horen en hun weten precies waar ze zoeken moeten, je kleintje zit nu ook nog onder je schaambot. Suuces!
Nou, dan gaan we straks poging nummer zoveel proberen! Vriendje en ik zijn net al bijna een uur bezig geweest om te zoeken... Ik baal er wel giga van hoor, word er een beetje onzeker van. Weet wel dat het nog redelijk vroeg kan zijn, maar de kans bestaat wel dat je hem wel kunt horen, en daar hoopte ik zo verschrikkelijk op! Anyway, heel erg bedankt meiden! Als ik meer succes heb laat ik het jullie weten ofcourse...
Ik denk toch dat je nog een beetje vroeg bent. Ik heb de bellytalk vanaf 10 weken en toen hoorde ik hem echt heel erg zacht helemaal achter mijn schaambeen. Er staat normaal 12 weken voor dus als je hem voor die tijd zou horen zou je geluk hebben. Daarom zal ik me zeker ook geen zorgen gaan maken en elke dag uren gaan zoeken.
Hey, Ik heb hem ook de bellytalk , hoor ook alleen maar geruis Denk ook dat het nog een beetje vroeg is, je baarmoeder komt nog niet boven schaambot uit. Heb wel een hartslag gehoord ....... maar als ik zelf sneller ging ademen ging de hartslag ook sneller hihi. Dus was die van mezelf aan het beluisteren( klinkt ook mooi hoor) Succes hoor graag van je als je hem gevonden hebt succes Liefs sancho