K spuit nu sinds 3 dagen weer Decapeptyl en merk dat k weer hoofdpijn en erg moe ben.. Wie had/heeft er ook last van bijwerkingen en welke?
Ach die hoofdpijn.. Elke dag knalde m'n hoofd.. Alle keren.. Moe ben ik eigenlijk nooit ergens van. Succes meis!
Ik had de eerste week a 2 weken een uur na t spuiten even hoofdpijn, maar dat was ook vlot over. Ik heb verder een avond gehad dat ik de deca had gespoten, misselijk werd en een gebakje at en vervolgens boven de wc hing en alles eruit gooide. Verder nergens last van gehad. Ik had alleen de pech met de deca dat k gedurig 3x moest aanhalen voor de prik zat
Ben niet de enigste dus..die hoofdpijn is inmiddels afgezakt maar die vermoeidheid blijft drama..had k de vorige keer ook zo erg maar die moodswings vallen me nog alles mee moet k zeggen
Jaa en dan na je punctie en tp, zelfde ben zoooo moe . Ik gebruik de utrogestan bolletjes . Die veel symptomen geeft vind ik ! Krijg je die ook ?
Van de decapeptyl kreeg ik nu twee keer buikkramp. De eerste keer dacht ik nog dat het toeval was, maar daarna kreeg ik het nog een keer toen ik deca spoot. Verder ook erg moe en ontzettend duf, ik kreeg bijv. op mijn werk niks gedaan!
@Debbi jep elke keer al gekregen na een tp..daar merk k vrij weinig van eigenlijk. @LoveAim ja moe ben k ook ontzettend. .val gewoon in slaap savonds haha