Provera wanneer beginnen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ukke, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, bah waardeloos!! Sterkte!! Snap dat je eerder terug gaat nu. Verwacht je ook niet dat het nu pas begint...

Spannend weer Kitty!! Succes maandag, spannend telefoontje. En dan dinsdag weer de tp gaan we vanuit.

Ik heb donderdag Pregnyl gehad, bms was 11 a 12mm, mooi dik en er zat 1 mooi groot ei van 19 mm rechts. Hij is gisteren gesprongen. Heb weer een halve dag buikpijn gehad. Vandaag dus 1dpo en weer aftellen. Drie keer geklust vanaf dag van Pregnyl. Maar heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in... kan d'r niks aan doen.

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, telefoontje gisteren gehad toch? Vandaag de tp? Ben benieuwd. Veeeeeeeel succes!

Sonneke, gaat het alweer iets beter met je? En Ukke, hoe ist met jou?

Hier 3dpo, weinig nieuws dus verder.

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel gedoe, cryo was vanochtend niet geschikt. Ik had er nog een. Deze is net ontdooit en een uur later teruggeplaatst. 5 cellig type 1 kwaliteit. Nu afwachten
    Vrijdag 3 aug testen......

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kitty, mijn NOD is 1 a 2 aug, dus we gaan gelijk op. Type 1 wil zeggen de beste kwaliteit? Mooi dat ze zo snel actie konden ondernemen en alsnog een tweede konden terugplaatsen. Super! Was dit nou jou laatste cryo? Van IVF poging 1? Of zit ik er nu helemaal naast?

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht 1 uur helse pijn in baarmoederstreek met uitstraling naar de onderrug. Kwam opzetten nadat ik even naar de wc was geweest. Zat af en toe op randje van flauwvallen en moest er bijna van overgeven ook bij vlagen. Naar bed gestrompeld, waarbij ik amper een houding wist aan te nemen. Heb gewoon daar zo'n beetje liggen janken. Pijn was nog heviger dan een ongipijn en een scheurende cyste bij elkaar. Mn man heeft een hotpack gemaakt en dit leek uiteindelijk wel te gaan werken. Was wel vroeg wakker vanmorgen, mn buik is nog gevoelig als ik bv omdraai in bed ofzo.
    Heb 1x eerder zo'n pijn gehad op 5dpo. Zou het toch met een innesteling te maken hebben? Dat het toen is misgegaan ofzo. Maar ja 4dpo is wel vroeg.

6. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vpkaatje, dit was idd de laatste cryo. Hierna door met ivf nr 3. Als t niet raak ik, dan moet ik weer aan de pil..bah. zelf denk ik dat ik poging naar poging 3 moet. Een ding scheelt, er worden dan wel 2 emmy's teruggeplaatst. Dus grotere kans. Eerst afwachten maar....
    en wat verschrikkelijk die pijn. Ik heb daar nooi last van gehad. Is t nu weer draaglijk? Anders zou ik ff bellen. En doe je rustig aan? Het wordt wel weer tijd voor goed nieuws.

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop voor je dat IVF 3 niet nodig is meid!! Heb er deze keer bij jou eigenlijk wel een heel goed gevoel bij! In tegenstelling tot mezelf. De pijn is voorbij. anders had ik idd even gebeld. Maar ik denk toch dat het misschien mn darmen geweest zijn. Innesteling zou te heftig zijn en te vroeg en bovendien denk ik niet dat ik zwanger word deze keer. Begin zo te frustreren pff.

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vpkaatje, ik heb echt geen idee. Als mijn andere cryo het niet goed deed, ben ik benieuwd of deze het wel redt.
    En een ding scheelt, als IVF 3 doorgaat, dan krijg ik er twee teruggeplaatst. Verse tp hebben een hogere kans en bij twee natuurlijk nog iets meer.
    En hoe voel jij je verder?
    Sonneke, hoe is het met jou zo na je plotselinge terugkeer van je vak?

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd hoe het met je gaat Sonneke, en Ukke ook!

Kitty ja meer kans, dat is mooi! Maar hopelijk niet nodig ;) Ik voel me verder goed. zit nu in de nacht tussen 5 en 6 dpo en voel me wel kansloos eigenlijk. Maar het is nu lekker weer en doe allemaal leuke dingen, dus voelt het allemaal ietssss minder frustrerend.

10. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kitty, poging 3 zal mij wel op de last jagen! Is de laatste toch? Positief blijven, maar duim voor die cryo! Wat als derde poging lukt en je wil een tweede? Begin je dan weer bij 1?
    Ben ook benieuwd naar Sonneke. Hoe vergaat de zwangerschap jou? Hier gaat alles super! Natuurlijk nog zomervakantie dus kan rustig aan doen, maar voel mij top. Rugpijn is als sneeuw voor de zon verdwenen, was bij chiropractor en er zat een zenuw knel. Even rechtzetten en een fikse massage en heerlijk! Kan weer slapen joh! Mijn energielevel stijgt (zolang het duurt) naar ongekende hoogte. Heb mijn scriptie bijna helemaal geschreven, maar ben nu gestopt want er zitten toch ook echt nog twee andere in het groepje die hun bijdrage moeten leveren! Heb alle administratie eens bijgewerkt en vandaag maar eens opruimen.
    Nu alweer 28 weken op naar de 30 ongelooflijk hè!
    Alles is klaar/geregeld, alleen het kindje nog. Oh ja en een naam, ook niet onbelangrijk haha zijn er nog niet uit, wel wat op een lijstje (slechts 2) maar zijn het nog niet laten we het maar noodnamen noemen. Jullie suggesties? Houden van kort en uitspreekbaar ;)

11. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    VPKaatje, Jeeee wat heftig! Gelukkig is het over gegaan. Mijn innesteling heb ik ook ge pels, achteraf gezien. Het waren twee fikse krampen ikduimerdeduim gewoon door. Spannend hoor

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Ukke, wat leuk weer wat van je te horen. Heerlijk dat de vakantie je goed doet. En hoe ben je uiteindelijk bij de chiropracter terecht gekomen? Moet je net maar weten dat je daarheen moet.
    En leuke, korte namen. Ik vind Hugo een leuke naam. Is misschien niet zo heel vlot uit te spreken. Anders Nick, Thijs of Daan?

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als deze poging mislukt, dan ga ik naar de laatst betaalde poging. Maar als het meezit, heb ik meerdere emmy's en heb ik meerdere terugplaatsingen binnen die poging. En als het helemaal mee zit, dan heb ik poging 3 niet nodig. Als je een doorgaande zwangerschap hebt gehad, dan ga je weer terug naar af. Dus dan begin je weer bij poging 1. Gelukkig maar, want anders wordt het een duur grapje.

Sonneke, we missen je :(. Ik hoop dat alles goed met je gaat! Dikke knuf.

14. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kitty! PFFF ik hoop dat poging 3 niet meer hoeft te gelden.

Gelukkig mag je weer opnieuw starten na een goed verlopen zwangerschap. Soms lijkt het zo oneerlijk, de een die maar zwanger wordt door er alleen al na te kijken en de ander die gewoon net dat zetje meer nodig heeft maar dan wel de stress van de beperkte pogingen...

Ik liep al bij de chiropractor! Ik heb daar, toen ik 3 maanden zwanger was, een intensief behandeltraject gehad van 2x in de week komen 5 weken lang. Dat was ondertussen afgebouwd naar 1x in de maand, maar bij de controle bleek dus al snel waar mijn rugpijn vandaan kwam. Vanacht overigens weer heerlijk geslapen. Ongelooflijk wat een zenuw kan aanrichten.... ;)

Hugo vind ik zelf niet zo, maar ken wel andere grote fans ;)
    Ja iets in die trant is wel leuk. Liefst geen ij in de naam, want dat wordt lastig in het buitenland (stel dat we ooit toch nog gaan emigreren, wat we op zich best wel zouden willen als we geen koophuis hadden die we uberhaupt aan de straatstenen niet meer kwijtkunnen)
    Ik vind Ties ook leuk, mijn man niet. Of Melle, Jelle, Jesse, Jon, Jona, Roan, Jens, Jim.......... PFFFF lastig

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesse, Jonah en Jim zijn leuk! En dan heb je nog Siem, Liam, Guus, Lukas, Stijn, hahaha. Echt te moeilijk idd. Gelukkig heb je nog eventjes ;).

16. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar mijn man wil dan weer Jonah zonder h dus Jona hahahaha

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    Jesse is een tweelingbroer van een kind bij mij uit de klas
    Jim is een zoon van de kennis van mijn schoonouders

Ach zo is er altijd wel wat

Omdat ik in het onderwijs werk heb ik bijna overal wel een associatie mee en vind ik veel al snel niet meer leuk :D

We broeden nog even door inderdaad.....

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukke, mooi dat je van je rugpijn af bent, heerlijk en wat
    een energie... nou maak daar maar gebruik van zolang het
    duurt. En alweer 28 weken, wat vliegt de tijd toch.
    Ongelofelijk. Namen: Tim, Niels, Sem, Lars

Kitty, het is me nu eindelijk een beetje duidelijk hoe
    dat zit met IVF.. nou hoop echt voor je dat die derde
    poging niet door hoeft te gaan hoor. Tsjongh je maakt het
    wel spannend.

Sonneke, waar ben je meid? Hopelijk niet de hele dag op bed en
    boven de wc.... :(

Vandaag 8dpo... woensdag zal mn ongi wel doorbreken. Vandaag
    wat gekek steekjes gehad linksonderin met uitstraling naar mn
    onderrug en mn borsten zijn gevoelig. Maar dit soort klachtjes
    heb ik wel vaker gehad. Verder voel ik me megamoe en verder niks
    bijzonders. Dat megamoee komt door steeds slecht slapen ivm
    de warmte op de slaapkamer. Wordt dus nu wat beter.

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh, vpkaatje, we willen geen ongi zien. Ik moet nog 4 dagen wachten tot de test.....

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was er deze keer echt helemaal niet zo mee bezig en ging er al 100% vanuit dat ik niet zwanger zou zijn. Vandaag 10dpo en normaal is mn temp dan laag en dan begint 's avonds de spotting en breekt 't 11dpo door. Heb nu voor t eerst weer es de thermometer gepakt en ja temp omlaag. Dus weet genoeg... zal morgen wel doorbreken, kan ik bellen voor startecho. Laatste keer zonder IUI. Heb nog paar dagen de tijd om te bedenken of ik dit toch ga zien als een kans of dat ik beter een maandje aan de pil kan gaan om even rust en echt vakantie te hebben. Een kans is een kans... maar hoe realistisch is deze kans.
    Kitty, hopelijk jij nr 3 en meer geluk!! :) duim-duim-duim

Deel Deze Pagina