Provera wanneer beginnen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ukke, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    eeeejjj Kitty, vpkaatje en Ukke hier ben ik dan....
    Toen ik dat berichtje plaatste was ik er zo klaar mee en wilde inderdaad naar huis.
    Wij hadden onze spullen ingepakt en hebben toch besloten om nog even in frankrijk te kijken. En dit was een goede keuze, het was in spanje veel te warm!!! Waarschijnlijk was ik daar zo ziek van!
    Uiteindelijk zijn we gisteren pas thuis gekomen van vakantie! Heerlijk nog 1,5 week een fijne vakantie gehad.

@Kitty: Ik vind het zo spannend voor je niet normaal! Ik hoop zo dat deze ronde je laatste is geweest!! Heb je niet zelf vanaf IVF 1 de keuze tussen 1 of 2 terug plaatsen?? Dat is ook wel raar eigenlijk....
    DUIM DUIM DUIM

@Vpkaatje: Weet je al iets meer? is er al spotting gekomen??
    Ik begrijp je zo goed, je bent er op een gegeven moment echt zo klaar mee! Bij jou is het elke keer ellende met die cystes! Het is zo oneerlijk allemaal! Maar je moet echt vertrouwen blijven houden. Ik dacht elke keer maar er is nog hoop want ik krijg nu IUI of ga spuiten met menopur. Ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen een manier is om uiteindelijk zwanger te worden, dus ik zou zeggen al die hoop op IUI!
    En je ziet zelfs IUI 5 kan succesvol zijn!!!

@ukke: Ik ben blij dat het goed met je gaat na je bezoek aan de chiropracter! Alles geregeld is ook wel een gerust idee!
    Heb toevallig de papieren voor de kraamzorg binnen gekregen. Ik krijg 54 uur is dat een normaal aantal?? Hoeveel krijg jij, mischien is dat ook nog per regio verschillend?
    Wat betreft namen, jaaaaa lastig!
    Het is wel handig om alleen een jongensnaam te hoeven bedenken!!
    Hebben jullie het ook tegen jullie omgeving gezegd wat het wordt of hoe hebben jullie dit gedaan??
    Ik vind Jens, Milan en Thomas wel leuk...

Verder gaat het hier wel goed hoor, ik heb lekker deze week nog vakantie! Manlief heeft maar spaarzame vrije tijd dus is al in de babykamer aan het schilderen. Het kan maar vast klaar zijn!
    Blijf nog steeds wel misselijk als ik niet voldoende eet. Maar ik hoef in ieder geval niet meer over te geven. Mijn buikje begint al iets te groeien, kan mijn eigen broeken niet meer aan...

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeh Sonneke, we waren al zo ongerust! Heerlijk dat je toch nog even hebt kunnen genieten in Frankrijk. En ze raden eigenlijk ook aan om de 1e 3 mnd niet op vakantie te gaan. Zo zie je idd maar dat je lichaam helemaal niet met de warmte om kan gaan. Leuk zeg dat je buikje gaat groeien. Willen wij ook ;) En helaas heb ik geen keuze of ik er een of twee mag terugplaatsen. Andere ziekenhuizen blijkbaar wel. Ach, als het eerdaags maar lukt, want het is elke keer wel weer een teleurstelling.....

Vpkaatje, hoe is het met je? Ik hoop zo dat je niet ongesteld wordt.....

Ukke, nog lekker van je vakantie aan het genieten? Vandaag is mooi weer, dus ik neem vanmiddag denk ik wat uurtjes op!

Hier gaat het redelijk. Ene moment denk ik zwanger (steekjes onderbuik, misselijk, last onderrug), andere moment niet zwanger (1e pukkel al gespot :S). Vanochtend durfde ik niet te testen. Misschien morgenochtend en anders gewoon vrijdag.

3. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sonneke Ik denk inderaad dat dit per regio en zorgverzekeraar! verschillend is! 52 uur vind ik ruim! Ik krijg er maar 40!
    En als je pech hebt en je in het ziekenhuis moet blijven dan gaan er ook nog uren vanaf wat ik zo begreep. Afijn, 16 augustus heb ik de intake al, dan zal ik het fijne er wel van te weten komen.

Hier weer vorderingen. Mijn vakantie loopt op zijn eind... zo geen zin om weer aan het werk te gaan! Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, aan de andere kant zijn het maar 4 weken, dus als ik er weer in zit is het ook zo weer voorbij en zit ik alweer in mijn verlof.

Gisteren een babyfoon gekocht, een traphekje en borstvoedingsset en een flanellen pyama (Sonneke, Prenatal heeft nu 20% korting, scheelt toch weer een hoop op grote uitgaven zoals een babyfoon en traphekje!)
    Donderdag komt de wandelwagen binnen. De box hebben we van de week uitgeklapt, schoongemaakt en opgezet. We hebben hier ook te maken met twee honden die nu langzamerhand toch echt wel moeten gaan wennen aan 'babyspullen'. Een van onze honden kan al zo slecht tegen veranderingen!

Ook zijn we nu uit over de naam! Jeej eindelijk, dat geeft ook rust. Ook het geboortekaartje hebben we op internet al gevonden en we hebben een proefdruk aangevraagd met onze tekstjes. Langzaam maar zeker kan het aftellen bijna beginnen.
    Er moeten nog wel een paar dingen gebeuren, maar er is nog tijd en er is ook nog genoeg te doen voor in mijn verlof. Kleertjes wassen, strijken, kasten goed inrichten, plastic van de dingetjes af...

Leuk leuk, ik zal er een impressie van de kamer opzetten..

@VPKaatje, hoe staat het ermee, is de ongie goed doorgebroken? Nu voor de laatste zelfkluskans?
    @Kitty, weet je al meer? Hoe staat het er bij jou voor?

4. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    OW, heeft mijn telefoon geen bereik, kan de foto niet naar mijn mail doorsturen, nog even geduld dus....

5. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    2012-07-31 09.58.08.jpg
    2012-07-31 09.59.05.jpg

Daar zijn ze dan... een impressie voor jullie

6. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat mooi gedaan! Vooral de boom. Wat een werk :S.

En meiden, helaas moet ik jullie teleurstellen. Ook hier niet zwanger. Ronde 3, de laatste betaalde ronde komt nu echt heel dichtbij. Pfff, dit moet hem gewoon worden! Anders word ik echt gek :S.

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukke, echt helemaal super dat jullie al een naam hebben. Ik was vandaag ook in de prenatal en in de hema. Jeetje, wat hebben ze leuke dingen! Het is dat ik nog niets voor mezelf kan komen, maar als het ooit zover mag komen, dan sla ik mn slag :D.

En welke kinderwagen heb je gekocht?

8. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de maxi cosi mura 4 (gekregen!) Met de honden zi hajn hahawe vaak op stap in het bos, dus we wilden een goede terreinwagen, ha ha

9. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    SHIT Kitty had zo goede hoop! Poging 3 wordt nu dus realiteit.... Super spannend, dit moet hem worden! En dan te bedenken dat het kabinet in de toekomst niet meer dan 1 poging wil vergoeden..... Ik ga ontzettend voor jullie duimen wanneer start de procedure?

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty wat balen voor je, had zo gehoopt voor je. Ukke en Sonneke... ik reageer even niet uitgebreider sorry. Ik kom hier even vertellen dat er prive een aantal dingen spelen en ik tevens tijdelijk uit het traject lig. Hoop snel weer de rust te hebben in mijn leven zodat ik jullie even kan bijpraten en e.e.a. kan uitleggen.

11. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    OJEE VPKaatje, een hele dikke knuffel voor jou!

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vpkaatje, ook een dikke knuf van mij. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat we saampjes weer op de wachtbank komen.

Ukke, het is wel heel erg onwerkelijk allemaal. Ik had eigenlijk na de 1e mislukte terugplaatsing wel het idee dat ik naar ronde 3 zou moeten. De cryo's waren 4 cellig en de kans is gewoon veel kleiner dan bij een verse tp. Ik heb nog geen nieuwe afspraak staan. Ga ik maandag maken. Nu een maand verplicht rust, dus moet weer aan de pil :(. En hopelijk begin september weer starten.

En leuk hoor de maxi cura 4! Welke kleur heb je? Ik zat zelf ook naar die kinderwagen te kijken, of naar de mutsy evo of joolz day. Kan je nagaan dat ik nog geen eens zwanger ben en toch aan het rondkijken ben :p.

Sonneke, heb je nog lang vakantie? Lijkt me niets om weer te beginnen. Hoe voel jij je verder? Wanneer mag je weer naar de verloskunde voor een echo?

13. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, wij wisten ook al dat we deze wilden, voordat we zwanger waren ;)
    Maar de maxi cosi is toch wel de degelijkste... inderdaad ook met joolz gelopen, maar dat was hem niet voor ons gevoel, zeker niet als je de wagen met 1 hand duwt en 2 honden (van 25kg de stuk) in je andere hand hebt. Deze was gewoon het stabielst... wilde eerst een driewieler, maar die kantelt echt mocht een hond echt opzij trekken ;)

Wij hebben gewoon alles zwart... de kleuren zijn niet echt geweldig! Had het liefst anraciet gehad ofzo.... maar dat bruin vond ik net poep, anders werd het blauw (erg jongen) of fuchsia met roze (erg meisje) tja en onze wens zou toch ooit wel een tweede zijn dus dan maar zwart.... vonden wij het mooiste ;)

Ik heb jullie een PB gestuurd namens VPKaatje!

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zwart is wel erg basic. Jammer dat er zo weinig keuze is verder. Dan maar leuke blauwe accesoires erbij ;).

15. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lekker veilig, maar.. inderdaad met accesoires kun je ook een hoop doen. Leuk dekentje erin... hahaha
    Waren gisteren in de stad lunchen en toen schoof naast ons een jong grietje aan net bevallen van de eerste en een knalroze kinderwagen! Alles roze... tja... het is maar waar je voor kiest, ik hoop dat als ze een tweede neemt het geen jongetje wordt ;)

16. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje: een hele dikke knuffel voor jou! Ik leef met je mee en denk aan je! Hoop dat er snel wat meer duidelijk is!

@kitty: Wat een ellende dat je ongie bent geworden, ik gun het jullie ook zo om zwanger te worden! Nu je laatste betaalde kans echt heel spannend. Alle hoop op die laatste kans!
    Het lijkt mij ook zo moeilijk om te bepalen wat je eventueel na die laatste kans nog wil doen...
    Hebben jullie daar al een idee over?
    En inderdaad het kabinet wil straks 1 poging vergoeden, echt niet normaal!

@ukke: jullie kamertje is echt heel mooi geworden! Inderdaad die boom is echt super mooi geworden! Maxi cosi Mura heeft mijn vriendin ook genomen. Ziet er inderdaad heel strak en mooi uit in het zwart! Wij hebben de Joolz Expedition genomen, ben er wel blij mee is een stoere wagen maar voor een meisje kan hij zeker ook heel goed! Bij ons is er een babyzaak die er op het einde van het jaar mee stopt. Wij hebben daar een kamertje gekocht met 30% korting. En alles nog nieuw in de doos!
    Dit is een linkje naar het kamertje: Schardt Sparset Milano Pinie - Baby Fachmarkt Frechen mit der Niedrig-Preis-Grantie !
    Wij hebben er dan nog een 2 deurs kast bij.

Vrijdag 10 Augustus mag ik weer naar de verloskundige. Mijn volgende echo zal denk ik pas de 20 weken echo zijn... Nog even geduld dus.

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, echt een leuk kamertje! Helemaal leuk omdat je het voor een leuk prijsje op de kop hebt kunnen tikken. Het is al duur genoeg allemaal. En ook jij hebt een mooie wagen uitgezocht. Is het nou legergroen? Of is ie in meerdere kleuren beschikbaar?
    Volgende echo dus nog ver weg. Ach ja, het moet allemaal ook weer niet zo snel gaan ;).

Ik vind het echt te gek voor woorden als ze maar 1 poging gaan vergoeden. Mijn stem gaat iig niet naar die partij. Het is gewoon niet eerlijk, want niet iedereen heeft meerdere kansen binnen een poging. De eerste poging had ik geen cryo's dus dan heb je echt maar 1 kans gehad. Dan gaan meer mensen ook uitwijken naar het buitenland. Dat moet je niet willen. Als deze poging bij mij niet lukt, dan ga ik misschien ook wel naar het buitenland. Eigenlijk wil ik daar nog niet aan denken. Ik ga er gewoon van uit dat deze poging gaat lukken. Ik krijg er 2 teruggeplaatst en als dat een verse tp is, dan moet er toch iig eentje blijven plakken?
    Ik ben vandaag ongesteld geworden :(. Dus echt definitief einde oefening....

18. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wil slapen maar lukt niet meer na mijn toilet bezoek ligt vriend te "stomen" noem het maar zo want het is geen snurken maar is zo uitgeganirritant kan niet meer slapen. Hier ook geen nieuws.
    Morgen weer naar school klas inrichten bah gaat het bijna weer beginnen.....

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh, dan maar vroeg op en vanaaf vroeg naar bed. En denk maar zo, nog 4 weekjes werken en dan mag je met verlof!!!! Jeeh 😄!

20. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hoe is het met jullie? Het is zo rustig hier! Vandaag laatste weekend vrij en dan vier weken knallen! Tot verlof.......

Deel Deze Pagina