Jeetje Kitty, dat klinkt wel heftig! TJa voor ongie inderdaad een beetje vroeg. Misschien inderdaad de innesteling, houd het maar goed in de gaten. Ik heb weinig tot geen ervaring mbt IUI, maar verlenging van je baarmoeder en klem, dat klinkt wel spannend Hier vandaag duidelijk vruchtbaar slijm.... echt duidelijk eiwit en super rekbaar. De ovutest knalt niet echt, hopelijk nog even klussen vanavond, maar nu de eisprong is prima CD 13 hahahaha.... Gewoon lekker door klussen. Ik voel me by the way niet veel anders.
@kitty: Jeetje dat is wel heftig ja. Stom dat ze op de poli zeggen dat het je ongie kan zijn. Ze snappen daar toch ook wel dat dat nog veel te vroeg is. Je temperatuurt niet toch? Want soms heb je ook een innesteldip in je temp. Echt spannend, ik duim voor je! Hopelijk is morgen de pijn weg! @Ukke: Ja inderdaad aan de klus! Wat is jullie klus frequentie? Ik vind het altijd moeilijk, rond ei hebben we afgelopen cyclus elke dag geklust. Maar ja dit is eigenlijk ook niet goed... maar als we dat niet doen heb ik echt het idee dat het zaadje mijn eitje mist
Hoi Meiden, Ik heb mijn HSG gehad. En het is me echt alles meegevallen. Het was wat gevoelig maar pijn deed het gelukkig niet. De uitslag was ook goed! Mijn baarmoeder zag er normaal uit en mijn eileiders waren open. Hoe is het met jullie?
Hoi Meiden, Hebben jullie nog nieuws? Het is hier zo stil Morgen heb ik mijn 1e FM van 2e ronde clomid. Groeten Sonneke
Sonneke, Spannend, laat je even weten hoe het was. Ik duim op groeiende en grote Follikels. Hier een beetje vaag wanneer de eisprong is geweest. Op zondag wel duidelijk vruchtbaar slijm. Vanochtend bij het plassen en afvegen licht bloedverlies op CD 17, misschien innesteling. Gisteravond wel kramp in mijn buik gehad. Maar nu komt er voor mij weer zo'n stomme wachtperiode aan
Ukke, Welkom op het wachtbankje . Sonneke, Fijn dat de HSG is meegevallen en helemaal mooi dat alles ok is. vandaag dus de eerste meting, ik ben benieuwd! Hoe is het gegaan? Hier gaat het eigenlijk wel redelijk. Ik slik nog wel Paracetamol, maar wil daar vandaag mee stoppen en kijken of er nog wat naar boven komt....Hopelijk niet. Nou, nog 5 dagen tot ik kan testen. Ik ben benieuwd of ik mezelf kan inhouden tot woensdag .
@Ukke: Het zou natuurlijk best een innesteling kunnen zijn... Ik duim voor je! @KittY: spannend! Ik ben zo benieuwd. Heb je nog steeds zo'n pijnklachten na de inseminatie? Ik heb net mijn 1e FM gehad. links maar liefst 3 eitjes! En ik maar denken dat hij deze keer niet heeft aangeslagen... 14,5 mm , 13,5 mm en eentje van 10 mm. Die eerste 2 zijn mooi van grootte. De laatste van 10 mm verwacht ze niet veel van. De vorige keer had ik op CD 12 1 eitje van 13,5 mm. Dus mischien komt nu mijn eisprong ook wel eerder dan CD 17! Maandag weer terug voor een nieuwe FM dan is het CD 14. Ik zal zondag maar alvast beginnen met ovutesten denk ik! Ik ben echt benieuwd! Is dat trouwens wel vaker dat je aan 1 kant (bij mij dus links) 2 of meer eitjes hebt? Hebben jullie daar ervaring mee? Succes! Groeten Sonneke
He Sonneke, Ik had wel drie of vier eitjes aan een kant. Gek he? Ik had de laatste keer rechts 19, 14, 13 en 12 mm. Gelukkig 1 eitje boven de 18 mm . Maar goed nieuws! Hoe dik was je bms? Ik zou idd zondag beginnen met je ovulatietesten. Ik zou ze wel 's avonds voor het eten doen. Ik duim voor je dat je maandag 2 mooie grote eitjes hebt. Liever 2 dan 1 . Hier gaat het wel weer wat beter. Ik voel me ook niet meer zo down. Vandaag ook lekker rustig aan gedaan, misschien helpt dat ook. Ik hoop dat ik dat vanavond of morgenochtend ook zeg, wat dan heb ik vaak het meeste last.
@kitty: Mijn BMS was 5,5 mm. Dit was prima vertelde ze. Ik denk wel dat mijn eitje eerder zal komen, zou wel mooi zijn! Doe maar lekker een beetje rustig aan ja... Groeten Sonneke
. Mn mannetje gaat zo de deur uit. Ik ga dan heerlijk onderuit gezakt op de bank zitten met een lekkere kop thee en X-Factor kijken! Tot nu geen pijn, alleen een beetje opgeblazen buik. Ik had ook wel een beetje veel gegeten
Lekker ik heb ook een stuk gekeken, maar nu lekker mijn bed in en nog even op de laptop wat uitzending gemist terug kijken...
Ik werd vanochtend wakker en het eerste wat ik dacht: ik ben ongesteld. En ja hoor, na een bezoek aan het toilet idd ongesteld. Heel erg balen. Morgen maar weer bellen met zkh. Dan gaat het hele gedoe weer van voor af aan beginnen. Ga terug naar start idee..... Hoe is het met jullie verder?
Thanks, vpkaatje. Ik zie dat je de rust heel letterlijk neemt en ook nog weinig op het forum bent? Heel knap van je. Wanneer ga je met vakantie?
@ Kitty Balen meid, op naar de volgende ronde. Maar ik snap helemaal dat gevoel weer opnieuw te moeten beginnen, maar aan de andere kant geeft het weer nieuwe kansen. Zet hem op! @ VP Kaatje Lekker even rustig aan doen. Goed van je! Ga je op vakantie? Lekker van genieten. Bij mij gaat het zijn gang. Voel me niet anders, nou ja, vorige cyclus had ik echt hele zere en stijve borsten, nog nooit zo erg gehad, dus ik dacht komt door de hormonen en dat er een eisprong is geweest. Maar nu voel ik niets aan mijn borsten. Ik moet wel steeds hele kleine beetjes plassen en het prikt ook. Lijkt wel blaasontsteking Maar even in de gaten houden. Ik zit nog steeds stom te wachten. Vandaag CD 19 geen vruchtbaar slijm, wel witverlies. Dus eisprong is volgens mij CD 12 geweest. Ik heb wel ovutest dipstick gedaan, maar ik vind het rotdingen je kan het niet echt goed zien of er is geen eisprong geweest. Als ik het op mijn cs baseer dan moet deze namelijk op CD 12 zijn geweest. Overduidelijk veel en rekbaar doorzichtig slijm Maar die dipsticks.. ik weet niet hoor.. dus ik wacht nu maar op mijn ongie.. of op een posi test
Ukke irritant he dat nutteloze wachten! Jij hebt echt al veel cyclussen gehad. Aan de ene kant balen dat het dan nog steeds niet raak is, aan de andere kant ben ik er jaloers op, je hebt tenminste een cyclus. Ik ben twee keer ongesteld geweest in al die tijd. En nu slaan die rotpillen niet aan maar heb er wel last van. Bah. Ja ik neem de rust best letterlijk, al ben ik best heel benieuwd steeds naar jullie hoor. Ik begin over een maand pas met de nieuwe clomid, dus heb echt gewoon een hele lange tijd niks nieuws te melden hier. En ben er best te veel mee bezig geweest de laatste tijd, ook kijken naar spulletjes en hoe ik de kinderkamer wil etc. Het begon me steeds meer op te breken en te frustreren. Neem nu dus echt heel bewust wat meer afstand. Maar zal af en toe nog wel even bij jullie meekijken hoor!
Ja inderdaad veel cyclussen, maar dus ook veel zonder goede eisprong dus dat zet ook geen zoden aan de dijk, of beter gezegd kinderen op de wereld. Maar ja als je helemaal niet ongie wordt is het natuurlijk nog irritanter :x Ik snap je frustratie heel goed. Het is ook niet 'natuurlijk' om helemaal niet ongie te worden... Dat die pillen niet aanslaan is ook niet fijn. Waarom loopt het nou niet allemaal zo als het zou moeten. Ik vind het echt knap van je dat je afstand neemt, ik herken dat 'erin duiken' wel. Ik loop soms ook in de winkel van oh dat is leuk en dat. Ik koop het bij wijze van spreke nog net niet Ook de kinderkamer hier in huis plaatsen (welke kamer, we moeten nog opruimen, waar laten we de spullen uit die kamer) doen we (vooral ik).... Maar uiteindelijk moet je eerst maar hopen dat het zover mag komen. Daarnaast denk ik dat hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het op zich laat wachten... maar ja..... wachten.... ik moet nu ook weer wachten. Je bent ook wel een keer uitgewacht Het is in ieder geval fijn om er over te kunnen praten.
@kitty: Balen meis dat je ongie bent geworden. Je zit toch eigenlijk nog te kort na je IUI? Je zou woensdag toch op DPO 14 zitten? Maar we moeten maar zo denken we zitten nu in de MMM en ik bedenk het nu maar zo dat we opnieuw beginnen. En dat we vanaf nu ook pas kans hebben. Dan is het wel dragelijker. @Ukke: Balen he dat je niet weet of je wel of geen eisprong gehad hebt. Blijf het nog steeds vreemd vinden dat je geen Folikkel metingen krijgt. Dit krijg ik ws volgende rondes ook niet meer hoor dus moet het dan echt van de ovu testen hebben. Ik vind de digitale van clear blue wel het duidelijkst. maar helaas wel duur! @Vpkaatje: straks lekker op vakantie en daarna weer met goede moed aan de gang. Bij mij nu net mijn eerste ovutest (dipstick) gedaan. Hij is al licht positief. Ik denk dat ik vanaf morgen de digitale van clear blue ga doen. Succes meiden! Groeten Sonneke
Sonneke, Ja, ik zou pas woensdag ongesteld moeten worden. Dus idd 4 dagen te vroeg. En spannend, zou je morgen eindelijk een mooi eitje hebben? Liefst twee? Ben benieuwd wanneer je een positieve test hebt. En Ukke, ook hier ga ik steeds meer kijken wat ik wil in huis. Verhuizen of niet, trouwen of niet, ik kijk al naar leuke namen. Door de weeks probeer ik me daar niet mee bezig te houden, maar zeker tijdens de wachtweek, dan komt dat allemaal weer boven.
@Kitty: Ja ik ben ook benieuwd naar morgen. Op een ander topic is er een meisje die heeft 3 eitjes en die mag niet verder klussen omdat de kans op een 3 ling bestaat. Wij zouden een tweeling super vinden en zouden er dan ook gewoon voor gaan. Wat betreft dat kijken naar spulletjes dat heb ik eigenlijk alleen in de wachtweek inderdaad. Dan heb je toch hoop... Wel balen dat het weer helemaal opnieuw begint nu, maar 1 voordeel je weet nu hoe het allemaal gaat. groeten Sonneke