Sonneke, mooi, goed nieuws!! En spannend hoor... echt aftellen he... Ukke, ook mooi dat alles bij jullie goed gaat... en alweer flink aan t werk, wat gaat de tijd toch ook snel he pff. Kitty, voor ons gaat de tijd niet snel he. Nog paar weken doorbijten en dan is het eindelijk zover voor je. Spannend, duim me gek voor je hoor. Hier cyclusdag 29 met nog altijd negatieve ovulatietesten. Voelt als 2,5 jaar geleden... elke dag die test bekijken en maar weer wachten en wachten en wachten. Weet nog niet hoe lang ik nog wacht. Denk dat ik binnen twee weken naar de poli bel om een afspraak te maken met mn gyn om de operatie te bespreken. En daarna nog drie (nutteloze) IUI's en dan IVF. Vind het zo spannend. Heb wel hoop, maar ben er zo klaar mee... we voelen ons beiden erg onrustig en zijn best bang dat t niet zal lukken bij ons. Het schiet gewoon niet op en dan nu weer operatie en dan weer herstellen etc pff
Ha dames, Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje... kleine man is zo klein niet meer en alweer 4 maanden en Sonneke staat op springen... zoo spannend. Hoe is het met jou Kitty? En VPKaatje? NOg een drukke week werken en dan hebben wij een weekje vakantie.... heerlijk even troetelen met de kleine man Moet je kijken wat schattig Sonneke www.dekleinevoetjes.nl
Nou hier heel apart en vaag weer. Het duurde me allemaal te lang dus heb afspraak gemaakt met m'n gyn aanstaande vrijdag. Die DCI PCO Solutions die ik ben gaan slikken zou zes tot acht weken duren voor je t effect kan gaan merken en exact na zes weken slikken ineens n positieve ovulatietest!! Een eigen eisprong!! Maar vanaf donderdag buikpijn wat steeds erger werd pijn op de plek waar de cyste zit. In t weekend heb ik letterlijk krom gelopen van de pijn. De pijn is wel minder maar nog wel aanwezig links onderin mijn buik. Zou ik dan nu twee cystes hebben of n zeer pijnlijke eisprong ivm de cyste waar alles tegenaan gedrukt heeft? Ik weet het niet en twijfel elke dag of ik ook eerder heen moet maar ja nog even wachten en dan is t ook vrijdag.. Zou zondagavond ofzo m'n eisprong gehad moeten hebben maar heb geen gevoelige tepels ofzo. En tempen doe ik niet. Afwachten maar weer en vrijdag hoor ik of de operatie door moet gaan. Ik heb nu zoiets van haal dat kreng er maar zo snel mogelijk uit. Ik vertrouw m niet meer..
vpkaatje, gaan ze de operatie misschien vervroegen? Want hier heb je ook niets aan. Jij dus vrijdag naar zkh. Ik hoop echt dat ze nu eens met 'goed' nieuws komen en dat je weet waar je aan toe bent de komende tijd. Ik mag vrijfag ook, al om 8 uur voor mijn eerste meting. Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met spuiten, 300E per dag, 2x 150E. Meer dan de vorige keren, dus erg benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren.
Sonneke, ik moest even spieken, maar ik zie 39 weken en 6 dagen staan in je banner. Jeetje, de tijd is voorbij gevlogen. Hoe gaat het nu met je? Ukke, lekker hoor die vakantie. Dat heb je wel verdiend. Zal toch weer wennen zijn om te werken. En bevalt het trouwens om drie dagen te werken? En gaat het goed met jullie ventje?
Kitty spannend hoor, ik ben benieuwd hoe dit gaat bij jou. Veel succes. Ik laat vrijdag wel weer weten wat er bij mij uit is gekomen. Ik ga er wel op aansturen, een vervroegde operatie, want dit is ook niks. Sonneke, idd gaat nu echt snel, kan elk moment.. oehhhhhhh Ukke, geniet idd van je vakantie!
Spannend voor jullie allemaal! Benieuwd of Sonneke al bevallen is.... Zoooo nieuwsgierig Morgen nog dagje en dan weekje vrij! Zo aan toe! Hlaatste twee weken zo druk! Kleine man bijna niet gezien en mama raakt oververmoeid waarop de kleine ook gestresst reageert. Gelukkig is papa thuis en verkoopt alles relax en vrolijk en buffel ik deze weken door. Afgelopen twee weken ook vier dagen moeten werken, maar 3 is echt maxi voor mij! Wil nog wel een beetje tijd voor de kleine hebben. Met Jona gaat qlles nu goed. Natuurlijk ook van het griepvirus meegepikt en flink ziek geweest. Na antibiotica weer de oude. Vrolijk tevreden en relaxed mannetje Wij gaan morgen weekje naar Landal..... Even niks en weg van huis! Zin in
Lieve kitty, vpkaatje en ukke, Even een berichtje via mijn Gsm... 11 februari zijn wij om 23.05 uur trotse ouders geworden van onze zoon Milan! Wij zijn volop aan het genieten! Want het is echt een wonder! Ik hoop dat kitty en vpkaatje ook heel snel dit ultieme geluk mogen ervaren! Dikke Kus van Milan en mij xxxxxxx
Jaaaa! Lieve Sonneke, gefeliciteerd met jullie zoon milan! Wat genieten is dat hè! En zooo bijzonder. Alles goed gegaan? Ik hoop ook dat Kitty en VPKaatje nu snel zullen volgen!
@ukke: ongelooflijk zo bijzonder het is! Zondag om 19.30 uur zijn de weeën met regelmaat begonnen. Om 3.00 uur eerste keer vk gebeld horn kwamen ze om de 3-4 minuten. Ontsluiting vorderde moeizaam en hij daalde niet verder in. Om 13.30 uur naar het ziekenhuis. Vliezen doorgeprikt maar nog geen verdere indaling. Weeën waren enorm heftig maar hadden minder effect omdat hij niet verder in daalde. Om 16.30 uur kreeg ik een ruggenprik en weeën infuus. 22.00 uur volledige ontsluiting en indaling. 22.30 uur naar verloskamer en 23.05 uur geboren! Na de bevalling ben je alles meteen vergeten!
Sonneke, gefeliciteerd!! Wauw, daar is hij dan... het mooie mannetje waar jullie zo lang naar uitgekeken hebben. Super! Lekker genieten samen. - Ukke, jullie een fijne vakantie. Gelukkig is alle griep rommel weer achter de rug en kunnen jullie nu lekker relaxen. - Kitty, hoe gaat het met jou? - Hier rot allemaal. Had enorme pijn, bleek dat cyste is gaan cirkelen. En blijk nu drie cystes te hebben. Toen mijn cyclus zes weken duurde (zonder hormonen) had ik positieve ovulatietest. Progesteron was echter na vijf dagen maar 6 en paar dgn later nog maar 5. Dus geen eisprong gehad, wel ongesteld enkele dgn later. Dus heel apart. Wel een ongi 10 dgn na "loos ei". Heb een gesprek gehad met anesthesist intussen en ik word ik principe woensdag geopereerd. Heb alleen 1 probleem en dat is een enorme verkoudheid. Als dit maandag niet over is, dan moet ik bellen en dan gaat er iemand anders op mijn plekje. Ik zie er heel erg tegenop weer. Baal heel erg dat het allemaal zo gaat bij mij. Tsja en dan hierna na alle ellende nog drie IUI's, waar ik geen vertrouwen in heb, omdat steeds blijkt dat ik geen goede eisprongen heb. Ik zou liever door willen in het IVF gebeuren, want dit schiet echt niet op.
Jaaah daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar En met jou VPKaatje? EN hoe bevalt het moederschap Sonneke? Gaat alles goed? Hier gaat het goed! Ben echt aan het genieten en naast de huilerige, hangerige en humeurige dagen (oei ik groei ) is het een heel tevreden, relaxed en makkelijk kereltje. Eet goed, slaapt goed, lacht veel... heerlijk.... Afgelopen weekend een nieuwe auto gekocht.. nou ja nieuw, tweedehandsje, maar voor ons weer een stukje jonger... dat oudje van ons vertrouwen we niet zo... dus nu weer even een pas op de plaats en oud brood knagen (nee hoor zo erg is het nou ook weer niet) maar wel een flinke uitgave... phoeee
@vpkaatje en kitty hoe gaat het met jullie?? @ukke: Hier gaat alles goed hoor, vandaag bij het consultatie bureau geweest. Hij is in 4 weken 830 gram zwaarder geworden Jona groeit ook al hard zeg!
Hey meiden, Ik ben er even tussenuit geweest, 2 weekjes met vakantie naar de zon. Het ging even niet zo goed met me, en gedurende de wachtweken lekker weggegaan. En ik moet zeggen, het heeft me goed gedaan. Zeker toen ik in mijn vakantie een positieve test in handen had. Ik kon het en eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik was er zeker van dat ik ongesteld zou worden. Zo zie je maar VPkaatje, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop dat jij ook ons mag volgen! Hoe is de operatie gegaan? Heb je al zicht op een nieuwe ronde, of is het daar nog te vroeg voor. Ik heb volgende week mijn eerste echo. Ik ben dan 7 weken. Erg benieuwd wat er dan te zien is! En mama's, met jullie dus ook alles goed. De kleintjes groeien alweer hard zeg!
WAUW! Kitty wat een nieuws! Eindelijk zeg! Ben zooo blij voor jullie. Ongelooflijk. Het koste wat maar nu heb je eindelijk een positieve test.... VPKaatje, nu is het jouw beurt
@kitty: wauw wat een super nieuws! Ik krijg er gewoon kippenvel van... Gefeliciteerd!!!!!! Maar goed dat je naar duitsland bent gegaan...!! Wanneer ben je uitgerekend! Dit jaar nog! Wauw ik kan het niet geloven! Eindelijk! Ga er lekker van genieten!
Ukke, mooi dat het goed gaat bij jullie... Jona alweer een half jaartje oud! En Sonneke, jullie knul ook alweer een maand. En is het echt waar wat ze zeggen, zodra je die kleine hebt ben je het hele traject helemaal vergeten? - Kitty Wat fantastisch!! Eindelijk zwanger dus!! Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met je en hoe was je echo? - Hier gaat het niet goed. Halverwege maart geopereerd, dit was heel heftig, ben erg ziek geweest. Endometriosecyste is weggesneden en alles zag er verder goed uit. Maar bij controle na enkele weken zag het er op de echo niet goed uit. In de andere eierstok heb ik opnieuw een endometriosecyste en links waar is gesneden daar is een gekke grote zwartgrijze vlek te zien. Er is een bloeding geweest in de eierstok. Wat ze nu gaan doen is afwachten. In ieder geval niet starten en eerst een primolut-kuur. Over een paar weken opnieuw kijken met echo en dan hoor ik het wel. Ben bang dat ik opnieuw onder het mes moet. Iets waar ik erg tegenop zie. Voorlopig nog geen IUI in het vooruitzicht. Ook besproken dat ik nog 3 a 4 IUI's ga krijgen zodra ik weer verder kan en dat ik utrogestan bolletjes ga krijgen, omdat mijn progesteron steeds veel te laag is.