Ukke ja dat heb ik ook hoor. Liefst wil ik de toekomstige kinderkamer al helemaal leeghalen en de kasten die er nu staan al uitzoeken enzo. Aan de ene kant wel prettig dat 't gedaan is en dat dat niet meer hoeft wanneer je misschien wel ontzettend misselijk bent enzo. Aan de andere kant tsja dan wordt het helemaal zo'n frustratiekamertje. Succes Sonneke! Ik vind die van Sensitest ook wel oke. Heb er wel altijd een tweede roze streepje bij, maar als ie positief is dan knalt ie ook echt overduidelijk. Ze zijn in ieder geval een stukkkkk goedkoper. Ja erg is dat he als er drie eitjes zitten dat je dan niks mag doen. Bij twee eitjes gaan wij er ook voor. Oorspronkelijk niet, maar omdat dit allemaal zo lang duurt zijn we allang blij als het kan en mag en lukt. Kitty, vind het echt heel rot dat je ditzelfde weer helemaal opnieuw moet doormaken, was toch wel erg fijn geweest als het gelijk geslaagd was. Nu weer die klem enzo jech. Nou heeeeeel veel succes/sterkte he!
Hoi Meiden, vanmiddag mijn 2e FM gehad. Er was nog maar 1 dominant eitje over! Deze was al 21,9 mm dus zal vandaag of morgen springen! Morgenochtend moet ik om 8.55 uur voor de samenlevingstest. Ik ben dan aan het werk dus moet even tussendoor. Weer een smoes verzinnen, vandaag ook al. Balen is dat he! Ik hoop maar dat hij goed is want de vorige keer was ik echt een beetje down. Succes meiden, Groeten Sonneke
GOED nieuws, lekker aan de klus. Hoop dat de samenlevingstest goed gaat. Hoe gaat zo'n test? Heb er nog nooit een gehad. Balen dat je op je werk een smoes moet bedenken. Dat heb ik ook steeds, alleen ik kan niet zomaar weg of vrij nemen, dan moet er een vervanger komen :S maar goed tot nu is het altijd nog gelukt
@Ukke: Je moet 2 - 12 uur voor de test klussen. En dan nemen ze morgen bij mij baarmoederslijmvlies af en dan kijken ze of er levende zaadjes zijn. Dit moet op je vruchtbaarste dag, dus hoop dat hij nog niet gesprongen is morgen ochtend. Groeten Sonneke
Hey Sonneke, Veel succes morgen! Ik hoop dat de uitslag beter is dan de vorige keer. En hopelijk heeft deze ronde voor jou meer nut, dan ik afgelopen ronde had .
Hoi Meiden, Samenlevingstest was positief! Vandaag ook een positieve ovutest. Dus vandaag eisprong. Cervixslijm zag er ook prima uit! De onderzoeken zijn verder dus allemaal goed en we mogen 6 maanden met clomid 50 mg zelf proberen zwanger te worden, Aangezien ik voorheen erg lange cyclussen had vertelde de gyn ook dat het eigenlijk nu pas echt gaat beginnen. Omdat er nu eigenlijk pas echt kans is om zwanger te worden. Dus ik ben benieuwd. Als ik over 6 maanden nog niet zwanger ben moet ik weer terug naar de gyn. Ik vind het wel prima zo ik ben blij dat alles goed was. Nu hoef ik ook niet meer elke cyclus een paar keer per week voor een FM of ander onderzoek. Vanaf vandaag weer op het wachtbankje! Groeten Sonneke
Wat goed meid!! Ik ben echt blij voor je! Het worden twee lange weken wachten . Hier slecht nieuws (voor de verandering). Vanochtend de echo. Ik zag al gelijk dat het mis was. Ik zag een groot zwart gat --> niet een, maar zelfs twee cystes van 36 en 51 mm! Dus ik mag niet starten met de hormooninjecties. Deze ronde een verloren ronde. Morgen nog wel even een belafspraak met de gyn. Kijken wat hij te melden heeft.....
@kitty: Jeetje wat een ellendig nieuws! Die cystes zijn dat "oude" eitjes of hoe komen die cystes daar?? En hoe gaan ze weg, uit zichzelf of moet je daarvoor geopereerd worden?? Ik leef met je mee meis!! Sterkte!! Dikke kus Sonneke
Ik hoop dat ze uit zichzelf weggaan. Ik las dat je door deze cystes misschien geen eisprong en menstruatie krijgt. Dus misschien moet ik wel over een paar weken aan de Provera? Of een kijkoperatie? Echt geen idee . Ik word vanmiddag gebeld door de gyn en laat het gelijk weten.
@ Kitty Jeetje meis, BALEN!!!! Ik hoop dat de cystes vanzelf weg gaan, met Provera is ook nog wel te doen maar een operatie, tjonge..... dat vind ik wel heftig, dus hoop op een van de twee eerste opties. Ik leef ook met je mee.
Nou, geen Provera, geen operatie, maar ik moet een maand aan de pil! In de stopweek moet ik dan ongesteld worden en weer terug komen. Hopelijk zal in de tussentijd de cystes verdwijnen....
Door de pil? Of gewoon doordat je een maand geen andere hormonen neemt?????????? Vreemd... shit man, ben je weer een maand verder. Maar als het hiermee opgelost kan worden ben je er wel mooi vanaf met een vrij eenvoudige oplossing. Het kost alleen weer tijd. :x Nou hopen dat de pil gaat doen wat hij moet doen en dat je keurig in de stopweek ongie wordt en je cystes weg zijn. Kan je weer met een schone lei beginnen....
@kitty: Jeetje kitty echt balen!!! Geen operatie gelukkig maar weer wel een tijdje wachten!!! Het valt allemaal niet mee! Heel veel sterkte! Er zijn er nu op dit topic nog maar 2 "actief" Dat is wel erg jammer! Kus Sonneke
Ja inderdaad.... ik maar voor de andere komt het ook wel weer... bah.. niets aan zo hé.. denk wel eens waarom kan het niet normaal. Was ik maar zwanger dan kun je tenminste echt naar dingetjes kijken en neuzen op marktplaats enzo... meubeltjes opknappen / kleertjes maken.. Ik heb trouwens vandaag flinke steken in mijn buik gehad, maar echt heel pijnlijk... Maar goed, als mijn eisprong echt de 12e was, dan is zaterdag mijn NOD ik houd jullie op de hoogte...
Ja, hoe meer tegenslagen je krijgt, hoe meer de drang om zwanger te worden. Lijkt me zooooooooooo leuk! Idd kan je dan bijv op de koninginnemarkt zoeken naar leuke dingetjes. Nu is zelfs de kans om dit jaar nog te bevallen geslonken naar 0,0%. Dan maar op naar een voorjaarskindje. Ik hoop zo dat ik in mei wel goed nieuws krijg. Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn. Ik blijf jullie in de tussentijd wel volgen hoor! Al verwacht ik wat minder actief te zijn dan de afgelopen tijd. Meiden, ik ga duimen dat jullie meer geluk hebben de komende tijd! X
Ja precies Kitty, lekker neuzen... en als we nou allemaal tegelijk een keer met een buik lopen (misschien de een wat dikker dan de ander) dan naar de babybeurs... hahahaha Kan me voorstellen dat je nu wat minder gaat kijken... het is ook wel wat weer zo'n maand. Eigenlijk moet je gewoon even een aantal leuke dingen plannen waar je ook naar uit kan kijken. Even weg, iets leuks doen... dan gaat de maand sneller x
@kitty: Zal je wel missen hier op het forum hoor! We hadden zo'n leuk kletsgroepje met zijn 4! Ik zou ook graag allemaal spulletjes willen kopen enzo... Maar ja ik geef me er nog niet aan over! Voor de komende tijd ook allemaal leuke dingen in de planning. Via vakantieveilingen gaan we naar circus renz, en de toppers. In Oktober naar symphonica in rosso (wel zitplaatsen genomen want je weet maar nooit) Zou wel leuk zijn om elkaar te meeten op een baby beurs ja! Maar goed ik heb met vpkaatje afgesproken om voor een Augustus baby te gaan... Dus we hebben nog even! @Ukke: Had je nou wel een positieve ovu test gehad op CD 12? Bij mij was nu mijn eisprong op CD 15 (ook positieve ovutest) en de vorige keer op CD 17. Dus het wisseld ook behoorlijk! Ik heb ook geen vruchtbaarslijm bemerkt, maar de gyn zei dat het er wel was. Groeten Sonneke
@ Sonneke Ik ga ook naar Symfonica in Rosso! De eerste dag! Heb veldkaarten. Die ovutesten... k weet t niet hoor die dipsticks.. ik steek ook verder dan de max steeds per ongeluk.. de ovutest kleurde wel.. maar dat hij nou steeds donkerder werd.. hmm... nee niet echt maar CD 12 gewoon echt vruchtbaar slijm.. de streep werd wel dikker/breder op die dag laat maar zeggen. Maar om nou te zeggen dat hij echt donker was ofo... nee Wat een klote dingen eigenlijk zit je stom te turen... hahahhahahaha... We wachten de ongie of posi test maar af, dan weet ik ook wanneer de eisprong was als die dus was... Meeten op de babybeurs zou wel leuk zijn inderdaad Een Najaarsmeeting met buik vind ik ook prima (t gaat natuurlijk meer om het idee van héhé daar zijn we dan met buik )
@Ukke: Leuk dat je ook naar symphonica gaat. Dan kunnen we daar mischien een buik meeting doen Tja die dipsticks zijn niet echt prettig nee. Maar ja dan je ongie maar afwachten ja. Je kunt niet veel anders... Is er een najaars baby beurs? Ik ken eigenlijk alleen de negenmaanden beurs bij de huishoudbeurs. Sonneke
Hehe, een voorjaarbaby is wel iets beter dan een zomerbaby . En zeker, het zou toch wat zijn als we met ons 4tjes met een dikke buik lopen .