Kitty, klus-zin heb ik altijd wel haha... maar uhh, ja ik denk dat ik de thermometer maar thuislaat. De ovutesten neem ik wel mee, kan t niet laten. Is ook maar een strookje in een plasje, is zomaar gepiept. Moet 9 mei weer terugkomen, tot die tijd laten we het zoals het is. Dus niks geen provera. Heb wel Clomid100 meegekregen voor t geval ik toch ineens ongesteld word, maar die kans lijkt klein. - Ukke, ja genieten zal ik zeker. Balen dat de Clomid zn werk niet doet. Irritant die onzekerheid voor je. Echt stom dat je geen controles krijgt ja. Ik zou gek worden zonder die echo's. Echt apart. Maar ja, wat doe je eraan. Mijn cs zegt niks... eerste cyclus had ik eiwit en twee weken later mn ei. Dus alles in slow motion. Ukke, als ik in een vreemde stad ben durf ik wel een tasje vol kruidvat testen te kopen haha. In eigen omgeving heb ik sowieso al moeite met een ovutest. Stel je voor dat iemand me ziet. Ben laatst ook al gespot in een babyzaak door een collega. Jaaaaah moest een kraamcadeautje hebben. Ze geloofde t wel geloof ik. Ach af en toe is het wel leuk even door zo'n winkel rond te lopen he en kijken wat je eigenlijk het liefste al zou willen kopen. Zo'n frustratiemiddagje zeg maar. - Sonneke, nou inderdaad, ik heb straks een hele week geen internet en computers, wel even goed. Maar jullie moeten me volgende week zwaar bijpraten hoor!! Eeen leeg eiblaasje wordt langzaam groter, maar kan ook weer gaan krimpen of het blijft stil staan. 2,5 week geleden was de grootste follikel 9 mm en nu nog maar 12, dus op zich ga ik niet uit van een eitje. Als het een eitje is dan zou hij nu door moeten groeien om volgende week te springen. Denk er exact zo over. De thermometer heeft geen zin, inderdaad wegens het laat slapen en wat wijn enzo. Maar de ovutesten ga ik wel doen. Als ik geen ei heb, hoef ik ook niet bij elke misselijkheid te denken dat ik zwanger ben. En als ik wel een ei heb dan kan ik twee weken later een ongi verwachten. Wil graag weten waar ik aan toe ben. En ach, zoveel ben ik er niet mee bezig, testje is zo klaar en de rest van de dag lekker genieten. - Jeetje een week zonder jullie. Ik ben er alleen morgen nog. En dan ben ik 23 april weer terug. Ben zoooo benieuwd hoe t dan bij jullie gaat en of Ukke al zwanger is enzo Ennuhh of ik zelf kan vertellen dat ik een verrassingsei heb gehad. Of dat ik toch maar een Ferrero heb gekocht op Schiphol bij gebrek aan beter.
@Ukke: Ik durf 2 pakken 2v5 in 1 winkel te halen. De vorige keer had ik dus zo'n vervelende doorlooptest en die was echt niet duidelijk. Toen ben ik als een gek naar de kruidvat gereden, net voor sluitingstijd kwam ik daar aan. Heb meteen 2 pakken mee genomen! Tja dat trekkerige gevoel dat hij ik ook, maar ik zit natuurlijk ook nog met die blaasontsteking dus ik weet eigenlijk niet wat bij wat hoort @Vpkaatje: Ik ga je ook wel vreselijk missen! Ik ben altijd pas gerust als jullie alle 3 gereageerd hebben. En als jullie dan niet reageren vraag ik me meteen af hoe het met die persoon gaat. En of diegene zich dus echt klote voelt! Maar goed dit topic is er ook om je frustraties te uiten! Ik vind het echt heel fijn kletsen met jullie! @Kitty: Voor jou een dikke kus Voelen jullie het ook alsof je er een soort van "vriendinnen" bij hebt?
Ja dat voel ik zo Sonneke. ZO fijn om lekker met elkaar te kletsen, frustratie, onbegrip en straks natuurlijk voor ons allemaal blijschap.. Ik ga nu naar de stad, lees KV hahahahaha, gooi er morgen maar weer een testje tegenaan, maar heb niks vreemders gekregen, hooguit wat verstrooid en emo (heb ik nooit zo erg eigenlijk tranen kunnen soms echt in mijn ogen schieten, maar huilen doe ik niet hoor ) Ik weet t niet.. heb er niet zoveel vertrouwen in dat de test ineens posi zou zijn... dan moet je toch wat voelen lijkt me Ik moet nog een weekje werken en dan heb ik 2 weken meivakantie... heerlijk t onderwijs, als ik mijn eisprong maar niet net heb als ik met mijn schoonouders in dat knusse huisje zit
@Ukke: Tja dat knusse huisje is dan eigenlijk iets te knus. Maar we gaan nog steeds voor een posi test. Dan kunnen ze hooguit last hebben van je ochtendmisselijkheid Ik ben benieuwd hoeveel testen je gaat kopen... Groeten Sonneke
Ja inderdaad, kokkend aan het 't ontbijt Ben net terug uit de stad en heb twee doosjes gekocht, daar kan ik wel even mee vooruit, want als de test mogen negatief is, dan doe ik over 2 dagen nog een, evt dan nog 1.. en dan is het klaar Of ik ben dan ongie of t wordt tijd om de ongie op te wekken
Ukke, zooooooo spannend! Ik hoop zo voor je dat als ik terug ben van vakantie dat je dan lekker zwanger bent! Ben echt benieuwd. Succes met je testje. - Sonneke ja ik vind het ook echt leuk met jullie te kletsen. En zeker omdat dit forum zo lekker kleinschallig is. Ons kletsgroepje bedoel ik dan. Weet je wat meer van elkaar en kan je alles wat beter bijhouden. Je leeft met de ander mee. Straks leuk als we het samen kunnen delen wanneer er ook de goede tijden aangebroken zijn. Al voelt dat nu nog heel ver weg. Denk dat Kitty dat nu ook heeft. Ik heb nu die Provera niet meegekregen en dat voelt op zich als valse hoop. Want denk niet dat er iets gebeurt en het is alleen maar drie weken uitstel. Anders had ik begin mei met de Clomid ophoging kunnen beginnen en nu moet ik waarschijnlijk 9 mei de provera innemen. Pfff Duimen jullie met me mee voor een mooi ei in mn vakantie?
FIJNE vakantie! Geniet ervan Snap wel dat je ontzettend baalt dat je geen provera hebt meegekregen... weer een extra week. PS ik heb een testje gedaan, maar nog steeds niets nieuws OMO wit en nog steeds geen ongie verschijnselen/klachten
Heh jemig bah zeg Ukke, wat vaag allemaal. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Doegggggggggggggggggggggggggggggggggg
Hey meiden, Bij mij voelt het ook zo! Echt zo apart dat je zodra je tijd hebt gelijk hierheen gaat om te kijken of er nog berichtjes zijn geplaatst. Het lijkt haast wel een verslaving . Nu heb ik zelf weinig te melden, maar ik ben natuurlijk wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat! Ukke, balen dat je tests zo omo wit blijven. Zal die dag toch nog eerdaags komen dat hij wel roze wordt? Ik heb thuis ook een voorraadje ovutesten en zwangersschapstesten liggen. Dus kom maar op ongi en dan door naar ronde nr 2! Sonneke, hoe is het nu met jou? Voel je al wat? Vpkaatje, waarschijnlijk ben je al weg, maar geniet lekker van je vakantie! Ik ben jaloers, ik had ook heel graag weg gewild. Helaas is het nu erg druk op mn werk waardoor dat niet kan . Nou meiden, we spreken elkaar snel!
@vpkaatje: Geniet lekker van je vakantie!!!! Ik ben ook wel een beetje jaloers! @kitty: Tja voel ik al wat. Ik heb wel druk onderin mijn buik, maar dit kan natuurlijk ook van de blaasontsteking komen. Verder heb ik wel wat pijnlijke borsten, maar ja dit heb ik eigenlijk sinds ik clomid gebruik continu wel. En ik heb last van obstipatie. En dat terwijl ik wel heel de week heel veel water gedronken heb i.v.m de blaasontsteking. Dus tja het kan alle kanten op denk ik.... we zullen wel zien. @ukke: Balen he dat je testen nog wit zijn!!!!! Ik leef met je mee....
OOH spannend Sonneke, nu voor jou dus ook het 'wachten' aan gebroken. Ik ga voor je duimen. Hier nog steeds niets.Geen ongie, geen signalen, niets... Alleen last de ene dag van obstipatie en de andere dag van dunne, niet heel dun, maar toch... (sorry ) Gisteren weer een nega test en vandaag test ik maar niet. En we gaan direct weg en komen pas zondagavond weer terug, dus als er dan nog geen ongie is dan test ik maandag ochtend weer. Ben er dus ook pas zondagavond weer. Heel fijn weekend meiden en ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen x
Hey Sonneke, Ja, die hormonen doen van alles met je! Ik had ook last van mn borsten. Gelukkig geen last met naar het toilet gaan. Spannend hoor zo wachten. Je kunt niets doen, alleen maar duimen . En Ukke, goed dat je even niet test. Laat het even rusten. Wie weet is de test maandag wel positief (mits je niet ongesteld bent geworden). Jullie ook een heel fijn weekend! Vandaag valt het weer nog tegen, maar morgen zou beter zijn .
@Ukke: Hoe is het met jou??? Is er al een ongie? Hier ook een druk weekend geweest. Gister avond een personeelsfeest gehad en vanmorgen weer vroeg (7.00 uur) gaan werken. @Kitty: Tja hier nog even afwachten... Gisteren in ieder geval lekker aan het rose bier gezeten dus ... Hoe zou het met vpkaatje gaan??
@ Sonneke, heerlijk zo genieten... ik heb ook een wijntje genomen.. zo lang ik nog van niets weet! Dus dat zegt al genoeg... nog steeds helemaal niks. 'Ben wel sneller van slag/emotioneel' maar slaap al een week erg slecht na de ingreep, dus dit kan ook moeheid zijn. Voor de rest nog niets, geen zere borsten oid Mijn darmen zijn wel van slag maar ik heb de laatste week ook erg ongezond gegeten Dus dat gaat goed, nee dus... (ben ook nog eens een emo eter dussssssssssssssss........................) Maar goed, morgen weer testen. Dinsdag is het CD35 vind het raar om als de test nega is toch weer provera te slikken.... Ik denk steeds ik wacht toch nog even... maar ja waarop? Soms hoor je namelijk dat een test pas heel laat posi is..... Ik weet het allemaal niet zo goed meer, misschien bel ik de gyn ook wel weer terug ik weet t echt niet
@Ukke: Ja inderdaad soms hoor je wel dat ze pas laat positief testen. Mijn vriendin was ook 7 dagen overtijd en toen pas positieve test dus tja.... het kan echt wel. Het is ook zo vervelend dat je niet weet wanneer en of je een eisprong hebt gehad. Ik zou namelijk echt heel blij zijn als ik zo lang over tijd zou zijn want weet precies de dag van eisprong... Ik zou morgen anders toch nog even contact opnemen hoor... Succes,
@ Sonneke... Kitty en VPKaatje Oke ik heb wat bedacht... als dit klopt, dan ben ik zeker niet zwanger (want dan hebben we niet geklust) Ik dacht dat ik op CD 12 mijn eisprong had ivm zeer veel en rekbaar eiwit slijm, maarrrr.... de dippies bleven matig... LEES op pagina 25 daar schreef ik dat ik wou gaan testen een zwangerschapstest maar ik pakte een ovutest en deze was KNALPOSITIEF! (tenminste daar staat NEE, maar wel de knallendste van allemaal.. gewoon duidelijk...) dus dat zou betekenen dat ik mijn eisprong misschien pas 7 april gehad heb op CD 23 Ik ging ervan uit dat mijn eisprong rond CD 10/11/12 zou zijn, omdat dit de eerste ronde ook zo was, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd. OKe, nu... stel dat 7 april met die knaltest wel mijn ei was, (stel je even voor dat ik mij nu voor mijn kop zit te meppen, omdat we niet geklust hebben en HOE heb ik dit kunnen missen * met mijn hoofd in de wolken* al denkend dat mijn ei al geweest was aan t slijm te zien) Is een eisprong op CD 23 niet wat laat voor clomid? dat weet ik niet, maar stel dat hij 7 april was 7 + 14 = 21 april... dus dan zou ik ongi moeten worden... Ik denk dat we hier hebben gepresenteerd mijn cyclus.... JEMIGGGGGGGGG HOE MISTE IK DIT.. heb het zelf nog oggeschreven op p25. *ik pakte een LH ipv een LCG !!! Dus er is nog hoop dat ik ongi wordt Ik houd jullie op de hoogte
Hey Ukke, Als je het zo bekijkt.....Dat is dus echt een nadeel dat je niet gevolgd bent en je dus ook niet weet wanneer je ei is gesprongen. Op dag 23 een eisprong met Clomid, tja, ik zou het niet weten. Mijn eisprong was ook op dag 23, dus het kan maar zo! Dus dan heeft na dag 35 bellen ook geen zin. Hoewel die 2 dagen.....Ik zou anders gewoon om een echo vragen voor je begint met Provera. Dan weet je zeker dat je niet iets verkeerd doet. Ik ben niet zo van de alcohol, maar fijn dat jullie er nu toch nog van genieten. Ik bedoel wat sommigen al niet laten om zwanger te worden! Nou, ik doe lekker wat ik wil en als ik een ballonvaart wil maken, dan doe ik dat! Haha. En ik ben zeker benieuwd hoe het nu met vpkaatje is. Zie je het al voor je hoe ze 's avonds aan de dipsticks zit? En ik ben al over de helft met de pilstrip! Jeeh! Het eind komt in zicht!
@ Kitty Kun je weer gaan aftellen ipv optellen Ja inderdaad, dit voelt wel als een opluchting... nou ja tja iig was het dippie wel positief, maar als ik ga inderdaad volgende week om een echo vragen en morgen niet bellen... ik wacht nog even mijn ongi af Op dr hurken achter 't tentje Of gewoon in de WC Is eens wat anders dan met een pleerol over de camping
Ja hoor, trek net mijn BH uit en zere (.) (.) dus denk toch dat dit voor de aankomende ongi is... nou dit geeft iig duidelijkheid En nu maar goede ovutesten scoren