@Ukke: Hoe is het bij jou??? Hier alles vooralsnog nog rustig... zere (.) (.) bij mij ook! Gisteren wat ongie krampjes gehad. We zullen wel weer zien!
@ SOnneke, Spannend, zitten we weer ongeveer gelijk... Wanneer is jouw NOD? Tja mijn borsten voelen van (.) (.) ineens ( . ) ( . ) en ze doen pijn, maar dit heb ik vaak ook voor ongie maar na eisprong.. dus een beetje gek dat dat nu pas begint...... Maar goed we wachten weer af
Hoi Meiden, Nou vandaag ongie geworden :x Dus we gaan alweer door naar ronde 3 met clomid 50 mg. Deze keer zonder ziekenhuis bezoekjes dus dat is wel prettig! Hoe is het bij jullie?
@ Sonneke :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Balen meid, wel lekker dat je nu zelf met de clomid aan de slag kan! Hier nog steeds geen ongie... maar nu al wel twee dagen zere borsten... echt wachten nu op de ongie.....
Ik ben vanochtend met Provera gestart na een negatieve test... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik wil niet meer wachten...........
@Ukke: Balen meid! Het valt allemaal niet mee he! Nu weer een aantal dagen provera en dan nog ongie en dan kun je pas weer opnieuw beginnen! Succes! Ik ga morgen weer met clomid beginnen, ben wel blij dat mijn cyclussen nu normaal zijn. Dit in tegenstelling tot mijn cyclussen van voor de clomid.... 80 dagen pffff
Ja inderdaad 80 pffff.. dat is een hele bevalling ik heb ook eens in de 70 gehad... Nu weer provera dan de ongie dan weer clomid... gelukkig mijn bruiloft in het vooruitzicht.. tenminste wat afleiding.. morgen provera 2... stel nou dat ik bij pil 3 provera al ongie wordt? Zal ik dat dan als CD 1 moeten rekenen? Of eerst al die 5 provera moeten slikken? Heb zo'n vaag gevoel dat mij dat weer gaat overkomen...
@Ukke: bruiloft! Ja leuk! wanneer was het ook al weer? Ik denk dat als je ongie komt dat je dat als dag 1 moet rekenen. Want dan start toch je nieuwe cyclus.
Ja inderdaad dat klopt eigenlijk ook wel... nou ik voel me iig goed beroerd van de provera. pffffffffffffffffffffffffffff gadsie Ik trouw 1 juli, dus dat komt ook al steeds dichterbij..
Ukke, echt spannend dat je gaat trouwen! En nu heb je zeker afleiding nu de dag dichterbij komt. Wel vervelend dat je aan de Provera moet, omdat je ongi niet doorzet. Kan me goed voorstellen dat je baalt. En als je ongesteld wordt, ook al is de kuur niet afgemaakt, dan gewoon als dag 1 rekenen. Sonneke, voor jou ook balen dat je ongesteld bent geworden. Op zich is de lengte van je cyclus wel erg mooi. En je hoeft voorlopig niet meer voor controle naar het ziekenhuis en dat scheelt ook weer. Hier bij mij is het rustig. Ik ga nu genieten van een lang vrij weekend. Ik slik nog steeds de pil, maar het eind komt in zicht. Ik heb er nog 5 .
@Ukke: echt super leuk dat jullie gaan trouwen, word vast een mooie dag! @Kitty: dan lopen jij een ukke straks ongeveer gelijk op. Op een een ander topic. Had een meisje een vrij verbod gekregen omdat ze 3 eitjes had bij de FM en daar hadden ze zich ook aan gehouden. En nu blijkt ze toch zwanger te zijn!!! Vreemd eej! Mischien wel omdat ze er deze ronde niet zoveel mee bezig waren?! Groeten Sonneke
Ja, klopt, ik ben daar ook wel actief. En het heeft zo moeten zijn. 3 dagen voor je vermoedelijke eisprong geklust en zie dan het resultaat....Het kan dus echt. Idd als je er wat minder mee bezig bent, dan kan het dus zeker lukken!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej meiden! Hoe is het hier? Heb geen tijd helaas om alles bij te lezen, dus misschien kunnen jullie me even kort bijkletsen? Hier alles redelijk. Voor de vakantie zat er een follikel van 12 mm en daarom heb ik geen provera meegekregen. Heb geen temp bijgehouden, maar wel dagelijks ovutesten gedaan. Als er een eitje zou rijpen dan had ie deze week moeten springen en dat is niet gebeurd. Het was dus toch een blaasje. Helaas, ik baal er erg van. Had toch weer goede hoop. Twijfel om wel door te gaan met de ovutesten. 9 Mei weer naar de gyn en zal dan wel provera meekrijgen. Nog steeds allemaal nutteloos dus. Wel een fijne vakantie gehad, heeft ons even goed gedaan.
Eeeeej vpkaatje! Super dat je een leuke vakantie hebt gehad! Jammer dat er geen eitje te bekennen was. Zonde dat je niet alvast een recepje provera mee hebt gekregen dan had je nu al kunnen beginnen. Maar van de andere kant ook wel weer goed dat de gyn je eerst nog terug wil zien voordat hij provera voorschrijft. Ik ben afgelopen woensdag ongie geworden dus ben nu op de 2e dag clomid beland. Groeten Sonneke
Ik werd niet ongie, ik had geen posi test en ik zit vandaag op dag drie Provera... Vorige week wel zere borsten en ongi krampjes maar dat is nu ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen....
Spannend Sonneke! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik duim voor je. Voor ons allen een bevrucht eitje deze maand! Deal?! Ja de reden dat ik nu geen provera heb meegekregen, is dat mijn gyn ook nog een week met vakantie is en dat is dan precies tijdens de echo-weken. Wel lullig dat ik eerst haar vakantie moet afwachten voor ik verder kan hiermee. Maar ja... ik leg me er maar bij neer. April is verloren. Hmm balen Ukke en dan nu die stomme Provera dus. Rotweek vind ik dat. Nou sterkte, hopelijk geen bijwerkingen. Ik werd er ontzettend onrustig van innerlijk.
Hey vpkaatje! Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! En nu nog even een paar daagjes genieten van het mooie weer? Hier weinig verandering. Nog 3x de pil slikken en dan afwachten tot ik ongi wordt. Hopelijk wordt mei onze maand! Want in februari/maart een kindje is wel erg leuk! X
Vandaag Provera 4 Heb vandaag ook afscheiding gekregen die ik nog nooit gezien heb. Het lijkt op witte dikkige afscheiding, maar dan met een kleurtje.. het is een beetje lichtbruinig... niet roze, maar ook niet echt heel bruin... en in de verste verte niet eens rood :S vreemd he, zou de ongie dan toch gaan doorzetten...? Al mijn ongie kwalen zijn nog steeds weg... pffff... Morgen laatste provera en dan maar afwachten op ongie.. binnen een week, anders kan ik weer kleppen ben ik bang... Kennen jullie verhalen dat Provera niet werkt zoals het moet? Dus ongie opwekken?
Hehe, ja bij mij Ukke! Maar hoeveel dagen moet je slikken? Ik moest 10 dagen 1 tabletje. En ik ben daar niet ongesteld van geworden. Ik had ook een dun bms, dus er was waarschijnlijk te weinig om af te breken. Daarom moest ik nu ook aan de pil, zodat je bms weer wordt opgebouwd en je dus wel ongesteld wordt.
Ah oke.... nou ik hoef hem maar 5 dagen te slikken 1pilletje..... maar ik verwacht eigenlijk geen ongie :x Straks blijken we in hetzelfe schuitje te zitten... Nou ik wacht nog geduldig af. Vanochtend laatste Provera genomen en we zien wel of er iets gaat komen, of niet. Heb jij contact gezocht met gyn toen ongie uitbleef? En van daaruit zijn testen gestart? Wat gek, want ik ik wordt normaal al 6 jaar lang altijd wel ongie... weliswaar heel onregelmatig, maar het was er wel.