Sonneke, ja echt balen. Ga er nu echt al wel vanuit hoor dat een dezer dagen het roodverlies wel zal beginnen. Die Etos tabletten zit toch van alles in, wat misschien wel de werking verstoord van de Clomid. Ja een tweeling vind ik ook geen ramp. Liever twee keer eentje hoor, maar als er twee eitjes op springen staan, dan gaan we er wel voor. - Echt superspannend Kitty, ik heb er trouwens wel bewondering voor hoe positief jij altijd blijft. Zou ik nog wat van kunnen leren. Succes morgen, ben benieuwd!! Bij mij trouwens net andersom, altijd heel snel een megadik baarmoederslijmvlies, perfect, maar een eitje wat maar niet wil groeien. - Ukke lang duurt dat wachten he.... Bij mij werd trouwens gezegd dat Clomid ervoor zorgt dat je een groeiend eitje hebt tussen dag 14 en 21. Wel balen, want had nu een ei op dag 58 ofzo (vanwege de pauze), maar als ik straks een ophoging van clomid heb en er groeite niks tot dag 21, dan wordt mn cyclus afgebroken door provera. Een nutteloze eiloze cyclus. Terwijl ik uit mezelf anders wel een ei had gehad, alleen dan heel laat. Wel dubbel gevoel. Maar ja, het is wel lang wachten steeds. En het is juist de bedoeling om mn cyclus te verkorten. - Ga even in details over hoor. Gisterenavond dus moeite met toiletgang en enorme buikpijn. Vanavond opnieuw kramp, maar op een andere manier, had ontzettende diarree. Dus echt tegenovergestelde. Tis nu weer rustig. Jemig zeg. Nou hoop dat mn temp morgen weer hoog is. Maar ben bang van niet. Nog geen enkel spoortje rood of bruinverlies. Maar een dikke onderlegger klaarleggen op het wachtbankje, want 1 van de 2 gaat denk ik snel lekken en daarna het bankje verlaten. Ik maak plaats voor Sonneke en Kitty! En voor Ukke hoop ik da ze van het bankje op een hele grote bank voor 9 maanden kan gaan zitten Haha een loungebank ja!
@VPkaatje Kom op meid, zolang er nog niets roods te bekennen is Een eigen eisprong op dag 58 is volgens mijn gyn ook geen goede eisprong al vanaf dag 35 niet meer Vreemd inderdaad hé dat de een zegt vanaf CD 10 en de ander vanaf CD14 nou ik heb hem toch echt al twee keer gehad op CD 11 met werkende clomid Ik hoop ook dat ik op de loungebank mag... graag een met bloemen. Die onderlegger hebben we hopelijk niet nodig
@vpkaatje: Zodra ik op het wachtbankje kom dan duw ik jou naar de loungebank! En die dikke inleggers zijn voor op het wachtbankje... Ik vind het van jou heel goed vpkaatje dat je op vakantie bent gegaan en er ook wat afstand van hebt genomen met als resultaat een eigen ei! Mijn gyn zegt dat je met clomid tot cd 21 een ei mag hebben en daarna moet je ophogen. Ze vertelde ook dat inderdaad de cyclus niet te lang moet duren anders heb je geen goed ei meer. Maar hoelang precies heeft ze niet gezegd. @kitty: Succes vandaag! ik ben benieuwd! @ukke: Het zou toch wat zijn als heel die bloemen lounge bank op het einde van de maand vol zit!!
Ukke, zo zie je maar dat alle artsen weer anders erover denken. Mijn fertiliteitsarts zegt dat het best kan. Die sluit niks uit. Ze was erg positief en enthousiast over mn verlate ei. Hij heeft er gewoon wat langer over gedaan om te rijpen. Ik hoop dat je op de loungebank mag en dat ik daar al zit op het moment dat je plaatsneemt. Maar ik ga er niet meer van uit, mn temp blijft vrij laag. Op zich heb ik bij zwangeren ook wel kaartjes gezien zoals deze, misschien gaat ie morgen wel omhoog. Maar geloof er niet meer in. Wel vaag want heb vandaag 10 a 11 dpo nog steeds geen rood/bruin/roze verlies. En dat had ik beide voorgaande cyclussen al vanaf dag 9. En dan steeds met afvegen. Maar ja, we wachten het af. Doe geen testen meer, weggegooid geld. - Sonneke, ja wel knullig dat mn volgende cyclus misschien afgebroken moet worden. Maar ja, als dat beter is, ik doe wel wat de dokter zegt Was nu in ieder geval heel blij dat ik toch een ei heb gehad en weer eens voel hoe dat voelt op dat beruchte wachtbankje. En dat ik nu geen provera hoefde te gebruiken, want daar heb ik extreem veel last van. Hoop dat de ophoging goed en snel aanslaat. Ja met zn viertjes op de loungebank. Dat lijkt me wel wat. Moeten alleen de cocktail wel missen dan, maar een smoothie is ook goed! - Kitty ben benieuwd naar je FM van vandaag!!
@vpkaatje: ik denk dat er nog wel hoop is hoor! Nog geen bruin verlies! dat is toch super! Ik heb vandaag een SMILEY! Joehoe! Dus hopelijk nog met z'n 4 op het wachtbankje is ook wel erg leuk! Die smoothie is trouwens prima hoor! @Kitty: Hoe was het bij jou???
Niet op de bank zitten Fijn dat je een smiley hebt, Sonneke! Maken jullie ook even ruimte voor mij op de bank, want.......ook hier goed nieuws! Vandaag een follikel van 18 en 17 mm. Voor de zekerheid vandaag nog een Gonal-F injectie en dan morgenavond Pregnyl zetten. Mijn bms was nog steeds 4 mm. Ik had het gelijk nagevraagd. Het is aan de dunne kant, maar door de pregnyl kan dat nog dikker worden. Daar hoop ik dan maar op. Enig minpuntje is dat ik nu dus op zondag wordt geinsemineerd. Manlief moet op zondag vroeg opstaan, want ik moet om half 9 zijn goedje al inleveren. En het is nog een half uurtje rijden.....Maar ook wel leuk, want dan kan hij ook een keertje mee met de inseminatie. Ziet hij ook eens hoe het allemaal gaat. Vpkaatje, hoe langer je ongi uitblijft, des te beter Vage klachten allemaal, maar ik hoop dat de eerstvolgende test die je doet positief is! En ik heb van manlief geleerd om positief te blijven en niet bij de pakken neer te zitten. Zo'n schatje, maar af en toe....grrrrr....hahaha
@Kitty17 Goed nieuws ook, we gaan allemaal de goede kant op.... Zo blijven doorgaan. Spannend zo'n inseminatie, ik ga voor je duimen. Kom ik vandaag thuis zie ik dat het hele huis aan kant is. Manlief is vanmiddag even thuis geweest... opruimwoede Doet hij anders nooooit... hahahahhaahhahahahahahaha
@ukke: tja wat ik aan het doen ben... spannend he dat song festival.... @kitty: wat goed dat hij mooi gegroeid is! zondag inseminatie ja zeker leuk dat je mannetje mee kan!
Sonneke, joehoeeeeeh eindelijk je ei! Super! Nou hopelijk wordt ie echt hartstikke bevrucht! Ga je ook tempen? Dus nu gezellig bij Ukke en mij op het wachtbankje. Hoop dat ik je voorlopig nog gezelschap kan houden. Wel balen dat Kitty nog niet aan kan schuiven. Maar dat duurt niet zo lang meer.... Ja ik denk aan de ene kant dat het nog alle kanten uit kan bij mij vanwege het nog geen roodverlies hebben. Maar ja, mn temp is wel echt lager. Dus ben er bang voor. Als ik eenmaal zwanger ben wil ik ook een clearblue test met een smiley. Dan word ik helemaaaaaaaal hieperdepieperdepiep. - Kitty ja wel mooi dat hij mee kan, wordt het toch weer echt iets van jullie samen. Oeeeehhhhhh!!! En ja, geen rood = blijvende hoop... maar ook blijvende onzekerheid. Soms denk ik laat maar komen, kan ik tenminste met de Clomid100 beginnen. Aan de andere kant, zo'n korte l.fase is ook niet positief voor een volgende keer. Dus. Zit nu op 11 dpo. Nog langer wachten.... oef - Mn temp is gedaald naar 36,7 en dat is nu al twee dagen zo. Mn normale temp is 36,4 dus is nog niet helemaaaaal gekelderd. Het aparte is dat ik dus nog geen spoortje rood of bruinverlies heb bij afvegen. Dat had ik vorige twee cyclussen al wel op 10dpo. Maar goed, ik weet niet of dat ook een positieve invloed is van de Clomid. Maar heb steeds hele heldere transparante slijm-afscheiding. En ook veel meer dan anders. Mn darmen zijn al drie dagen flink van streek. 1x heel hard en twee dgn diarree, vanavond wel 3x. Echt vreselijk. Heb vandaag toch een vroege test gedaan, kon me toch niet beheersen, maar was hartstikke wit. Durf bijna niet te gaan slapen, denk er steeds aan en ben zo bang dat ie morgen weer extra gezakt is die temp.
Nog steeds 36,7 (al drie dgn nu dus aan de lage kant, maar wel stabiel) en waterige doorschijnende afscheiding.
@Vpkaatje: Ik heb vanmorgen getempt. 36,57 Een paar dagen geleden was het 36,4. Ik vind het wel een gedoe dat tempen hoor dus ik weet nog niet of ik die discipline kan opbrengen. Ik heb wel deze week 5 vroege diensten dus daar zal het niet aan liggen.... @kitty: Spannend vanavond je pregnyl zetten! Er is zeker nog plaats voor jou op het bankje hoor! @ukke: Fijn dat je huis aan kant was! Handig zo'n man! Ik ben net terug van de FM. En mijn ei was verdwenen! Dus eisprong is gisteren al geweest. Ik moet zeggen dat het echt pijnlijk was tijdens het vrijen op de plaats waar mijn ei zit/zat. BMS was 11,5 mm. Een gespreid bedje aldus de echoscopiste. Laten we hopen dat het eitje en zaadje daar ook zo over denken Volgende ronde dus wel starten met clomid 100 mg en dan krijg ik ook weer FM. Het bankje word al aardig vol zo, wel leuk dat we er zondag met z'n 4 op zitten! Hopelijk daarna allemaal door naar de bloemen lounge bank!
Nou Sonneke dat klinkt goed, zo zag het er bij mij ook uit. Bij mij wordt het nu wel heeeeeel spannend hoor. Pff. Nog steeeeeeds alleen maar helder slijm. Niks roods. Zondag ben ik denk ik al van het wachtbankje af. Tis alleen de vraag of ik weer op de keiharde grond zit of lekker lig te loungen. Denk de eerste. Als je het vol kan houden het tempen dan zou ik het wel doen. Je kan er soms veel aan aflezen en je ziet je ongesteldheid vaak al eerder aankomen dan dat je het merkt aan je lichaam. Alleen bv nu in mijn geval, dan is het verwarrend. Wel een lagere temp, maar nog geen rood.
@Vpkaatje: wat betreft dat tempen heb je zeker gelijk. Ik ga het ook wel proberen. Ik hoop zo dat je als eerste op die lounge bank ploft!!! Ik zal een kussen op de grond leggen naast het bankje dan val je in ieder geval niet zo hard. Ik duim voor je!
Deze luteale fase duurt nu al langer dan de vorige twee keren... toen had ik op 9dpo al roodverlies. Dus dat gaf me hoop, maar nu lees ik op meerdere sites dat Clomid er ook voor zorgt dat je een langere lf hebt.
@vpkaatje: Clomid zorgt inderdaad voor een langere LF. Maar die 14 dagen heb je ook nodig voor een zwangerschap. Dus ik zou zeggen.... Wees blij dat die LF nu al langer is! Bij sommige meiden is die korte LF echt een probleem! Wat denken jullie vanavond nog klussen of zal dat geen zin meer hebben? Zou dat eitje nog in mijn eileider zitten of waar gaat dat na het springen heen? Stom he maar ik vraag me dat ineens af...
Sonneke, het is al meer dan 24 uur dat je ei is gesprongen toch? Dan heeft het niet zo veel nut. Anders het zekere voor het onzekere nemen. Vpkaatje, balen dat de test nog wit is. Maar ook nog niet ongi, dus het kan nog! Ik ga zo mn Pregnyl spuiten. Ik vind het best spannend, want ik weet nog dondersgoed hoe het vorige keer ging. Mn tepels deden gigantisch zeer. En ik weet nog hoeveel buikpijn ik had na de inseminatie. Ik hoop dat het deze ronde een stuk minder is!
Sonneke, dat eitje dat gaat door de eileider naar de baarmoeder. Het leeft ongeveer een dag geloof ik. Binnen die dag moet het bevrucht zijn. Dan heeft het vijf dagen nodig om in de baarmoeder te komen. Tussen dag 5 en 10 zal het dan proberen in te nestelen. - Kitty ja heel rot he al die vervelende bijkomstigheden. Alles voor het goede doel, maar toch. Het is soms zo oneerlijk, de een is zomaar zwanger, de ander moet eerst van alles doorstaan. - Vanavond weer steeds steekjes linksonderin in mn buik en ipv helder slijm, nu beetje witverlies. Nog steeds geen rood!! Vind het zo spannend.