Ukke, ja eergisteren had ik al een beetje bloed na het klussen. Kon nog een contactbloeding zijn. Dag erna (gisteren dus) 's avonds ineens meer roodverlies bij afvegen. En vanmorgen echt doorgebroken. Echt zo balen, maar ja, ik zie mezelf ook nog helemaal niet zwanger worden. Dus ergens hield mn onderbewuste er al zwaar rekening mee hoor. Nu begint alles weer van voor af aan. Bahh daar heb ik dus echt helemaal geen zin meer in. Hoop dat deze Clomid dosering wel aanslaat, want dan hoef ik de rondes daarna tenminste niet meer voor een FM. Tsja had met Clomid50 op dag 58 een ei. Nu geven we het de kans tot dag 21, zit er dan nog niks, dan wordt het weer afgebroken met Provera, anders schiet het niet op. Maar dat zou gewoon echt helemaal balen zijn. Zo'n nutteloze ronde ertussen. Ik heb zelf trouwens niet gebeld voor de uitslag van het bloed. Mn ovutest was positief, de dag daarna schoot mn temp omhoog, dus ik geloof het wel.
@vpkaatje: Ik heb het ook gemist dat je echt ongie bent geworden! Echt balen! De eerste dagen vind ik altijd erg maar als je eenmaal met clomid weer mag beginnen dan heb ik altijd weer wel goede moed! Hopelijk slaat de clomid 100 mg goed aan! Temp was trouwens vanmorgen 36,98. Weet jij hoe ik dat temp kaartje kan plakken in mijn bericht? @ukke: tja moeilijk te zeggen of vermoeidheid inderdaad door drukte of door iets anders komt. Maar de afleiding is wel erg fijn! @Kitty: hoe is het bij jou afgelopen? Hopelijk niet teveel pijnklachten!
Zo vandaag bloed geprikt, ik hoef niet te bellen, ik word gebeld, vrijdag CD 25. Vandaag bij het plassen een dikkige klodder wit slijm... meer creme.. raar toch.. vrijdag kan ik testen, misschien dat ik woensdag al iets probeer, of morgen...
@ukke: tja een klodder wit slijm Ik zou het echt niet weten.... Hoe dichter je bij je nod komt hoe meer testdrang je krijgt eej! Bedenk je wel dat elke omo witte test een teleurstelling is en niet testen is altijd hoop houden... Voordat ik de mmm in ging heel vaak een omo witte test gehad en ik heb mezelf voorgenomen nu ik precies weet wanneer mijn eisrpong is geweest om mijn ongie af te wachten...
Ja echt vreemd echt meer nivea creme laat maar zeggen... Inderdaad die testdrang.. maar ja misschien maar wachten tot t weekend
vpkaatje, echt balen....Maar je eindigde je berichtje positief met nieuwe ronde, nieuwe kansen. Nu aan de Clomid 100 mg. Dan heb je echt wel eerder je eisprong! Misschien ga je Ukke wel achterna. Sonneke en Ukke, voor jullie wordt het spannend! Ukke, wordt je getest op Progesteron? Doen ze dat altijd met Clomid? Bij mij nl niet. Gisteren dus mijn IUI gehad. Ik had een hele aardige arts en ik vertelde haar dat ik zo'n vervelende ervaring heb gehad met de 1e IUI. Ze deed heel voorzichtig. En gelukkig geen klemmetje dit keer. Gewoon een paar keer kuchen (mag wel wat harder hoor! Ik maar denken stel je voor dat iemand t hoort.....in een leeg zkh....hahaha) en hup slangetje erin en lozen maar . Kwartiertje wachten viel mee met manlief erbij. We waren gisteren allebei zo vrolijk. We hebben echt het gevoel dat dit het wel eens kan worden. Dat de vorige keer de generale was en dit voor het eggie. Pijntjes vallen erg mee. Eigenlijk weinig last. Dus afwachten maar. Ik heb trouwens nog nagevraagd of je van Pregnyl altijd een eisprong hebt. Ze zei van wel, maar hoe krijg je dan een cyste? Dat kan een ander eitje geweest zijn. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan wil ik ook graag mn progesteron laten controleren. Hoe weet ik anders dat ik een goede eisprong heb gehad? Oh en ook niet onbelangrijk, er zijn 7,8 mln goede zaadjes geinsemineerd! Vorige keer waren het er 4,8 dus bijna het dubbele!
@kitty: Wat fijn dat het deze keer allemaal is meegevallen. En die 7,8 miljoen zaadjes! wat veel! Nu die 2 lange weken wachten. Maar fijn dat je bij ons op het wachtbankje komt zitten! Tegen de tijd dat jij er weer af komt, en natuurlijk naar de lounge bank verplaatst komt vpkaatje er hopelijk weer op....
Sonneke, misschien is mn berichtje wel niet goed geplaatst dan... af en toe heeft mn pc wel es problemen en dan druk ik op enter en dan is het misschien wel net foutgegaan. In ieder geval... ik weet niet goed wat ik als dag 1 kan rekenen... had zondag namelijk bij afvegen al roodverlies, best donkerrood al, maar wel met slijm. Voor mn gevoel was ik wel ongesteld toen. Maar dag erna (vanmorgen) is het echt doorgebroken. Tsja moet ik dan gisteren als dag 1 tellen of vandaag. Want dan zou dit dag 2 zijn en zou ik morgen met de Clomid moeten starten. - Ukke, spannend, hoop dat jij meer geluk hebt!! Ik snap dat je eerder wil testen, heb ik ook gedaan. Maar wil het volgende cyclus proberen vol te houden tot de NOD. Want het kost alleen maar bult geld, teleurstellingen (evt) en paar dagen later alsnog ongesteld. Ook een tweede streepje zegt nog niet dat de rest van de innesteling goed slaagt. Dus ook na een positieve zwangerschapstest kan je op je NOD nog ongesteld worden. Ik zou proberen vol te houden. Maar ja, dat zeg ik nu... misschien lukt me dat volgende keer ook wel weer niet hoor. - Kitty, ja ben ook best positief. Niet altijd hoor. Want balen doe ik natuurlijk nog steeds en soms wel es onzeker omdat het net zo goed nog een jaar kan duren. Maar heb geen enkele traan gelaten. En ik hoop gewoon dat de Clomid snel aan zal slaan. We gaan ervoor!!!!!! Bij mij is ook geprikt op progesteron. Zal de uitslag daarvan bij mn volgende afspraak wel horen. Heb er niet achteraan gebeld. Maar uhh, wat een goede berichten van jou kant!! Mooi hoor. Ik zal ook voor jou enorm duimen!!! Of je een goede eisprong gehad hebt, kan je ook zien aan je temp. Het geel lichaam is wat er overblijft na de eisprong. Deze produceert progesteron en progesteron zorgt ervoor dat je lichaamstemp hoger wordt. Dus als je temp omhoog schiet en mooi hoog blijft, dan weet je in principe ook dat je progesterongehalte goed is en dat je dus een goede eisprong gehad hebt. Wat betreft het wachtbankje wisselen we mekaar af inderdaad. Maar misschien gaan we wel vrij vlot na mekaar naar de lounge!! - Wat is dag 1 van ongesteldheid? Rood slijmachtig bloed bij afvegen (niet heel weinig) of als het het doorbreekt en eruit loopt zeg maar. Ik weet niet wanneer ik met de Clomid moet beginnen. 't Was wel rood. Mn gyn zegt dag 1 is eerste dag van helder rood bloedverlies... maar ja, wat is precies helderrood? Aaaaaaaah En hoe zat het ook alweer, Clomid na het eten innemen 's avonds?
Ik heb besloten zondag als dag 1 te tellen, dan is vandaag dag 3 en neem ik vanavond na het eten mn eerste Clomidje.
@vpkaatje: je moet dag 1 rekenen als je voor de avond rood bloedverlies hebt gehad en de ongie echt doorbreekt. Je kunt hem beter een dag later nemen dan te vroeg hebben ze mij verteld. Dus als je het mij vraagt zou ik hem morgen, inderdaad na het avondeten innemen. Hoop dat je dit nog "op" tijd leest... Wanneer heb je een echte innestel dip? mijn temp was vanmorgen 0,1 lager dan gisteren. Maar had ook minder goed geslapen....
Ja ze testen op progesteron, bij mij niet elke keer, alleen bij eerste keer en nu met verhoging of clomid zijn werk doet! Ik heb nog niet getest Ik heb nergens last van, behalve dat ik mij belachelijk relaxed voel en alles heel chill onderga laat maar zeggen, terwijl ik het absurd druk heb afgelopen week en aankomende periode... Nou ja... voor de rest niets... hahahahaha, lekker druk op t bankje, hoop dat VPKaatje ook snel weer aanschuift
Sonneke, een innesteldip is als je binnen 5 a 10 dgn na je ei een tempdip hebt. De temp moet daarbij lager zijn of hetzelfde als de temp voor je ei. Dus als ie iets naar beneden gaat, is dit helaas nog geen innesteldip. Heb je berichtje te laat gelezen. Heb de eerste Clomid al in mn maag. Nahjah, we zien wel. Ik heb wat zitten googlen en iedereen is er verschillend over. 't Is nu ook al gebeurd, dus hopen er maar t beste van. - Nou gelukkig Ukke dat je je zo voelt!! Het gekke is, ik voel me ook best wel zoals jij het omschrijft. En dat terwijl ik giga ongesteld ben nu. Ik hoop dat ik een snel rijpend eitje krijg en dat ik heeeel snel weer mag wachten. - Kitty, hoe is het met jou?
@ukke: Wat fijn dat je er zo relaxed onder bent. Hopelijk werpt het zijn vruchten af... Nog een paar spannende dagen voor jou! @vpkaatje: Je hebt hem in de avond nu ook pas ingenomen eej. Er zijn ook veel meiden die hem 's ochtends innemen en dat zou dat morgen ochtend zijn. Dus wat dat betreft zal het mischien niet zoveel uitmaken. Ik duim voor een eitje!
Hey! Hier gaat het goed. Ik ben aan het kijken voor een vakantie . En vpkaatje, dus gestart met Clomid. Spannend, ik ben benieuwd wat deze ronde gaat brengen. En Ukke, nog een paar daagjes! Spannend hoor. En voor jou ook Sonneke .
Ik heb zo'n sterk voorvermoeden dat ik gewoon ongie ga worden... waarom weet ik niet... nou ja, aan de andere kant mag ik ook in mijn handen klappen als ik deze keer 'vanzelf' ongie wordt...... maar evengoed 't blijft spannend of de test wordt posi, of mijn ongie komt vanzelf, of er gebeurd niets (maar dat lijkt me sterk, want heb mijn ei gevoeld en zere borsten )
Grappig dat je dat zegt Ukke, want vorige keer had ik helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Het kwam heel plotseling, terwijl ik het normaal wel voel aankomen. Ik hoop het niet voor je natuurlijk, maar je hebt zo'n korte cyclus, voor je het weet zit je weer op de wachtbank . En het is zeker een opluchting als je natuurlijk ongesteld wordt. Al zou je het liever niet zien natuurlijk....
Ja Sonneke, het maakt vast allemaal niet zo veel uit. Heb op cd11 een FM, vorige keer op cd10 en toen was er nog niks te zien. Dus wel spannend hoor!! - Lekker Kitty even lekker met vakantie. Wanneer ga je weg en al enig idee waar naartoe? - Ukke superspannend zeg. Je NOD nadert!! Ik duim voor je!!
Meiden hier ben ik weer, morgen of overmorgen NOD! Superspannend! Ik voel nog niets, vannacht wel soort ongiebuikpijn, maar ook weer niet echt. Vanacht om 5 uur wakker, temp gezakt naar 36,8 K*T vanochtend om 7 uur was hij weer 37,1 Wel last van vieze windjes En ik heb nog niet getest! Knap hé Ik heb besloten tot maandag of dinsdag te wachten, want heb nog steeds het gevoel dat ik ongie ga worden!
@ukke: Superspannend! Die temp tja daar snap ik ook niet echt veel van. Bij mij vanmorgen om 5 uur 36,82 en om 7.30 uur 37,1 Ik duim voor je dat er geen ongie komt deze keer! Super goed dat je nog niet gaat testen!
Ja vind het ook wel knap dat ik nog niet getest heb! Helaas vandaag was mijn afscheiding niet wit meer, maar ergens in de verte al roze, ben echt bang dat dit de voorbode voor aankomende ongie is :x Maar ja geen nieuws is goed nieuws het is er nog niet.... Morgen de uitslag van het bloed, ook benieuwd naar, maar zal wel goed zijn..... PFFFF hier nog steeds gekkenhuis en druk, druk, druk.... Probeer jullie wel op de hoogte te houden en mee te lezen... Ik heb vandaag een nieuwe jurk gekocht voor een bruiloft van morgen. Deze zal enig staan op de loungebank