Nou ben nog steeds niet gebeld! Slordig hoor....kan dr ook nog wel bij... Ja zou ook best stress/spanning kunnen zijn ook erg druk gehad op het werk, maar normaal kom ik juist altijd aan als ik gestresst ben....
@ukke: hebben ze al gebeld?? En anders gewoon zelf bellen hoor! Probeer inderdaad maar een beetje te relaxen ook al valt dat niet altijd mee met zo'n rare cyclus! Zoveel afgevallen! ik was ook juist aangekomen! Maar nu door Sonja Bakkeren is er wel iets ongeveer 4 kilo af... @vpkaatje: ja ik wil er best voor tekenen dat ik deze ronde zwanger word! Maar jullie moeten dan wel snel volgen hoor!!! Vandaag progesteron laten prikken, mag ook maandag bellen voor de uitslag. Maar ik denk dat ik alvast ga spieken wat hij is.... Ja al die zwangeren ik word er ook niet goed van! Bij ons is er gelukkig een andere kant voor de "zwangere" dus ik word daar niet mee geconfronteerd, gelukkig! Temp vanmorgen 37,03 @kitty: hoe is het met jou?? @kitty:
IK KRIJG EINDELIJK MIJN ECHO!!!!!!!!! Het postieve nieuws van vandaag... Beetje jammer dat de aanleiding minder is. Het bloed is nog steeds niet goed... te laag progrestoron beide keren dus waar die bloeding nou vandaan komt weet ze niet... Ze heeft geen idee waar ik in de cyclus zit en/of ik weer met clomid kan starten. Ik heb gevraagd van het afvallen (vanochtend weer een halve kilo lichter) en dit KAN zeker van de clomid. Ik had al overgewicht en een cyclus geeft ook de juiste hormonen aan de vrouw om je vocht te lozen zeg maar.... dus..... ik ben een en al water Maar goed ik krijg mijn echo de 23e.. jeeej ik ben heel benieuwd wat er aan schort en/of er wat te zien is!!!!
Kitty, ik zit zelf al in een hele fase van aankomen, eerst van medicijnen tegen migraine. Daar moest ik mee stoppen vanwege mn kinderwens. Toen bleek mn schildklier te langzaam te werken, daar kom je ook enorm van aan. Eindelijk is dat in orde na half jaar instellen op juiste medicatie. En dan nu weer hormonen. Word maar ronder en ronder. - Knap Sonneke, al 4 kilo kwijt! En uh spieken wat hij is? Kan je je eigen gegevens inzien op je werk? Ik moet langskomen, terwijl zoiets ook best telefonisch kan nietwaar?! Je temp is mooi. Stukken beter dan die van mij. Dus ik hou mn hart vast voor de uitslag van maandag. Mn progesteronwaarde zal wel niet hoog genoeg zijn. Heb ik eindelijk een ei, is het misschien geen goed ei. Ja als er een zwanger wordt van ons viertjes, dan gun je het de anderen natuurlijk ook heeeeeel erg en voelt wel bezwaard als het dan bij de rest niet goed lukt. Maar zo moet niemand dat voelen. Want je gunt het mekaar hartstikke en er moet toch iemand de eerste zijn he. - Ukke, gelukkig krijg je nu eindelijk een echo! En laag progesteronniveau wil zeggen dat je voor een eisprong zit. En je hebt net een bloeding gehad. Dus lijkt mij dat je nu gewoon aan 't begin van een nieuwe cyclus zit. En tsja waarom je een bloeding hebt gehad, zo snel, dat is natuurlijk wel vaag. Heb je misschien toch een te hoge dosis Clomid? Hopelijk is je komende cyclus wel mooi wat langer.
@vpkaatje: Ja dat is ook zo er zal iemand de eerste zijn... Ik kan mijn uitslagen inderdaad zelf opzoeken. Maar dit weekend ben ik vrij dus ik heb mijn beste vriendinnetje (die ook bij mij op de afdeling werkt) gevraagd om het voor mij op te zoeken! Als het goed is weet ik het begin van de avond! Door de clomid ben ik ook wel aangekomen maar ook omdat ik alles at wat ik lekker vond en er niet goed op lette. Dat probeer ik nu dus wel te doen!
Ukke, wat fijn dat je een echo krijgt! Dan kan je zo veel meer zien! Je zal je eisprong niet hebben gehad dus.... Wel vaag allemaal hoor, zeker met zo'n korte cyclus. Als we nou allemaal tegelijk of vlak na elkaar zwanger worden, dan kunnen we ook heel goed verder praten als we eenmaal de zwangerschapskwaaltjes ondervinden
Hoi Meiden, Mijn progesterong was 61 de vorige keer was het 78. Maar nu was het 6 dagen na eisprong en de top ligt op 7 dagen na eisprong. Maar ja ik heb zaterdag avond laat mijn eisprong gehad dus dat is lastig! Gisteren een bruiloft gehad, en het was erg gezellig Ik hoop niet dat als ik zwanger ben het al is ingenesteld... Het rosebier smaakte goed... Prettig weekend! Kus Sonneke
Kitty, ja absoluut, zou wel heel mooi en leuk zijn he iedereen vlak achter mekaar zwanger. En niet dat er dan eentje achter blijft. Tsja je gunt t mekaar allemaal zo he! - Sonneke, tsja 7dpo, het kan bezig zijn met innestelen. Maar rosebier zal vast geen kwaad kunnen. Zelf drink ik geen drup meer vanaf 5dpo. Gewoon voor alle zekerheid. Mooie tempkaart! - Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen "Triphasic pattern. Dit wil zeggen dat je temperatuur na de stijging van de ovulatie nog een stijging doormaakt, waardoor je dus 3 fasen in je temperatuur hebt (zie kaartje 4)." Hierbij 82% zwanger op NOD Het is dus te hopen dat mn temp omhoog blijft gaan. Of in ieder geval minstens 36,9 blijft. Vandaag 7dpo. En heb een heel zwaar gevoel in mn onderbuik en dan heeeeeel laag. Net of er een hele zware steen in zit. En had gisteren steeds diaree.
Hmmm, ik blijf het toch te veel werk vinden om je temp bij te houden. En ik weet ook niet of het zo vertrouwbaar is. Daarom doe ik het maar niet en merk in 14 dagen na mn vermoedelijke eisprong wel of ik ongi word of niet
WOW Progesteron van 61... ik durf bijna niet te zeggen welke waarde de gyn mij noemde uit mijn bloed........... Ik nam het maar aan zonder te weten wat het betekende en wat 'normaal' was (tot 10 dacht ik) 2,2
2,2......dan heb je geen (goede) eisprong gehad, want volgens deze site moet je progesteron waarde min tussen de 12 en 60 zijn. Zie Normaalwaarden Dus Sonneke, jouw score is echt niet slecht! En ik mag vandaag mn laatste pil innemen! Jeeeeeeh!!!! Dan hoop ik woensdag of donderdag ongesteld te worden. Dan kan ik eindelijk weer beginnen!!!! Ik kan niet wachten!!!!
Dat klopt en dit wist ik ook al, daarom moet ik donderdag weer naar het ziekenhuis om te bepalen hoe of wat..... Ik heb ooit een cursus Touch For Health gedaan. Hier leer je het lichaam balanseren en kun je van alles opsporen en behandelen. Ik heb er altijd veel aan gehad en ik heb haar gemaild of met mijn verhaal en/of ze mij kan helpen. Ik kan dinsdag al terecht! Toch fijn als je zo je netwerk hebt Ik ben heel benieuwd of er wat uitkomt waar ik wat aan heb.
@ukke: Krijg je donderdag ook meteen de echo?? Ik ben benieuwd dinsdag wat ze gaat zeggen... Hopelijk kun je er iets mee! @kitty: ja 61 is wel goed... Ik moet maandag ook nog even bellen en dan zal ze ook vertellen wat het verdere traject zal zijn.... Ik denk gewoon doorgaan met 100 mg en hopelijk zonder echo's! Gelukkig jij word binnenkort ongie en mag ook weer beginnen!!! @vpkaatje: Hoe is het bij jou?? Ik had gisteren avond kort wat pijntjes onderin mijn buik een soort van steekjes??!! Vanochtend was mijn temp 36,84 en eergisteren was hij 37,04. En gisteren heb ik niet gemeten... na zoveel alcohol is het vast niet betrouwbaar Ik drink normaal de laatste tijd eigenlijk helemaal geen alcohol meer, maar ja een bruiloft en het was gezellig... Voor 1 keertje kan dat vast geen kwaad, toch? Hoe is het met jouw temp?
Ukke, in principe omdat je net bloedingen hebt gehad; kan je ervan uittgaan dat dat een ongesteldheid was. Op dat moment is je progesteronwaarde laag. Pas na de eisprong gaat die weer enorm omhoog. Dus misschien nog niet zo gek hoor. Hoop dat je snel wat meer uitleg en duidelijkheid krijgt. - Kitty eindelijk, hopelijk wordt het lange wachten de komende ronde beloond! - Sonneke, ik heb ook af en toe wat steekjes, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel voor en ook na mn ei. Dus voor mij niet iets aparts. Heb sinds twee dagen zo'n zwaar gevoel af en toe in mn onderbuik en dan eigenlijk zoooo laag dat het doortrekt in mn hele zitvlak, dus tot aan mn * thermometer-plekje zeg maar Bij zitten gaan en bij trap aflopen dan voel ik die bepaalde druk. Mijn tempkaartje is trouwens niet meer zo hoopvol, het trapsgewijze is er niet meer, want mn temp is vanaf vandaag weer 0,1 naar beneden gegaan. Ik zit vandaag 8dpo, dus zou vanaf dinsdag een vroege test kunnen doen. Ben het eigenlijk niet van plan, want het is allemaal steeds weggegooid geld. Bewaar ze liever wanneer ik denk dat ik ook echt kans maak. Heb er een slecht gevoel bij deze keer. Zaterdag kan ik eigenlijk pas echt testen, dus dat duurt nog even. Ik heb deze keer Clomid100 gehad en heb daarbij een cyclus van 42 dagen zoals het nu lijkt. Mn gyn twijfelt of ik moet gaan ophogen naar 150.
@vpkaatje: Ik zou het wel logisch vinden als ze je nog een keer laat ophogen met clomid. Je krijgt steeds kortere cyclussen! Krijg je daar morgen ook uitsluitsel over? Ik herken dat zware gevoel ook wel het is net of er een steen onderin je buik zit! Wat betreft het testen.... dat gaan we niet eerder doen,toch!!! Zonde van het geld en zal waarschijnlijk toch negatief zijn! Ik wacht in ieder geval mijn NOD af!
Heb jij dat zware gevoel nu of bij eerdere rondes gehad? Bij mij is het trouwens nu wel weg intussen. Wil idd nog wel een ophoging. Maar als zij het me afraadt, dan geloof ik 't ook wel. Zij zal het wel weten. Morgen bloeduitslag bespreken en denk dat ik idd vast recept meekrijg.
@vpkaatje: Dat zware gevoel dat heb ik nu. Mijn temp was vanmorgen 37,18. Ik moet zeggen dat het nog wel lang duurt hoor onze NOD.... @ukke: Voor jou ook een spannende week! @kitty: Ik duim voor je dat je snel ongie wordt!
Sonneke, bij mij is t zware gevoel alweer weg, heeft zo'n 1,5 dag geduurd. Voelt een innesteling zo? Of misschien zijn t gewoon mn darmen geweest. 't Ligt ook allemaal zo dicht bij mekaar tss. Jou temp stijgt echt ontzettend zeg! Ik blijf maar kwakkelen op die 36,8. Duurt echt megalang ja dat wachten. Maar ben me er bewust van dat het ook lang heeft geduurd voordat ik in deze wachtpositie ben gekomen. Ik KAN in ieder geval nu wachten. Heb in het afgelopen jaar (juli gestopt met de pil en nu ist alweer bijna juli) 5 "cyclussen" gehad, waarvan 4x een eisprong. Waarvan de eerste twee waarschijnlijk totaal geen kans van slagen omdat het veeeeel te laat was (dag 90 ofzo). Dus eigenlijk nog maar twee echte kansen gehad. En ik voel gewoon dat ik ongesteld ga worden over een paar dagen. Ik weet het zeker, probeer wel hoop te houden hoor, maar vind ik moeilijk. Straks naar ziekenhuis voor uitslag progesteron.