Provera wanneer beginnen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ukke, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @VPKaatje: De hoofdpijn en opvliegers had ik 's nachts. overdag had ik eigenlijk weinig klachten. Dus ik hoop voor jou ook dat de 50 mg aanslaat en dat je lekker op vakantie kan gaan zonder controles. En wie weet is het dan wel helemaal niet meer nodig ;)

@ukke: Fijn dat je je handtekening hebt gemaakt.

Groeten Sonneke

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Inderdaad, als we deze maand onze ei hebben en zwanger worden, dan worden we in december mama! Spannend :). Bij mij wordt mn eitje ook goed in de gaten gehouden. Wat je zegt Vpkaatje, in het ergste geval kan je zelfs elke dag moeten komen! Ze houden in het ziekenhuis wel rekening met je werk, want je kan al erg vroeg terecht. Handig he zo'n handtekening. Ik heb die van mij ook aangepast :).

3. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: Heb je je eerste spuit al gezet? En hoe was het? Deed het pijn? Hoop zo dat het voor ons allen in 1x lukt!

Groeten Sonneke

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vanochtend! Viel echt enorm mee. Niet te veel over nadenken, gewoon gaan met die banaan :D. Naaldje is erg klein. Je voelt er eigenlijk niets van!

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, inderdaad handig die handtekeingen, want het is echt onmogelijk om alles van iedereen te onthouden ;)
    Vind mn eigen cyclus en toestanden al ingewikkeld genoeg ;)
    Leuk om zo wat ervaringen uit te wisselen.
    In december mama dat is leuk!! Misschien toch dit jaar dus nog.

Sonneke, ja wie weet, dat zou toch supernieuws zijn!! Maar ga er absoluut niet van uit. Wel heeft een paragnost me verteld dat ik veel eerder zwanger ben dan ik zelf verwacht. Dus wie weet.

6. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vind het ook apart en zal het zeker gaan navragen!!!!!!!!!
    PFFF zit je dan straks met 3/4/5 gerijpte eitjes :S

Nou ja... daar gaan we maar niet van uit, en.... ik heb het gevoel dat mijn cyclus gewoon gaat beginnen.. dus heb nu heel zere borsten (na eisprong) en verwacht dat ik over 2 weken ongi wordt ;) we shall see

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verstandig Ukke! Misschien ben jij de volgende wel met goed nieuws over een paar weekjes!

Gisteren de poli gebeld en voor de zekerheid een afspraak vastgelegd voor aanstaande maandag. Dacht dat het gisterenavond of vandaag wel door zou zetten. Kon anders altijd maandagochtend afbellen. Maar geloof wel dat mn ongesteldheid nu echt is begonnen. Vanmorgen geklust, kon nu nog even ;)
    Tis nu even afwachten, maar volgens mij is dit officieel nu dag 1 van mijn clomid-ronde. Dan kan ik dus maandag met de clomid beginnen. Oehhhhhhhhhhhhhhh spannend!

8. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @VPkaatje; spannend allemaal zeg!

@Kitty; goed dat je begonnen bent en fijn dat het allemaal meeviel! Spuiten klinkt best spaennend

9. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: Wat goed dat je er zo over kan denken met dat spuiten.

@vpkaatje: Oh gelukkig vandaag dag 1 en dan maandag beginnen, spannend ja!

@Ukke: Dat zou inderdaad mogelijk zijn. maar ik zou er niet van uitgaan hoor. 50 Mg is ip de laagste dosering waar ze mee starten. Dus ik denk niet dat je ineens over gestimuleerd zal zijn.
    Succes met afwachten...

Groeten Sonneke

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, dus jij ook maandag naar de gyn. Ikke dus ook. Zelfde dag kan ik met de clomid beginnen. Ben zo benieuwd of ik een rijpend eitje zal krijgen!! Bij jou slaat de eerste dosering al wel aan he! :)

11. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    VPKaatje: Ik heb vandaag weer een ovutest gedaan maar nog steeds geen smiley. En ik heb nu aan de rechterkant allemaal steekjes. Maar daar zat helemaal geen eitje :(
    Raar he??
    Zou hij mischien toch nog aan het groeien zijn??

Groeten Sonneke

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws vpkaatje, dat je ongi nu echt gaat doorbreken. En goed dat je hebt gebeld, dan kan je maandag gelijk terecht. Spannend hoor een echo en dan aan de Clomid! Dan loop je 3 dagen op me achter. Wedstrijdje doen wie als eerste een goed ei(sprong) heeft :p.
    We halen Sonneke iig niet meer in, want volgens mij kan haar ei elk moment springen. En Sonneke, als ik jou was zou ik nu iig flink klussen en desnoods 2x pd een ovulatietest doen. Raar als je nu gaat klussen, dat het zomaar voor het eggie kan zijn!
    En Ukke, niet zo negatief he ;). Het kan altijd nog dat je zwanger bent/wordt deze ronde? Hoe weet je zeker dat het deze ronde niet raak is?

13. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: Tja ik weet ook niet of hij het weekend nog gaat springen hoor. Heb aan beide kanten nu stekend gevoel. Echt een beetje raar. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de echo maandag. En zeker doen we elke dag klussen...

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maandag weer een follikelmeting he? Want doen ze eig als je ei nog niet groot genoeg is? Moet je dan weer terugkomen? Of moet je je dosis verhogen?

15. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt een eitjes race daar bij jullie ;)
    Tja ik heb gewoon zo'n voorgevoel, maar inderdaad, je weet het niet! We hebben namelijk maar 2 x geklust deze maand en daarvoor een langere tijd niet omdat ik behoorlijk ziek ben geweest. Geveld door de griep...
    En voor de rest voel ik helemaal niets, behalve mijn borsten, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen. Ik ga vrijdag bloedprikken en de woensdag daarop voor de echo en ik houd jullie op de hoogte!
    Voor jullie ook succes meiden, enne ik zou ook gewoon voor de zekerheid klussen ;) je weet maar nooit

16. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kitty: Tja maandag weer ja. Ik weet ook niet wat ze doen als hij nog niet groot genoeg is...
    Ik ga denk ik zo nog maar een ovu test doen, 2 keer per dag was wel een goede tip van je.
    Ik heb vriendschapverzoek geaccepteerd wat kunnen we daar verder nog mee doen??
    Ik ben nog niet zo bekend met forums.

Groeten Sonneke

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, tsja misschien is er wel een eiblaasje wat aan het groeien, als die groter worden dan kan dat ook druk geven. Ik had aan beide kanten rijpende blaasjes. Maar zat aan beide kanten geen eitje. Misschien heb jij 1 eitje aan de ene kant en aan de andere kant van die grotere blaasjes. Apart he.

Kitty, ja wedstrijdje, maar ik heb misschien al een valse start gemaakt. Ik heb geen idee of ik nou dit al wel ongesteld mag noemen of niet. Word gek! Wel sinds gisteren echt rood bloed bij afvegen, maar t lijkt niet geheel door te zetten. Normaal verlies ik altijd heel veel bloed. Maar ja, morgenvroeg moet ik wel weten wat ik doe. Want moet op dag 3 naar de gyn en met de dlomid beginnen.

Ben weer eens dippig vandaag, jeej dat is echt wisselend deze weken. Ben echt zo chagerijnig en had alweer woorden met mijn man. "Oh ben je in zo'n bui, dan laat ik je wel met rust". Terwijl ik dan eigenlijk juist heel veel behoefte heb aan een arm om me heen. Voel me zo shit! :(

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meid toch! Laat je niet gek maken door die emoties! Ik heb ook een tijdje lang veel onenigheid gehad met mn partner. Die hormonen doen toch veel met je! Terwijl je dan idd juist ff die arm om je heen wil! Samen hebben we er goed over gepraat. Even onze frustraties aan twee kanten eruit gegooid en ik moet zeggen dat het nu veel beter gaat! Het lijkt haast wel alsof we verliefder zijn dan ooit :D.
    Balen van je ongi. Kan best zijn dat ook bij jou je baarmoederslijmvlies erg dun was, waardoor er weinig af te breken viel. Je hebt toch al een echo gehad? Zeiden ze daar nog iets over?
    Succes iig morgen. Na je echo kan je in overleg besluiten om wel of niet te beginnen met Clomid. Komt allemaal goed!

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb idd een echo gehad en toen zei de arts dat mn baarmoederslijmvlies mooi dik was. Er is dus genoeg om "te lozen". Ik ga morgen gewoon heen. Arts zei toen tegen me, eerste dag helder rood bloedverlies is dag 1 en dat had ik echt zaterdag. Ook al is het niet veel. Ze vertelt mij maar wat ik moet doen.
    Met mn man alweer woorden gehad, hij snapt het gewoon niet. We hebben er best al veel over gepraat, maar soms denk ik wel es dat hetgeen zo mooi zou moeten zijn; ons aan het kapot maken is. Ik baal er zo van. Ik voel me echt alleen. Alles is hem te veel moeite en moet er niet te vaak over praten, maar als het me toch dwars zit of soms hoog zit dan moet ik het gewoon even kwijt en dat moet toch juist bij elkaar kunnen :(

20. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje: ik leef met je mee... Echt enorm k*t! Maar je kunt je hart altijd hier luchten hoor! Wij luisteren naar je!
    Het lijkt mij enorm moeilijk als je zo'n last hebt van je hormonen!
    Tot nog toe heb ik daar nog geen problemen mee gehad gelukkig!
    Laat de gyn maar vertellen wat je moet doen.

Succes en sterkte meisje!

Dikke kus!

Deel Deze Pagina