Provera wanneer beginnen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ukke, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik was jullie bijna kwijt! Ik snapte er niets van. Waar is onze topic? Gelukkig had ik het in mn favorieten opgeslagen en zie hier, onze eigen zwanger worden clubje :). Het voelt bijna alsof we nu in een prive club zitten en als het ware van de buitenwereld zijn afgesloten :).
    Vpkaatje, dat is precies de reden waarom ik niet mijn temp bijhoud. Eigenlijk word je er alleen maar onzeker van. Sowieso een paar dagen voor NOD begint het te kriebelen. Het zou jammer zijn dat je nu teleurgesteld bent en je toch nog zwanger blijkt te zijn...

Hier nog niet ongi. Voel wel al wat pijntjes, dus kan vandaag of morgen eraan komen. Echt meiden, ik heb zo zin om weer te beginnen. Want ik heb ik 8 mnd tijd maar 2 kansen gehad. En nu naar kans nr 3.....

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, denk je dat het uberhaubt nog mogelijk is? Gos wat baalde ik vanmorgen zeg.

Kitty, ik heb m in mn favorieten en vanuit daar open ik m eigenlijk altijd. Zal ook es even kijken hoe dat er nou eigenlijk instaat dat clubje...
    Snap dat je weer zin hebt om te beginnen, het heeft ook weer lang genoeg geduurd. Zijn we straks met zn allen tegelijk ongi ;)
    Nou ja, voor Sonneke hoop ik t niet natuurlijk.

3. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW ons eigen clubje jeeeeeeej....

:D
    Ik tik altijd in de www bal ik zwa.. en dan kan ik daaronder direct op de eerste suggestie klikken. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk verder ook niet meer op het forum kijk naar andere topics.
    Morgen ga ik naar de gyn. Ik ben benieuwd....
    Nog steeds lichtelijk ongesteld???? Nee het is gewoon veel te weinig voor ongesteldheid, maar waarom bloedverlies?
    De clomid is gisteren thuisbezorgd, hoeluxe is dat?
    Weer drie volle doosjes..... ik ben benieuwd in welke hoeveelheid ik door moet. Als ik echt 150mg moet, dan wil ik echt wel echo's!!!!!!!
    Maar ik twijfel of ik er in de vakantie wel mee door ga of dat ik even 'pauze' neem. Ik ga een maand naar Zweden, dan kan ik toch niet voor onderzoeken!

@Sonneke SHIT ook nog OMO resultaat... Nog niet opgeven!
    @VPKAATJE ONEE, dit is vaak niet zo'n goed teken. Ik had het ook de eenalaatste goede eisprong cyclus kelderde hij ook ineens naar beneden, wist gelijk hoe laat het was :x
    @Kitty Ik hoop dat je ongie snel komt en je een nieuwe kans krijgt....
    voor jullie allemaal een knuffel...
    het valt soms ook allemaal niet mee

4. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: ja ik dacht al wat is ze stil....;) Was je ons gewoon kwijt!
    Ik heb ingesteld dat ik een melding krijg als er nieuwe berichten geplaatst zijn en met die links kom ik dan automatisch hier!

@vpkaatje: ja straks zijn we met z'n alle ongie, dat zou goed mogelijk zijn! Maar we blijven nog hoop houden toch! Jij ook hoor!
    Er moet er minstens 1 van ons 2 zwanger zijn en dan elke maand komt er eentje bij! Dan hebben we over 3 maanden een heuze lounge club!

5. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukke: we hadden weer tegelijk gepost! :D
    Het is maar goed dat je morgen hopelijk meer duidelijkheid krijgt want die vage ongies van jou altijd....
    150 mg! Ja dan moet je zeker echo's eisen! En anders dreig je dat je naar een ander ziekenhuis gaat!
    Ik kijk eigenlijk ook niet meer op andere topics (er is nog 1 andere waar ik nog op meelees en soms post omdat ze vragen hoe het gaat). Ik heb ook totaal geen behoefte om op andere topics te lezen, wat dat betreft zijn jullie erg bevredigend! :D

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort want heb 't ff druk. Maar mn temp is vandaag wel weer ietssssss omhoog gegaan. Maar feit is dat 't de laatste dagen gewoon over t algemeen lager is dan net na mn ei. Dus lijkt me sowieso niet gunstig. Denk dat ik over 2 dagen ongesteld ga worden.....

En jullie, hoe staat het ermee?

7. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje:Het is in ieder geval positief dat hij niet verder is gezakt, toch? hier mijn temp vanochtend weer iets omhoog! Nu 37,05
    en nog steeds geen pukkels hier, maar ik dacht mischien is dit ook wel omdat ik nu natuurlijk niet meer zoveel snoep en vet eet??!!
    Maar goed we zullen het over 2 dagen wel zien ;)

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me super, voel me energiek, alleen vanavond ineens trillerig en 't zweet brak me uit. Had ineens dringend suiker nodig. Ranja gepakt en voelde me daarna snel weer beter.
    Voel verder niks, heb geen zwangerschapssymptomen, maar voel ook geen aankomende ongi. Alleen nog heel helder transparant slijm als afscheiding. Vind het zo spannend, hoe zal mn temp morgen zijn?!!?! Oehhhhhhhhhh

Jou temp ziet er super uit Sonneke, een derde soort van stijging. Dat is een gunstig teken. Maar ja, als ik dan je vorige kaartje erbij zie, dat was bij dat kaartje ook zo en toch ging ie daarna naar beneden. Zegt dus ook al niks. Spannend he zo.
    Als ik niet zwanger ben, dan hoop ik in ieder geval nog heel hard dat jij t wel bent. Zo niet, dan kunnen we samen met een pruillip naar de C1000 voor een doos ob's. Wel heel toevallig zelfde dag NOD. Zouden we ook samen ons ei hebben?

9. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje: ik denk dat het hier einde oefening is! Mijn temp is gezakt naar 36,92 !
    En heb al wat ongie rommelingen sinds vanochtend en lage rugpijn!
    Ik hoop dat jouw temp nog iets gestegen is en dat er bij jou nog wel hoop is!
    Ik word echt niet goed van die onzekerheid, kan er echt niet tegen!

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Sonneke!! Al KAN het natuurlijk nog steeds. Menstruatieklachten lijken soms veel op zwangerschapsklachten en je temp is niet superlaag he. Ook hier temp weer iets gezakt. Ik word er ook gek van. Ben blij met lange ft, maar aan de andere kant duurt het wachten zo wel lang. Eerste cyclus na stoppen met de pil begon t rood/bruinverlies al op 9dpo en aantal dagen later zette t echt door. Dan wist ik tenminste wel al waar ik aan toe was, maar ja, goed is t natuurlijk niet. Dus we mogen blij zijn met zo'n lange lf. Zijn genoeg vrouwen waarbij dit een probleem is. Proberen we 't maar van die positieve kant te zien. Nu dan wel niet zwanger, maar misschien volgende keer wel?!
    Maar meid, 't is nog niet zover.... zolang er geen bloed is, is er nog kans/ en beeeeetje hoop.

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke en Vpkaatje, echt spannend voor jullie! Het kan dus nog alle kanten op....

Ukke, ik ben erg benieuwd wat ze hebben gezegd in t zkh.

Ik ben gistermiddag ongi geworden. Vandaag heeft het goed doorgezet. Morgen mag ik voor een echo. Ik heb net gebeld, want ze wilde eerst as maandag doen en dan is het officieel dag 5. Ik hoop zo dat mn cystes weg zijn en ik mag starten. Ik denk het wel. Zo maar een receptje ophalen (moet ik toch nog naar t zkh), want morgen is de apotheek dicht. Het is dat ik het vroeg, anders had ik morgen zonder spullen gezeten. Dinsdag 5 juli is mn 1e mogelijkheid voor een FM, dus ik hoop dat ze daar mee akkoord gaan. Dit is dag 13 en normaal moet je op dag 9 of 10 komen. Desnoods begin ik zondag pas met spuiten, dus op dag 4 en dan heb ik tot dag 13 in totaal 9x gespoten. Ik heb wel eens 6 of 7 gehad, maar toen was er nog weinig actie. Ik ga het zien morgen! Jullie horen het wel :)

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat het nu goed is doorgezet Kitty, kan je weer starten. Succes!!

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg balen, maar ja, moet maar moed en vertrouwen houden voor de volgende ronde. Zojuist is het bruind/roodverlies begonnen, dus zal morgen wel doorbreken. Dan moet ik cd 3 of 4 voor een startecho en dan begin ik met Clomid150. Ze zeggen toch altijd dat je met Clomid tussen dag 15 en 18 een eisprong krijgt? (Mits het aanslaat natuurlijk.)
    Heb zonder Clomid cyclus van ongeveer 105 dagen, met Clomid 50 een cyclus van 72 dagen en Clomid100 wederom 30 dagen korter, 42 dagen. Dus goede hoop dat mn cyclus nu wel weer korter gaat worden. Baal dus wel, maar moet er maar voor gaan. Begin rond cd10 toch weer met ovu's en temp dan ook maar weer vanaf die dag. Nu even niet.
    Sonneke voor jou hopelijk betere berichten....

14. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: mooi dat je ongie bent geworden! Dan kun je weer ergens naartoe werken! Nog even spannend morgen! Echo op CD 13 zal toch wel goed zijn??!!

@vpkaatje: Baaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn!
    Wij zouden samen naar de lounge bank gaan maar volgens mij word het met ons allebei niks.
    Hier nog geen rood of bruin verlies, ben benieuwd naar mijn temp morgen.
    Ik vind het nog steeds wel gek dat ik nog geen pukkels heb!!!
    Dit heb ik normaal altijd! zo'n 4 -5 dagen voor mijn NOD. In mijn gezicht en op mijn rug en nu helemaal niets!;)

@ukke: hoe is het bij jou afgelopen met de echo en bij de gyn???

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt vpkaatje....dat is heel erg balen. Maar wel weer een goed vooruitzicht dat je cyclus nog korter gaat worden. Het komt wel goed!
    En Sonneke, wat is het spannend voor jou! Ga je morgen testen?
    Ukke, we wachten met smart op je nieuws!

16. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: ja het is wel weer spannend! Nee ik ga niet testen, ik wacht mijn temp even af. Afhankelijk daarvan ga ik mischien zondag testen als ik nog niet ongie ben natuurlijk!
    Wat is het toch eigenlijk een raar iets eej!
    Nu weet je nog niks en morgen ben je mischien wel zwanger?!

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, daar heb ik wel eens over gedroomd! Maar ik ben echt ongi, dus verwacht t niet.

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droom er ook regelmatig van.. zwanger zijn, baby op de arm, positieve test en dan 's ochtends de keiharde werkelijkheid wanneer de thermometer weer naar mn ligt te roepen.

Sonneke, je maakt het spannend, heb eeb goed gevoel erbij bij jou! Succes!! Morgen hopelijk superhoge temp.

Ben zelf niet dippig nu. Valt mee, beetje roze bij afvegen verder niks. Maar zal morgen echt wel doorbreken. Heb ook nog geen buikpijn. Heb een goed gevoel bij de komende ronde. Een nieuwe kans. En een kortere cyclus. Het gaat wel een keer goedkomen, tis alleen de vraag wanneer. En daar hou ik me maar aan vast. En tot die tijd kunnen we mooi verder sparen voor een mooie kinderkamer etc.

Kitty, we lopen straks bijna gelijk. Spannend weer he....

19. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vpkaatje: vanochtend temp 36,68, hij zakt wel....
    Ik ben benieuwd vandaag....
    Ben nu aan het werk dus heb wel wat afleiding!
    Hoe is het bij jou???

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, dus toch een lagere temp, jammer! Dat is een slecht teken, hij duikt best enorm naar beneden.

Gisteren had ik op 13dpo eerst wat donkerrood slijm bij afvegen, heeeel klein beetje. 's Avonds roze, iets meer.
    Vanmorgen was mn temp nog steeds 36,6. Niet meer extra naar beneden gegaan dus. Maar ja, wel vrij laag. Maar bij afvegen niks. (Sorry voor details....) Maar als ik dan met papiertje iets naar binnen ga dan komt er toch weer iets donkerrood/bruin slijm. Verder niks. Buik is iets gevoelig, maar nog verre van rood bloed. Zit toch al 14dpo nu. Zal in de loop van de dag dan nog wel doorbreken. Maar vind het wel apart, want meestal breekt het 's ochtends bij het opstaan al wel door.

Deel Deze Pagina