Denk niet dat je dan eerder zwanger was geweest met zo'n HSG. Het is geen behandeling he, alleen een onderzoek. Je mag dan juist niet diezelfde ronde zwanger worden. Tenminste afhankelijk van moment van je cyclus. Omdat die rommel dan nog in je baarmoeder zit. Maar het is inderdaad logischer dat ze dat doen VOOR zo'n IUI. Hopelijk zijn je eileiders mooi open. Bij mij dus aan 1 kant niet. Wel balen hoor. Nou ja, dat denken ze nu dan... Ik ben nog steeds erg onzeker door de verhalen van mijn gyn. Mn tepels voel ik nog steeds niet, zo extra gevoelig zeg maar en mn temp is ook niet echt heel hoog ofzo. Wel iets hoger. Dus misschien zijn het ook alleen maar ingeklapte eitjes. Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Moet het maar gewoon afwachten wanneer ik ongesteld word. Als mijn theorie klopt, dan is 2 augustus mijn NOD en als zij gelijk heeft dan word ik binnen een paar dagen ongesteld. Maar dit zei ze woensdag en het is nu al zaterdag. Dussszzzz ze KAN nog gelijk hebben. Gisterenavond zo'n zeurderig gevoel in mn onderbuik, toen dacht ik echt ja daar zal mn ongi wel komen, heeft ze toch gelijk gehad. Maar heeft niet lang geduurd. En nog geen bloed hoor. Echt vervelend deze onzekerheid. En dan een maand geen echo's. Kun je nagaan hoe snel je daar aan went. Die controle...
Vandaag was ik in de stad met manlief winkelen. En je ziet echt de ene na de andere zwangere. . En net lees ik dat een vage vriendin van mij ook zwanger is....Geen idee of het lang bij haar heeft geduurd, maar ook weer zo oneerlijk. Ik wil ook! Morgen naar verjaardag van mn schoonzus. Ik maak me er nu al druk om dat het de hele tijd over de baby gaat. Ze is nu ruim 6 mnd zwanger en dat is natuurlijk helemaal geweldig allemaal. Hmmm, lastige momenten. Ik hoop dat het meevalt morgen!
Ahh jah heel rot is dat he. Ik weet er alles van. Overal lopen de dikke zwangere buiken rond. Op het werk, in de familie en vriendenkring etc. En ik begin de wachtkamer bij de gyn ook confronterend te vinden. Allemaal dikke buiken om me heen en gepraat over harde buiken etc. Pffffff.... en daar zit je dan tussen en iedereen kijkt stiekem even naar je buik... zo van zou ze net zwanger zijn of zou het niet lukken? Ik zit vandaag 5dpo. Weet het nu helemaal zeker, twijfelde gisteren weer even omdat mn temp weer iets lager was, maar hij is vandaag echt weer hoger. Normale temp is 36,4 en hij is vandaag 36,8. Dus bij deze mijn arts zit er vet naast. ik wist het, ik voel het zelf toch t beste.... wel jammer, want het vertrouwen is nu wel iets minder. Als zelfs een dokter met bloedwaardes en echo's ernaast zit....
Haha, echt het zou zo'n stunt zijn! Ons lichaam heeft schijt aan alle standaardprotocollen en doet lekker waar zij zelf zin in heeft! En wat een flutweer buiten :S. En ik moet er zo toch echt door.....
Ieuwww ja het is echt waardeloos buiten bleghhhh... Vind het wel lachen dat ik nu toch stiekem een ei heb gehad. En mn arts maar kletsen van ingeklapt ei etc etc. Nou het valt allemaal wel mee dus. Vind het wel jammer dat ik wel steeds teleurgesteld daar weg kom en als ik zelf geen ovutesten had gedaan en mn temp niet bij zou houden, dan had ik nu alleen maar op een ongesteldheid zitten wachten. Terwijl ik misschien over een week wel een tweede streepje op de zwangerschapstest kan hebben. Al geloof ik daar persoonlijk niet meer zo in hoor. Tsja die zwarte vlek blijft natuurlijk wel even flink shit. Maar misschien vergist ze zich daar ook wel in en hoor ik 15 augustus van de andere gyn dat het gewoon wat vocht is. Hey een fijne zondag nog!
Vandaag 6dpo en af en toe een steekje, ene keer links naast mn navel, daarna rechtsonder en vandaag linksonder. Steeds op andere plaats dus. Mn borsten/tepels nog steeds niet gevoelig. Verder ook niks bijzonders te ontdekken.
Spannend hoor Kitty die HSG, hoop dat 't meevalt en de uitslag natuurlijk ook. Hoe snel krijg je die uitslag eigenlijk? Direkt? Hier vandaag 7dpo veeel plassen, maar dit kan zo vroeg nog geen symptoom zijn denk ik. Verder misselijk wanneer ik honger heb, anders nooit last van en als ik dan eet is het over. Vandaag af en toe flink steekjes rechts onderin mn buik. Wil morgen 8dpo een vroege test doen. Domdom, maar ja, kan me niet beheersen.
Vandaag 8dpo, vroege test gedaan (kruidvat 2v5), hartstikke negatief. Mn temp is wel wat omhoog gegaan (maar ja, de progesteronpiek is ook een week na ei toch?). Gisterenavond na 't klussen een zeurderige onderbuik wat doortrok naar mn bovenbenen. Heb ik normaal nooit last van. Ging na aantal minuten weer weg. Vanochtend niet misselijk, verder echt 0 zwangerschapssymptomen ook. Zal heus wel niet zwanger zijn. Jij morgen de HSG he. Alvast succes en sterkte gewenst! Hoop dat het meevalt!!
vpkaatje, het is ook wel erg vroeg hoor om te testen . Je hoopt gewoon dat het raak is. En natuurlijk voel je je nu anders. Al die spanning, zal het raak zijn of niet? Na een week idd een piek. Morgen om 12 uur eerst even bellen. Ach, ik zal wel geen antistoffen in mn bloed hebben. Weet ik voor 99,9% zeker. En ik heb 2 pilletjes meegekregen die ik een uur van te voren moet innemen. Het schijnt toch best pijnlijk te zijn. Ik moest 's avonds iig niets gezelligs plannen. Maar waar ik helemaal nieuwsgierig naar ben, wanneer mag ik weer starten. Ik ben niet aan de pil en wordt dus niet ongesteld. En om dan aan de Provera te gaan? Dan word ik misschien weer niet ongesteld. Moet ik nog om een echo vragen? En ik zal wel gelijk de uitslag krijgen. Ik ben best wel zenuwachtig....
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was. Als het goed is heb je het nu inmiddels al achter de rug. Hoop dat het allemaal meeviel, het onderzoek en natuurlijk ook de uitslag. Hebben ze je nog verteld hoe nu verder? Hier 9dpo en weer een test gedaan, dom dom dom, maar ja... voelde vandaag uurtje lang steeds steekjes in mn onderbuik rechts. Test was spierwit. Voel verder nikssssss, geen pijnlijke borsten enzo, niks niet.
Daar ben ik hoor . Ik heb dus de HSG gehad. Het was erg pittig. Gelukkig duurde het niet lang. Het zag er allemaal goed uit en dat is het belangrijkste. Ik word morgen gebeld hoe nu verder. Ik kon pas op 24 augustus terecht. Daar was ik het niet mee eens. Ja, niet dan! Nu afwachten wat morgen wordt gezegd. En wacht nou even een weekendje met testen! Zolang je ongi uitblijft, is dat een goed teken.
Kitty, ja je hebt gelijk, moet ook niet testen, maar ja dan lees ik weer ergens dat er best veel vrouwen op 9dpo al positief testen. Dus dan ben ik weer es TE benieuwd. Maar zal het nu echt proberen en zoveel testjes heb ik ook niet meer en wil ook geen nieuwe meer kopen. Hmm dus best pittig, doet dus wel zeer? Gelukkig was de uitslag positief. 24 Aug ja dat is echt lang wachten, echt waardeloos zeg. Nou morgen maar even afwachten dus.
Vanmorgen en vanmiddag steeds zeurende steekjes in mn onderbuik rechts. Zonet een enorme (transparante) slijmsliert. Vaak beetje ontlasting gehad. Die zeurende pijn gaf me wel hoop, maar denk dat 't toch mn darmen zijn geweest. Temp is ietsje hoger dan gisteren. Maar die zakt meestal 11dpo en zit nu op 10dpo. Dus kan allemaal nog.
Het kan zeker nog alle kanten op. Spannend hoor. En ik heb de gyn gesproken. Ik mag aan de provera en daarna verder met IUI. Aankomende 3 mnd dus een verhoogde kans. Dat heb ik wel nodig....Net de Provera gehaald. Ik ben benieuwd of ik er nu wel van ongesteld wordt. Scheelt iig weer wachten. Want ik wil zoooooo graag een voorjaarskindje, dus de tijd begint nu wel een beetje te dringen .
Ik zit net te denken. Stel dat ik over 2,5 weken ongesteld word. Dan mag ik over 3 weken starten met de hormonen. Als ik dan 2 weken later mn IUI heb (1e of 2e week september), dan heb ik eind september/begin oktober mn NOD. Ik heb dus en een verhoogde kans op een zwangerschap en ik ga menopur gebruiken en ik heb een pendel voor een positieve test in oktober. Hmmmm, klikt wel erg goed he? Wanneer komen Sonneke en Ukke ook alweer terug van vakantie?
Oehhhh dat wordt inderdaad wel heel spannend. Hoop voor je dat Provera het gewenste effect heeft, ik werd 5 dagen na de provera ongesteld toen. Ik wil ook heel graag een voorjaarskindje. Dat lijkt me super. Vind dat we dat ook wel verdiend hebben hoor na al deze ellende en onzekerheid. Geen idee wanneer Ukke en Sonneke terugkomen. Zij wisten nog net niet van mijn eisprong volgens mij en die is nu 10 dagen geleden. Dus uhh twee weekjes weg? En ze zouden beiden 3 weken of vier? Weet 't niet meer. Wat hebben ze veel om bij te lezen he. Straks wel weer leuk hoor als ze er weer zijn. Ben nu in ieder geval heel blij dat jij er bent! Kunnen wij mekaar toch even wat op de hoogte houden. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben. Vanavond zijn de steekjes overgegaan in een zeurend gevoel in mn hele onderbuik. Darmen zijn nog steeds onrustig. Vorige paar keren zakte mn temp op 11dpo en dat is het morgen. Dus vind het nu wel heel spannend wat mn temp morgen doet. (En ook dat zegt weer niks....)
En, hoe is je temp vandaag? Jij wordt toch ook altijd eerder dan je NOD ongesteld? Dus dan zou je dit weekend of begin volgende week ongi moeten worden? Raar he dat je nu al voelt dat het niks is. Hoe zal het dan voelen als het wel zo is? Op welke dag zouden we het verschil gaan merken? Ik had op dag 10 al last van mn onderrug en buik, typische trekjes als je ongesteld moet worden. Zulllen we ze na deze ronde allemaal over boord gooien en gewoon een keer zwanger worden?
Jeetje ja vaag he... nou ik zit vandaag dus 11 dpo en normaal gaat mn temp 11dpo naar beneden en dan word ik 14dpo ongesteld. 13dpo begint de spotting dan al vaak. Dus mn NOD is dinsdag 2 augustus. Mijn lf is wat langer geworden door de Clomid, dus is nu netjes twee weken. Maar mijn temp is nu hetzelfde als gisteren. Nog steeds 36,8. Hij kan natuurlijk morgen nog gaan zakken, maar op zich is dit al gunstig. Vanmorgen weer een zeurende onderbuik, meestal voor mijn ongesteldheid geen last van, begint altijd pas op de dag zelf. En mijn borsten zijn aan beide zijkanten erg gevoelig. Vandaag ook hoofdpijn. Ach het zegt allemaal niks en heb me kunnen inhouden en heb geen test gedaan. Goed he.
Ik ben trots op je! Geen test tot dinsdag. Ga je het volhouden? Het kan nog alle kanten met je opgaan. Wat dat betreft een hele vervelende tijd :S.