@ukke: lekker eigen gebakken brood! Wij zijn net even naar de Mac geweest. Ook lekker en de glazen zijn er weer bij elk mc menu. Dat weer is inderdaad niet zo prettig, maar volgende week word het beter! Wat betreft de HSG staan op internet heel veel negatieve ervaringen maar het valt echt mee! Bij mij was het heel even pijnlijk, van te voren alvast 1 gram paracetamol innemen. Dit scheelt wel.
@ Kitty.. ja dat is ook relatief best weinig 3 kansen, en dan is de kans nog zo groot dat er 'iets' misgaat en dat in 10 maanden... Dat schiet inderdaad niet op, lekker bellen! Voor de HSG en/of samenlevingstest heb ik nog geen concrete afspraken staan. Je hoort veel negatieve verhalen inderdaad. Mijn vriendin zei ook al dat het 'meeviel'. Eerst maar weer eens ongie worden... of niet Heb sinds vandaag wel lichtelijk zere borsten, dus er komt (n)iets dat in ieder geval! @Sonneke Goede tip van die paracetamol! Mocht het zover komen dan ga ik deze zeker innemen. Eigen gebakken brood is heerlijk! Ook houden wij van zuurdesem is wat ingewikkelder om te bakken, maar het lukt wel en is ook verrukkelijk! Mjammie vriezer ligt al aardig vol.. En nu trouwfoto's kijken, net opgehaald
Leuk, trouwfoto's bekijken . Het weer wordt hier steeds beter, dus ik denk dat ik straks lekker op een terrasje ga zitten .
Morgen is het dan zover, ik stik van de zenuwen inmiddels. Duimen jullie voor mij morgen? Pffffff ben zo bang voor slecht nieuws.
@vpkaatje: natuurlijk duimen we voor je!!! Hoe laat moet je er zijn? Hopelijk is het vroeg in de ochtend zodat je net heel de tijd inspanning hoeft te zitten!
Ik ook! Wij zijn er nieuwsgierig. Ik heb btw een afspraak voor morgen gemaakt voor een echo. Hoop dat ik dan gewoon kan starten!
@kitty: voor jou ook spannend morgen! Nog steeds geen ongie te bekennen?? Duimen ook voor jou dat je morgen mag starten!! Ik heb trouwens ook vanmiddag gebeld voor een afspraak met mijn gyn. Ik ben namelijk nu al 6 maanden aan de clomid. Na 6 maanden zou ik opnieuw een afspraak krijgen over hoe en wat verder. Ik kan pas 12 September terecht. Dat is wel jammer! Dit was ook nog een plaatsje op de "zwangere afdeling". Eigenlijk zetten ze hier geen niet zwangere weg. Mischien is het een teken???!!! Dus in ieder geval nog 1 cyclus zo verder met de clomid. Maar ik hoop natuurlijk zwanger op de zwangere afdeling te zitten !! Nog 1 kans te gaan.... Ik wil eigenlijk voorstellen voor IUI... Aangezien 1e zaad onderzoek niet goed was, 2e wel goed. 1e samenlevingstest niet goed was en de 2e matig. Verder ligt mijn baarmoeder erg hoog dus heb ik het idee dat ze te ver moeten zwemmen om daar te komen! Dus ik ben benieuwd!
@VPKaatje... alles goed? Het is zo rustig @ Sonneke, ja wellicht is het een 'teken' en zit je daar straks zwanger op de goede plek te zijn @Kitty; geen ongie? of symptomen voor aankomende? Ik hoop ook voor jou dat je mag starten, laat je het even weten? Ik heb ook net mijn 6e dosis clomid achter de rug, waarvan 3 goede, 2 mislukte en 1 in afwachting. Ik zit nu op CD 28 wat voor 'werkende' clomid al erg lang is voor mij. Ik heb een dipstick zwangerschap gedaan, maar OMOwit. Sinds een paar dagen wel zere borsten en buikkramp, verder al een paar nachten slecht geslapen en 's nachts eruit om te moeten plassen, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Ben zo bang dat de clomid niet goed werkt, aan de andere kant is mijn temp wel hoog, dus ik denk dat er wel een ei geweest is, misschien wat later.... ik hoop niet veel later, want dan was er geen zaad afijn... ik zit nog steeds op het wachtbankje dus. Van de week gebeld voor een nieuwe dosis clomid, mocht ik ongie worden, ga ik de pillen ophalen heeft ze er gewoon veel te weinig voorgeschreven! Kan ik dr weer achteraan bellen, dat vind ik zo irritant altijd....
Hier zeer zeeeer verdrietig. Heb inderdaad een verwijde eileider met een verstopping. Kom op de wachtlijst voor een kijkoperatie. Stop dus voorlopig met fertiliteitstraject. Ze gaan proberen de eileider te openen en als dat niet lukt, dan gaan ze de hele eileider verwijderen. Dat gebeurt dan wel met een tweede operatie. Ik vind het allemaal verschrikkelijk en zie er erg tegenop. Ben zo bang... dat ik nooit zwanger zal raken. Moet bellen op dag1 van menstruatie en dan gaan ze kijken of ik ingepland kan worden.
Sorry dat ik even niet reageer op jullie getypte berichtjes, kan me er even niet goed op concentreren...
@ukke: lastig altijd bij jou dat je niet precies weet wanneer je je eisprong hebt of hebt gehad. Jij deed geen ovutesten toch? ik vind deze toch altijd wel prettig werken... Heb je wel ovupijn gehad ?? Spannend de komende dagen! Ik heb juist weer teveel clomid gehad. Heb nog voor 2,5 ronde hier liggen. @vpkaatje: wij leven erg met je mee... Als het slecht nieuws is snap ik ook dat je niet in de stemming bent! Hoop zo voor je dat het positief was!!
@vpkaatje: Ik had al een naar voorgevoel! heel veel sterkte!! En we zijn er voor je als je eraan toe bent om erover te praten!
Grrrrr, ik had ook al zo'n gevoel. Normaal reageer je wel meteen. Echt heel erg balen. Sterkte met het verwerken en als je een luisterend oor nodig hebt, dan horen we het wel... Hier nog steeds niet ongi. Ik denk al een week dat het eraan komt. Elke keer als ik naar t toilet ga, dan denk ik nu ben ik ongi. Maar nee, helaas. Morgen afwachten dus.....
@ Sonneke Normaal doe ik wel ovutesten, maar was nu op vakantie, dus had ze thuis gelaten! Ik heb zo rond dag 11,12,13 wel wat 'steekjes' gevoeld.. ovupijn denk ik.... tot op vandaag nog NIETS ... Gisteravond wel wat misselijk en vanochtend ontzetttende rugpijn en kuitkramp zit nu op CD 29.... maar de test is nog steeds OMO dus ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in.... en steeds meer in het feit dat de clomid dus zijn werk wel niet gedaan zal hebben UPDATE... NOu denk dat de clomid heeft gewerkt en dat het voor mij 'bijna' einde oefening is Zojuist is de eerste bruine/rode afscheiding begonnen.... pfffffffffffffffff @VPKaatje... jeetje meid echt zo balen voor jou, heb echt aan je gedacht.... Gaan ze zo'n LEO behandeling doen? Mijn gyn had het de laatste keer ook over een 'kijk' operatie, maar als ik mij daarvoor wil aanmelden moet ik eerst weer een klein half jaar op de wachtlijst. Het zit ons ook niet helemaal mee......
Een half jaar Ukke?!!?!?! Jemig zeg. Heb niks over LEO gelezen of gehoord. Ze gaan een baarmoederfoto maken gelijk en de eileider openen. En als dat niet lukt dan gaan ze m in een tweede operatie weghalen. Dat is wat ik ervan weet. Wat is LEO dan? :'( voel me sadd