Oehhh Kitty, ik kan je zenuwen zo goed voorstellen! Ik duim voor je hoor! Ben benieuwd wat je vandaag te zien/horen krijgt.
Ik weet niet eens meer hoe dat is, follikelmetingen Jeej 28/10 eerst weer op controle. Ben dan rond die dag ook ongi vermoed ik. Want ben dan paar dagen daarvoor klaar met de pilstrip. Ben benieuwd of ik met injecteren ga beginnen (ondanks dat ik in december op vakantie ga) of eerst toch weer Clomid150 mee ga krijgen. Oooooh wat ben ik moe, zo allemachtigs moe. Ga even uurtje een tukkie doen denk ik.
Vpkaatje, ben je weer aan t werk? Is het je uiteindelijk meegevallen? Ik zou btw geen Clomid meer accepteren. Kan je niet gewoon gaan spuiten? Zou wel fijn zijn als je 28 oktober meteen mag beginnen met IUI. Bij mij weinig nieuws. Mn eitje is met 1 mm gegroeid naar 14 mm. Nu wel drie andere eitjes van 1,1 mm. Het gaat toch niet gelijk op?
oooh meiden ik mis jullie ook, heb niet eens de tijd om lekker bij te lezen en mee te kletsen.... Druk inderdaad, nu kampweek en kom net uit het bos gerold (avondspel) brrrr wat koud en nu opwarmen, want morgen gaat mijn groep met de bus weg :S 30 kleuters in toom houden in t bos, een hele opgaaf Hier in afwachting van ei
Kitty, nee ik begin 1 novemeber pas weer met werk. Volgende week eerst nog afspraak bij bedrijfsarts en de dag erna controle op de poli. Werken zou nu echt nog niet gaan. Dus 14 mm, mag nog wel even wat sneller door gaan groeien nietwaar? Oehh nou succes Ukke En over weekje alweer een ei, wauw! Weer een nieuwe kans en nu hopelijk een keer succesvol!
@kitty: hopelijk morgen een mooi groot ei zichtbaar op de echo!! @ukke: had jij nu nog een afspraak staan bij gyn of voor onderzoeken? @vpkaatje: inderdaad rustig aan een beetje bekomen en daarna pas gaan werken! Hier in afwachting van ongie.... verwacht hem a.s maandag!
Ysja Sonneke, je weet het niet he, je temp is moooooi! Ja even rustig aan nog. Nog een week dan ben ik weer van de pil af. Ben benieuwd hoe het verder gaat straks. EINDELIJK weer met jullie mee doen.
Allo, even snel een berichtje. Eindelijk vakantie! Nog steeds in afwachting van ei, morgen klussen, want maandag moet ik naar het ziekenhuis voor de samenlevingstest, deze doen ze eerst en daarna evt. nog HCG..... dat is dan CD 13 de samenlevingstest. In het ergste geval is het te vroeg en moet ik een paar dagen later weer terug komen. Wij zijn er nu een weekje tussenuit, even uitwaaien in Drenthe!!!!
Hey Ukke, geniet maar lekker tijdens jullie weekje Drenthe! En ik begrijp dat de onderzoeken die gaan komen erg spannend zijn. Hoop voor je dat de HSG niet nodig is. Aan de andere kant, dan weet je wel zeker dat je eileiders goed open zijn. Hier nu 9 dgn na operatie en nog steeds licht bloedverlies. Nog 3 pilletjes slikken, dan is de strip op. Wel balen, want heb vandaag een brief gekregen dat mijn afspraak van vrijdag verzet is naar de maandag. Ik weet niet tot welke dag in je cyclus je nog mag beginnen met injecteren? Maar ik denk dat ik vrijdag ongi ga worden en dan is het maandag dus cd4. Maar ja, het is en blijft afwachten, want na de Provera duurde het ook 12 dgn. Mijn ene wondje is gaan ontsteken en is doorgescheurd tot in mijn navel. Is een pijnlijke bedoeling. Voel me verder al wel stuk energieker. Sonneke, mooie temp hoor nog steeds! Spannenddddddddd Kitty hoe was je FM gisteren?
vpkaatje, ik denk dat jij net als ik echt wel op dag 4 kunt starten. Ik ben deze ronde op dag 17 gestart. Als ze op de echo zien dat het schoon/rustig is, dan mag je gewoon beginnen. Dan hoef je echt niet weer aan de pil ofzo. Fijn om te horen dat het beter met je gaat. Wel jammer van de ontsteking Gelukkig voel jij je al energieker. Het is zo mooi weer om een lekker stukje te lopen! Ukke, ik zou de onderzoeken zeker ondergaan, maar die moeten wel voor je eisprong plaatsvinden. Je kunt natuurlijk in deze ronde de samenlevingstest doen en in de volgende ronde de HSG. Eerst genieten van je vakantie Sonneke, hoe is het met jou? Komt je ongi eraan denk je? Hier gaat het wat minder. Vrijdag mn grootste ei 15 mm. Ook wat eitjes van 12 en 13 mm. Geen uitblinker dus. Ik moet vandaag terug. Zo maar even bellen wanneer ze tijd hebben. Ik zal straks laten weten hoe het is gegaan.
@kitty: spannende dag voor jou vandaag! Ik ben benieuwd! @vpkaatje: Gelukkig gaat het steeds een beetje beter! Alleen echt balen van je wond! @ukke: Geniet lekker van je vakantie! Je hebt het verdiend! Hier temp vanmorgen flink gekeldert! Zal vandaag wel ongie worden.
Hmm jammer Kitty, want die andere twee gaan ook al weer aardig groot worden. Hoop dat de ene mooi doorgroeit en de andere twee stoppen met groeien. Ja ik denk dat ik idd wel met de injecties mag beginnen. Grote probleem is wel dat ik in december tien dgn op vakantie ben. Maar ja, kan dan altijd maandje Clomid doen denk ik dan. Maar misschien zegt de gyn wel dat ze dan liever nu niet met t injecteren begint. Toch heb ik geen spijt van het boeken van de vakantie, dat zal ons hoe dan ook goed doen. - Baaaaaaalen Sonneke dat je waarschijnlijk vandaag ongi gaat worden. Had het echt zo gehoopt voor je. Wanneer is nou es de eerste van ons zwanger. Jemig zeg. Pff Ik heb zelf niet meer zoveel vertrouwen dat het bij mij snel gaat gebeuren. Kijk mijn eileiders zijn dus wel goed en daar ben ik erg blij om, maar mijn eierstokken doen gewoon niet zo veel tot niks. En ben erg benieuwd of dat straks wel weer gaat gebeuren. Vind het zo spannend.
OEHHH morgen samenlevingstest, zal mij benieuwen! Sinds vandaag wel wat zeurderig gevoel in mijn buik, dus ik ben positief over iig groeiende, naar een springend toe eitje. Morgen CD 13, misschien net iets te vroeg, maar dan kunnen ze in ieder geval wel zien of er een eitje aan zit te komen... in ergste geval moet ik van Drenthe heen en weer rijden... maar goed. Ik bedenk wel steeds 'wat zegt zo'n test nou eigenlijk?' Je schiet er toch nog niets mee op? Of hij is positief en dan waarschijnlijk een HSG OF hij is negatief omdat de zaadjes uberhaupt niet overleven en dan..... IUI? In dat geval laat dan de eisprong nog maar net niet geweest zijn en dan bij het volgende bezoek gelijk het zaad erin spuiten ach zo zal het ook wel weer niet werken.. PFFFFFFFFFF Vanavond aan de klus en morgen gaan we na het ziekenhuisbezoek op weg naar Drenthe... @SOnneke NEE... zo zit ik ook elke maand, gewoon weer een daling en gewoon weer elke keer ongie, waar gaat het nou toch mis???? @VPKaatje, Ja vakantie is ook belangrijk, even de rust om weer met nieuwe energie er tegenaan te gaan. Toch denk ik dat ontspannen ook heel belangrijk is, hoe moeilijk ook (ik stuiter zelf ook al maanden door het huis) @Kitty OEEH spannend en? Weet je al meer? Ik denk dat ik nu ik door mijn clomid heen ben ook wel einde clomid zit.... ik heb, als deze ronde ook goed gaat, 4x een goede ronde met 150mg gehad. Daarnaast 4x met lagere dosering, dus toch alweer zo'n 8 maand Clomid!!!!!!!!! Lijkt me ook niet echt gezond. Ik merk trouwens sinds vorige maand dat ik er echt 'last' van krijg. Veel puistjes en emotioneel zo labiel, heb al een paar keer een situatie gehad waarbij ik zo in janken kon uitbarsten en echt om niets..... Wie was er nu naar Nick en Simon? Wat vonden jullie ervan?
Spannend Ukke!! Wat een gedoe he, nu je vakantie hebt. Maar ja, is voor het goede doel he. Idd of HSG of IUI. Nou hopelijk is toch "de samenleving" goed. Want persoonlijk zou ik nog niet gelijk op IUI zitten te wachten. Veel succes! Clomid had op mij ook dat effect, sneller labiel zijn, onrustig in mn vel en ik kreeg ook kleine pukkeltjes en ben er bovendien kilo's van aangekomen. Provera is helemaal erg. Maar die wil ik dan ook nooit meer. Ben nu benieuwd wat de injecties voor invloed op mn gemoedstoestand zullen hebben. Sonneke was naar Nick en Simon geweest. Zelf ben ik niet zo'n fan zeg maar. Vind hem wel grappig uit de hoek komen bij the voice trouwens! - Vanavond mn 1 na laatste pilletje van de strip. En dan gaat het voor mij ook weer beginnen. Zo voelt het echt. Doe ik ook weer mee. Had niet van mezelf verwacht dat ik ondanks de pilstip en de operatie zo "actief" zou blijven hier. Maar was ook erg benieuwd naar jullie steeds. En al met al is deze maand toch wel weer snel gegaan. Maar ja, dat voelt alleen achteraf zo nu het achter de rug is. Vond het vantevoren allemaal erg lang duren en de tijd kroop. Vandaag mn spijkerbroek weer es aangehad, wel knoop los nog en dit zit echt beroerd nog. Bijna 2 km gewandeld, daarna brak het zweet me uit, was ik moe en draaierig. Mn lichaam heeft er toch wel een knoei van gehad hoor.
@ukke: Tja waar het elke keer mis gaat ik weet het ook niet... Zo'n samenlevingstest zegt ook niet alles, bij mij was de eerste negatief en de 2e positief. HSG is mij alles meegevallen en je weet dan wel waar je aan toe bent. In ieder geval heel veel succes vanavond en morgen natuurlijk en daarna heel veel plezier in drenthe! Geniet ervan! Ja ik was inderdaad naar nick en Simon! Was echt een mooie show, ik heb ervan genoten! @vpkaatje: inderdaad zo'n operatie hakt er echt wel in! Ik had nu net een beetje roze/rood bij afvegen. Ik ben zoooo bang dat die stomme cyste niet weg is! Wat gaan ze dan doen??? Ik zal morgen bellen voor een uitgangsecho op woensdag. Het was trouwens vandaag wel heerlijk weer om te wandelen! @Kitty: hoe was het bij je echo?? Ik ben benieuwd! Weet je trouwens wat ze gaan doen als die k*t cyste niet weg is...?
Sonneke, die cyste is echt wel weg hoor! Zal wel balen zijn als je ongi wordt. Maar aan de andere kant kan je wel door met IUI. Krijg je ook op dag 3 een startecho? Dat zal waarschijnlijk woensdag zijn? Ukke, ik duim voor je morgen. Ik hoop op een positief resultaat! En je bent idd al lang aan de Clomid. Ik zou het er toch eens op wagen om op hormonen over te gaan. Clomid is een anti hormoon. Het zal wel goedkoper zijn, en als het goed bij je helpt? Maar geen idee hoelang je dit mag slikken. En trouwens, als je ei eraan komt, dan zal je geen HSG krijgen. Anders misschien de volgende ronde? Eerst maar vragen/wachten op de echo. Vpkaatje, fijn dat je weer naar buiten bent geweest. Ik wist niet dat de operatie zo'n aanslag op je lichaam heeft. Wat dat betreft ben ik blij dat ik alleen een HSG heb gehad. Maar wie weet komt het nog. Ik ben vanmiddag geweest.....En wat denken jullie? Een ei van 17,5 (dus 18) mm, twee van 16 mm en een van 15 mm en de rest kleiner. Wat betekent dit? Nog een dag Menopur spuiten en dan woensdag de IUI. Echt, ik ben zo blij! Zal het eindelijk een keer goed komen?
@kitty: Wat een goed nieuws!!!! Ik ben zo blij voor je! Woensdag een spannende dag voor ons allebei waarschijnlijk. Ongie is nog niet helemaal doorgezet maar dat zal morgen wel komen. En dan inderdaad woensdag echo. Ik ben zo bang dat hij niet weg is!!! Soms dan voel ik "hem" nog steeds wel zitten, ik weet ook niet wanneer die dan echt weg gaat... Waarom moet het bij ons toch altijd tegen zitten!
Sonneke, ja apart he dat het toch telkens misgaat. Snap er ook niks van. Is dat innestelen dat zooooo moeilijk? Balen van je aankomende ongi hoor. Tsja hopelijk is die cyste nu weg. Zo niet, dan kan het zijn dat ze je een maand aan de pil zetten en als dat dan niet helpt, dan zullen ze 'm waarschijnlijk toch weg moeten halen. Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig zeg! Hopen gewoon dat ie verdwenen is intussen. Het was idd heerlijk wandelweer, voor deze tijd van het jaar. En ook wel weer fijn om na zo'n binnenhang week weer even in de frisse buitenlucht te zijn. Al met al vind ik het toch wel snel gaan. Ik bedoel iets meer dan een week geleden lag ik nog op de operatietafel. Je zegt waarom moet het bij ons ook altijd tegenzitten. Ja dat vraag ik mezelf ook steeds af. Kitty al paar keer aan de pil, jij nu een cyste, ik de operatie. Ukke al honderd cyclussen en toch gebeurt er niks. Het blijft een vreemd verhaal allemaal. - Ukke, Kitty heeft gelijk. Een HSG doen ze tussen de 7e en de 10e cyclusdag. Dit moet absoluut VOOR de ovulatie. Anders spuiten ze je ei/embryo door de eileiders terug omhoog. Nou nogmaals veeeeeel succes! - Kitty, tis in principe niet eens de operatie op zich die zo'n inpact heeft gehad, maar meer de volledige narcose. Dit heeft bij iedereen weer een ander uitwerking. En ik ben vrij snel na de operatie verkouden geworden, dus ik had het eigenlijk nu beetje dubbelop. Ja de wondjes trekken erg, en de bovenste is dus echt vies en pijnlijk. Mn bovenkant van mn buik is ook nog pijnlijk als de broek dicht moet. Mooi man, je eitje is mooi groot! Joehoee!! Dus woensdag de IUI, dat schiet alweer op. Nou jeetje zeg ik hoop dat het nu eindelijk eens gaat lukken bij jou zeg.
Even snel: Ik kom net uit het ziekenhuis en heb hoop! Mooi dik bms en een ei van 22,5. Baarmoederslijm was ook goed, maar de vele zaadjes die te zien zijn bewegen niet! (samenlevingstest) Dit kan door de clomid komen. De gyn zei direct dat de verdere condities zo goed waren dat ze deze cyclus wil benutten om IUI te doen! Vanavond nog een ovutest is deze positief dan direct Pregnyl spuiten (ook voor het eerst!, maar duidelijke instructie van de verpleegkundige gekregen, spannend!) en dan is morgenvroeg de IUI Is de test negatief dan spuit ik iig om 23.00 Pregnyl en is woensdag de IUI! Dit had ik echt niet verwacht! Ze gaf ook aan dat dit eigenlijk niet de juiste weg is i.v.m overleg en verdere onderzoeken, maar omdat ik al meerdere keren een goede eisprong met clomid gehad heb zonder resultaat waagt ze een IUI Spannend, ben helemaal hieper de pieper van t mooie ei en mooie slijm, hopen dat het zaad ook goed zijn werk gaat doen, een eerdere test was de kwaliteit van het zaad goed, dus.......
Ohh goed zeg Ukke! Goed nieuws konden we hier wel es gebruiken. Spannend hoor. Dus nu Drenthe nog een dagje uitstellen? Hier is bloeden gestopt! Alleen nog beetje roze, maar het gaat na 11 dagen de goede kant es op. Mag ook wel, want word ook alweer bijna ongi.