Provera wanneer beginnen?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ukke, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna weer een dag voorbij....
    Ik merk nu wat voor uitwerking Pregnyl eigenlijk heeft, omdat de kwalen afnemen! Toch wat misselijk, trekkende buik, veel plassen! Dat is nu eigenlijk niet meer.
    Alleen zere borsten, maar dat heb ik ook altijd.....
    Verder maar weer gewoon wachten.

@Kitty
    Jeej dat is ook niet niks zo'n intake voor IVF, wat een stap eigenlijk weer, ik snap dat je er een dipje van krijgt.
    Ik ben ook heel bang dat ik straks gewoon ongie ga worden!

@SOnneke
    Ik zette de Pregnyl links van mijn navel ook in het vetrolletje. Voelde niks! Ik had 36 uur na spuiten van Pregnyl IUI

@VPKAATJE
    Vervelend dat je zoveel buikpijn hebt!
    Hoop dat het snel over is. Ook nog eens endiometrose pffff.....

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heh jakkie Kitty, wat balen, denk je dat het allemaal
    wat vlotter zal gaan omdat je nu een intake hebt, krijg
    je dat! Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is allemaal,
    dat je nu gewoon lekker zwanger bent. Maar daar durf je al
    bijna niet meer op te hopen he....
    -
    Oehhhh sonneke, allemaal spannend voor je nu. Ben benieuwd
    hoe het gaat. Succes!
    -
    Ukke hmm die kwaaltjes dus idd van de Pregnyl, balen hoor.
    Maar wie weet heb je volgende week al je kwaaltjes weer
    terug ;)
    -
    Heb giga zeer middenrif met uitstraling naar schouder.
    Getverderrie.

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag cd8 eerste FM deze cyclus. Intussen 4 injecties Puregon 75E gehad. Wonder boven wonder zijn mijn eierstokken druk bezig. In totaal 5 a 6 eiblaasjes rond de 12 mm. Nu is het hopen dat er drie stoppen met groeien en dat er 1 a 2 door gaan groeien. Spannend. Mijn baarmoederslijmvlies is al mooi aan het opbouwen, is nu 7,3 mm en al in laagjes verdeeld, wat gunstig is. Dus mag nog zeer tevreden zijn. Nu dinsdag terug, ondertussen doorspuiten dagelijks. Ben benieuwd!!

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw vpkaatje, zometeen mag jij dinsdag ook pregnyl gaan zetten. Het ziet er goed uit hoor! Je bms is al erg dik en 12 mm is niet verkeerd. Nu idd een paar doorgroeien en dinsdag het liefst 2 eitjes zo rond de 18 mm :).

De kwaaltjes heb ik hier ook met vlagen. Deze ronde dus ook Utrogestan en daar kan je je ook zwanger door voelen. Niet alleen door de Pregnyl dus. En meiden, ik heb nu echt het gevoel dat we nu we zo bezig zijn dat in ieder geval een van ons deze maand wel zwanger moet raken. Jullie hebben zo rond de 20 % kans, en ik rond de 10%.....Bij alle andere topics zie ik de een na de ander zwanger raken. Toch wel bijzonder dat wij met ons 4tjes overblijven en vrijwel in hetzelfde schuitje zitten. Ik ga hard duimen voor ons!

5. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg steeds meer het gevoel dat het deze ronde ook niet raak is.
    Ik heb enkel zere borsten (heb ik vaker na ei) en alweer eetbuien... niet normaal......

PFFFFFFFFFFFFFF nog even geduld

VPKAATJE dat is mooi! Op naar een mooi ei! De vooruitzichten zijn iig goed.

Ja gek he dat het bij ons maar niet wil lukken.... maar nu heb ik wel het gevoel dat we allemaal stukje bij beetje 'vooruitgaan' 'dichterbij gaan komen'

6. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje: Wat een goed nieuws!! Mooi dat je eierstokken aan het werk zijn! Dinsddag weer een spannende dag! Ik duim voor een doorgroei van 2 en een stop groei van de rest :D
    Super je BMS!

@kitty: Ja ik heb inderdaad nu ook echt het gevoel dat er schot in onze zaak komt! We gaan allemaal vooruit en het zal inderdaad niet meer lang duren voordat er 1 van ons zwanger is!

@ukke: vertrouwen houden meis! Het kan nog alle kanten op.

PFffff hier zo'n drukke dag gehad op het werk dat ik gewoon vergeten ben om de poli gyn te bellen om te vragen voor morgen met IUI.
    Ik liep om half 5 naar buiten en toen dacht ik eraan!
    Ze waren dus al weg, balen!
    Ik heb mezelf voorgenomen me er niet druk om te maken en morgen maar gewoon af te wachten hoe het gaat.

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, hoe is de pregnyl injectie gegaan? Viel t mee? Het plekje zal nog wel een beetje beurs zijn. En het komt allemaal wel goed morgen ;)

8. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: Ow ja helemaal vergeten verslag uit te brengen van de injectie. Het viel alles mee, het is echt wel even een knop omzetten om jezelf te prikken!
    Ik vond de vloeistof erg dik waardoor ik de luchtbelletjes niet goed weg kreeg.
    Inderdaad na de prik een beetje beurs gevoel!

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar. De beurse plek gaat snel weg.
    En vandaag bij mn schoonzusje geweest. Ze heeft dus net een 2e en ze heeft het zwaar! Bij de eerste is het makkelijk, maar als je een peuter hebt rondlopen, dan kan je niet altijd je rust nemen. Maar ik heb het er graag voor over :). Kom maar op kleintje!

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej, ik heb gisterenavond nog een heel lang verhaal
    getypt, maar die is er niet geplaatst, noujahzeg!
    En heb nu niet zo heel veel tijd. Ga weekendje weg.
    -
    Kitty, idd ik hoop enorm dat er dinsdag twee mooie
    eitjes te zien zijn en dat ik de Pregnyl mag gaan zetten.
    Spannend vind ik het. Durf niet te veel te hopen nog.
    Blijf bang voor teleurstellingen, moet vertrouwen
    weer wat terugkrijgen.
    Waarom heb jij eigenlijk 10% kans? Ik denk en hoop ook
    dat deze cyclus in ieder geval 1 iemand van ons viertjes
    zwanger zal raken.
    -
    Ukke, zo balen voor je als het nu weer niet raak is.
    Maar zoals Sonneke zegt, alles kan nog he. Nog even
    vertrouwen houden. En mocht je ongi toch komen, dan
    ga je er weer voor met de tweede IUI.
    -
    Sonneke, ja mooi bms he. Maar wel apart, want volgens
    mij is het nooit helemaal goed afgebroken. Ze zei bij
    de startecho namelijk dat het nog best dik was en dat
    ik nog wel veel bloed zou gaan verliezen die twee
    dagen, maar dat is niet gebeurd. Dus het heeft zich
    nog deels in stand gehouden. Misschien is het daarom
    nu al weer zo dik. Nahjah, zal wel goed zijn.
    Mocht je mn berichtje nog lezen, dan heeeeel veel
    succes vandaag he! Zet m op!
    Goh, nu jullie alle drie al IUI. Ik moet t nog zelf
    voor mekaar klussen ;) Bij mij is nog geen samenlevings-
    test gedaan. Nou ik hoop eigenlijk dat IUI bij mij niet
    nodig is. Ik de operatie, jullie de IUI oke?
    Gelukkig viel het mee met het zetten van de Pregnyl, dat
    is ook iets wat ik niet zo leuk vind, maar ja, ik ga
    hier niet voor naar de SEH hoor.

11. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje: inderdaad met pregnyl gewoon even knop omzetten en prikken. Gaat ineens wel heel snel wij alle drie aan de IUI ja!
    Ik weet ok niet precies hoe dat zit je je BMS hoor maar als ze het goed vinden is het prima toch.

Vanmorgen om 10.45 uur de IUI gehad. Gyn moest opgeroepen worden en hij nam ons mee naar de poli. pffff gelukkig.
    Wat wel lastig was dat een oud collegaatje van mij ook de gyn nodig had en die kwam bij ons zitten om op hem te wachten. Ik kon het tegenover haar niet meer ontkennen natuurlijk. Maar ze snapte wel dat het nog een geheimpje was.
    De gyn was heel vriendelijk en legde alles goed uit.
    Ow zou het bijna vergeten onze opbrengst was 11 miljoen!
    Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar hoeveel is het bij jullie altijd kitty en ukke?
    Vanaf een half miljoen gaan ze insemineren dus ik was wel tevreden!
    Mijn man heeft het zelf in mijn baarmoeder mogen spuiten, de gyn zei dan heb je dat toch nog zelf gedaan! haha
    Even 10 min blijven liggen en klaar is kees.
    Ik vind het wel moeilijk te bepalen wanneer nu je ei echt springt. Ik heb andere eipijntjes dan zonder de pregnyl.
    Kunnen jullie daar iets over zeggen??

12. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW 11 miljoen!
    wij hadden maar 3,7 mln.. maar alleen een klein dagje sparen!... dus onthoudingsperiode was er eigenlijk niet
    hopen dat er een goede tussenzit, je hebt er slechts 1 nodig ;)

13. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mij door die Pregnyl echt een paar dagen zwanger gevoeld. Strontchagerijnig, veel plassen, direct lage rugpijn, misselijk en soort kramp in mijn buik, wanneer mijn ei is gegaan weet ik niet precies, maar na spuiten van pregnyl mag je uitgaan na 36 uur dat hij ongeveer springt..

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonneke, wauw! Wat veel zeg! Wij zitten de laatste tijd rond de 2 mln. Soms erboven, soms eronder. Nu duimen maar en hopen dat de kwaaltjes mee gaan vallen. Ik ben ook erg benieuwd hoe de Utrogestan bevalt.

Vpkaatje, ik heb wat minder kans, gezien de zaadkwaliteit van mn man. Dat haalt gelijk het gemiddelde omlaag. Maar ja, weet je, je hebt er maar een nodig!

Ukke, hoe voel jij je nu? De Pregnyl doet wel wat met je lichaam he? Mn moeder zei vanavond dat ik er anders uit zag en dat ze denkt dat ik zwanger ben. Ik gebruik deze ronde dus Utrogestan en ik denk dat het hierdoor komt. Het wordt nu steeds spannender! Hoe lang ga jij wachten met testen?

15. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Kitty.

Ik dacht woensdag het wordt niks, alle kwaaltjes nemen af....
    Sinds woensdag wel zere borsten en nog... en sinds vandaag ook kramp / vlinderachtig gevoel in mijn buik.. t kan nog alle kanten op.
    Iedereen zegt tegen mij, je ziet er moe uit. Of dat een goed of slecht teken is... Ben ook erg moe!

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukke, ik dacht vanochtend dat ik ongesteld zou zijn. Ik had gewoon zo'n gevoel in mn onderbuik. Maar niets.....Dat kan natuurlijk allemaal nog komen. Is ook niet zo gek, want ik word altijd op dag 11 ongesteld, vandaag dus. En mn borsten zijn ook supergevoelig! Ik zie het somber in. Jij?

17. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al getest???
    Ik zie het ook somber in, gewoon nog niet echt het gevoel dat het zo zou kunnen zijn :x
    Hier ook zere borsten (is ook wel eens erger geweest) en wat krampjes/tintelig gevoel in de onderbuik... verder niets...
    Meestal wordt ik toch echt wel 14 dagen na ei ongesteld, dus verwacht pas woensdag/donderdag mijn NOD

Zou echt blij verrast zijn als ik WEL zwanger zou zijn laat maar zeggen......
    Weet ook helemaal niet hoe het verder gaat als er nu ongie komt...
    CLOMID en mag ik verder met IUI.... bah echt stom dat wachten..
    Ik heb al wel drie dagen echt last van (vr)eetbuien.... echt veel... dat heb ik meestal ook vlak voor ongie...

Aan de andere kant moeten we het ook positief bekijken!
    We zijn gewoon zwanger totdat het tegendeel bewezen wordt ;)
    Mijn temp. was vanochtend nog wel 37,2 die zakt meestal 1 a 2 dagen voor mijn ongie al, maar dat is, uitgaande van mijn NOD pas morgen, dinsdag of woensdag aan de orde ;)
    Temp. jij ook?
    ZOu je niet toch een testje wagen, ben nu ook wel heeeeeeeel nieuwsgierig.
    Aan de andere kant is een test ook altijd weer zo definitief... een teleurstelling (tot nu toe), maar wie weet....
    Ik test denk ik donderdag pas indien ik niet ongie ben!

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had afgelopen week ook veel eetbuien en kon alleen maar chocolade eten. En ik temp niet. Eigenlijk expres niet, want het maakt me alleen maar onzeker. Pff, morgen misschien eens een test wagen. Ik heb ze toch liggen, dus waarom niet. Al verwacht ik niet dat het nodig is.

19. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukke: jeetje het word echt spannend voor jullie deze week! Ik heb echt het gevoel dat er iemand van ons 4 deze ronde zwanger zal zijn :)
    Het tempen vind ik ook altijd wel erg fijn, maar door de utrogestan is het tempen niet betrouwbaar heb ik begrepen!

@kitty: utrogestan is op zich wel te doen, inbrengen is niet vervelend. Ik vind het alleen wel vaak op een dag, 's ochtends 's middags en 's avonds. Ik moet er echt aan denken!
    Hoe lang moet jij die utrogestan gebruiken. Mijn gyn zei dat de utrogestan de ongie niet tegen zal houden. Ik had hier op het forum gelezen dat dat wel kan ;).
    We zullen het eerst bij jou gaan zien!
    Woensdag is je NOD toch?? Kan die utrogestan voor een vals positieve test zorgen of niet??
    Ik vind het zo spannend voor je!
    Hier wel wat gespannen borsten, is een bijwerking van de utrogestan toch?

@vpkaatje: hoe gaat het met jou?

Vandaag een doopsel gehad van mijn beste vriendinnetje!
    Er waren heeeel veel kleine kinderen.... pfff best druk, wij waren de enige zonder kinderen :(
    Ik heb lekker zitten kroelen met de kleine van mijn vriendinnetje, heerlijk!

20. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een dag voorbij!
    PFFF.. spannend wordt het nu. Ik voel nog niks anders, sterker nog mijn afscheiding is miniem en dat wat er is is niet helemaal wit meer.. meestal een teken van naderende ongie... ik wil het niet!!!!
    DUIM DUIM DUIM
    Stuur de HCG MAAR ONZE kant op..
    KITTY, heb je getest?!

Share This Page