Nou, ik heb dus getest vanochtend. Spierwit.....negatief dus. En ik heb voor het eerst mn temperatuur gemeten, 36,6. Dat is laag toch? Ik kan het natuurlijk niet vergelijken, maar ik weet nu vrij zeker dat ik niet zwanger ben. Dus ik dacht vanochtend ik stop met Utrogestan. Ik heb nl gehoord dat je ongi hierdoor niet komt, maar de IVF arts zei dat je ongi wel door kan breken. Ik zit nu op dag 12 (een record voor mij), maar als ik toch niet zwanger ben, dan maar zsm ongesteld worden. Nou, nog geen druppel. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik ongi wordt. Want wat zouden jullie trouwens doen in mijn situatie? Ook stoppen? Sonneke, ik heb ook gespannen borsten. Komt door Pregnyl, maar kan ook door Utrogestan komen. En ik kan geen vals positieve test hebben na 10 dagen. Want dan moet de Pregnyl wel uit je lichaam zijn en Utrogestan heeft geen invloed (voor zover ik weet voel je je hierdoor alleen maar zwanger) op de test. Ukke, ik hoop echt dat jij dan wel goed nieuws gaat brengen.
PFFFF KITTY, jeminee, balen meid. Tja in jouw situatie... Ik zou toch nog even doorgaan met Ustrogan en dan over 2 dagen nog eens testen! Want zoals je zelf ook zegt temperatuur je niet en kun je niet bepalen of 36,6 voor jou een lage temp is (al ben ik bang voor jou dat het wel de laagte van naderende ongie is!) Maar je weet het gewoon niet. Heb je al een arts gesproken? Bij mij nog geen nadere tekens van ongie, net toch weer wat witverlies, mijn borsten zijn gespannen, niet anders dan normaal. Verder vandaag een goede eetdag, heb me kunnen bedwingen. Was verdorie 4kg aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In deze ronde 4 kg aangekomen? Nou ik was 67,5 kg op de weegschaal, terwijl ik normaal 65 kg weeg :S :S.
JAAAAA Maar ik schommel aardig met mijn gewicht! Toen ik net met clomid begon ben ik er uit het niets 10 afgevallen Nu zo weer 4 aangekomen, maar heb de laatste weken zo abnormaal slecht en veel gegeten
Ja, me 2. Maar gelukkig sport ik ook vaak, dus dat compenseert het wel weer. En wat gezellig trouwens nu je weer zo vaak reageert! Dat mag ook gezegd worden .
Ja he de hectiek is even 2 weken voorbij, dan begint Sinterklaas Dus alvast mijn excuus.... Haha Trouwens ik droom de hele week al heel gek, waarvan de meest bizarre over een man die zwanger was... Ging bevallen, volledige ontsluiting Hij stond en je keek onder zijn leuter zo een groot gat in :O Bizar toch?
Lang weekend weggeweest, dus even bij gelezen. Ik zit vandaag op cd11. Ik heb al 8x met Puregon geprikt en sinds gisteren heb ik opeens bloedverlies (niet veel, maar toch TE veel denk ik) en vandaag de hele dag ongipijn. Vrijdagochtend nog een echo gehad en toen was alles goed. En ineens begin ik te vloeien. HUH?!?! Dacht eerst gisteren gewoon wat bloed weer van mn baarmoedermond nog van de operatie. Misschien weer wat open gegaan door klussen. Maar vandaag echt ongigevoel en meer bloed. Ben nu best beetje zenuwachtig voor morgen Vond het al lastig om weer positief te zijn, er is toch altijd wat... Vrijdag 5 a 6 eiblaasjes, de grootste 12 mm. Dus ik hoopte stiekem op een mooi groot ei morgen. Maar ben bang dat ze zegt, afbreken deze cyclus. Mijn bms is aan het afbreken sniffff Morgenvroeg weer voor een echo, gelukkig weet ik dan weer iets meer... - Sonneke, wat mooi dat de IUI er weer op zit. En wat mooi dat ze het inspuiten door je man hebben laten doen. Hoe vond hij dat? Succes met je wachtweekjes. Zal wel weer superspannend zijn! Brr En ik heb idd ook het gevoel dat het gaat lukken bij 1 van ons viertjes deze ronde. Ergens heb ik 't gevoel dat jij de eerste zal zijn. En dat mag deze ronde wel es zijn vind ik! - Kitty, ja apart dat is ook zo. Wel balen dat je dan telkens minder kans maakt. Maar idd je hebt er maar 1 nodig en die ene moet nu maar eens zn best doen he. Echt enorm balen zeg, je temp is inderdaad laag. 36,6 is het bij mij meestal de dag voor mn ongi doorbreekt. Shir shit shit zeg! Het is natuurlijk nog even afwachten, maar 't klinkt niet positief. Maar ja, misschien (zoals Ukke zegt) is je temp normaal wel heeeeel laag en dan is 36,6 voor jou doen weer hoog. Mijn normale temp is gemiddeld 36,4 en na de eisprong is hij rond de 36,8 a 36,9 en dan zakt ie paar dgn voor de nod weer langzaam terug naar 36,4. - Ukke, wel heel apart dat die Pregnyl er voor zorgt dat je je zwanger voelt ja. Ben benieuwd wat de Pregnyl bij mij gaat doen. Dat vlinderachtige gevoel in je buik, dat klinkt goed! Dat zeggen alle zwangere vrouwen, dat dat zo voelt in 't begin.Voor jou en Kitty wel heeeeeele spannende dagen geweest zo he! Heh alles teruggelezen vanaf moment dat ik weg ben gegaan. En ik wist niet hoe het zou "aflopen". Had de laatste berichtjes nog niet gelezen en had het gevoel of ik in een spannend boek bezig was. Heey ik duim voor je hoor!
Ik denk hier ook einde oefening... Geen bloed geeft moed, maar mijn temperaatuur is vanochtend gezakt naar 36,8, meestal zegt dat genoeg! :x:x:x Balen VPKaatje.. hopen voor jou op meer duidelijkheid, hoe kan het ook steeds he! Heb je wel genoten van je weekend?
Ukke balen, ja dat is meestal een slecht teken, heh getsie!!!!! Ik heb wel genoten van mn weekend ja, maar die buikpijn was steeds wel heel rot. Heb wel pijnstillers genomen. Vrijdag zaten er 5 a 6 eitjes, waarvan de grootste 12 mm was. Vandaag zaten er nog meer... maar niks nog groter dan 12 mm. De gyn zegt dat ze nu nog moeten gaan beslissen wie er door mag groeien. Vrijdag weer terug. Ze springen pas bij 18 a 20 mm. Tenminste, als ze zo groot zijn; moet ik Pregnyl spuiten. Ik hoop toch dat er vrijdag eentje of twee zijn die gegroeid zijn. Want dit is niks aan bah. Bloedverlies maakte de gyn niet zoveel van. Vrijdag was mn bms 7,3 mm en nu was hij 6,8 mm. Niks gaat volgens de boekjes zei ze. Kon geen kwaad. Zelf baal ik wel, want het hoort juist op te bouwen en niet af te breken. Heb nog steeds wat bloedverlies, nu derde dag. Hopelijk stopt dat nu wel snel, want wil niet straks weer een cm missen van mn bms. Is er straks een mooi ei, kan het niet meer innestelen. Dit gaat mijn maand niet worden... en na deze cyclus aan de pil. Dus ik verstig al mn hoop op 2012 en dan t liefst beetje in t eerste kwartaal! Sonneke, dit moet m dus bij jou gaan worden deze ronde!
@vpkaatje: Ik heb je wel gemist hoor! Inderdaad lees is nu van gisteravond en vandaag terug en het is echt een spannend boek! Jeetje wat een druk op mij voor deze ronde , ik denk dat ik wel met die druk om kan gaan alleen hoop ik dan wel dat hij niet voor niets zal zijn Echt balen dat je BMS minder is geworden, maar dit kan ook door die bloeding komen of niet? Jouw lichaam moet alle energie steken in 2 of 3 eitjes van 12 mm en niet verder aan gaan maken! :x Ik ben benieuwd vrijdag! @ukke: Nee toch geen naderende ongie voor jou! Van de ene kant vind ik het altijd wel fijner om een dalende temp te hebben want dan ben ik voorbereid op het rood wat komen gaat, ik denk dat het rood uit het niets wel confronterender is! Bij mij is tempdaling ook altijd einde oefening! Zo balen eej! @kitty: ja echt balen dat aankomen eej! Bij mij is het ook het geval, ik durf eigenlijk niet goed op de weegschaal te gaan staan. Laten we hopen dat wij snel zwanger zijn, dan mogen we tenminste aankomen! Wanneer is je NOD? Ik zou tot deze dag de utrogestan nog wel blijven gebruiken hoor!
Bij mij is het zeker einde oefening. Vanochtend ongesteld geworden. Echt zo balen! Heel raar om het zkh te bellen en een nieuwe afspraak te maken. Vpkaatje, pff, jij bent ook niet de ideale patient. Hoe kan dat nou weer? Gelukkig is je lichaam toch nog bezig en mag je doorgaan met spuiten. Vrijdag weer terug, dan maar hopen op beter nieuws. En je bms groeit trouwens ook van de Pregnyl, dus wees daar maar niet ongerust op. Ukke, het zou echt balen zijn als jij nu ook ongesteld wordt. Het zag er zo goed uit. Waarom lukt het nou niet? Weet je al hoe je verder gaat als je ongi wordt? Sonneke, ik hoop echt dat het voor jou deze ronde raak is en dat we jou straks mooi kunnen volgen. Zelf heb ik ook niet meer zo'n vertrouwen in 2011......
:x:x:x:x:x:x Ja hoor hier ook einde oefening! Gadverredamme, ik hoopte het stiekem zo, alles leek zo hoopvol, waar ging het toch mis. Nog niet echt helder rood bloedverlies, wel roodachtig/cremige afscheiding, maar temp. was ook gezakt, dus het zal morgen wel goed doorbreken!!!!!! Baal, ga nu met manlief bij de pizzeria eten!
@kitty: Shit! Weer die klote ongie elke keer! Inderdaad jezelf even af reageren in de sportschool! @ukke: Ik had deze ronde zo'n goed gevoel bij jou! Ik dacht echt nu is het moment voor ukke, samenlevingstest negatief dus IUI is de oplossing! Lekkkkeeerrrr een pizza! Smakelijk eten!
Sonneke, ja ik had echt het gevoel van ik lees en ik lees en ik lees en hoe meer ik lees hoe meer de spanningen toenemen en straks... zal ik ineens zien staan dat er iemand zwanger is? Nee helaas Echt heel jammer. Bms is inderdaad minder door die bloeding... mn baarmoederslijm is gewoon aan het afbreken. Ik heb dus in de laatste paar dagen een halve cm baarmoederslijm in mn slipje gehad. Gek idee. Niks aan!! Jah mn lichaam moet keuzes maken. En niet alle eitjes te vriend willen houden. Je hebt trouwens helemaal gelijk met die tempdaling. Dan weet je tenminste al een paar dagen voor je ongi dat het een afgelopen zaak is en je geen valse hoop hoeft te houden. Ik temp trouwens helemaal niet meer. Het schommelt toch enorm, dan slaap ik weer es slecht of moet ik er vroeg of juist laat uit. Niks waard en tsja alle middelen hebben ook weer invloed op de temp. Dus ik doe het niet meer. En ook ik sta al een poosje niet meer op de weegschaal. De riem die ineens niet meer nodig is zegt al genoeg. En hoe kom jij deze wachtperiode door? Hoop dat jij er een mooi boek van maakt. - Hehhh getsie Kitty echt balen hoor voor je!! Had het deze keer natuurlijk weer enorm gehoopt en had bij jullie ook echt serieus een goed gevoel. Maar ja... hoe voel je je nu? Ik wist trouwens niet dat het bms ook nog groeide door de Pregnyl. Tis nu in ieder geval hopen dat het nu wel stopt het bloeden en nu moet er maar es 1 eitje gaan groeien. - En Ukke pfffff neeeeej ook al! Al had je het natuurlijk ook alwel een beetje verwacht. Maakt de teleurstelling niet minder groot. Waarom gaat dit nou zo, vier jonge meiden en dan zo'n grote doffe ellende. Sterkte allen, Sonneke met wachten en Kitty en Ukke om deze teleurstelling weer te overwinnen en weer met goede moed aan de volgende (en hopelijk laatste) ronde te beginnen. Misschien worden we wel ineens alle vier in 2012 zwanger. Hopsa allemaal in januari. Fijn dat iedereen er weer is trouwens. Alle vier weer mee kunnen kletsen. Als ik aantal dagen weg ben vind ik dat natuurlijk fijn, maar ik zou toch graag tussendoor wel even willen spieken hoe het dan met jullie gaat en mijn eigen verhaal kunnen doen als er weer eens iets zeer vaags gebeurt met mijn lichaam.
Zo fijn... iedereen weer compleet. Ik ben benieuwd, vanochtend dus wat afscheiding, maar het zet nog helemaal niet door. Morgen officieel mijn NOD dus dan zal het wel komen. Ja had zelf ook wel een goed gevoel, jammer, helaas pindakaas, nieuwe ronde, nieuwe kansen.... hopen dat de ongie nu snel komt. Morgen bel ik het ziekenhuis voor het vervolg, want tja, wat nu... clomid, spuiten, IUI????????? Had het er met mijn man over, afgelopen keer viel het allemaal ook nog eens precies zo mooi in de herfstvakantie, maar nu zit ik straks gewoon met mijn werk en zomaar vrij nemen kan echt niet (zit in het onderwijs) zie de kinderen al zitten, ehhhh waar is de juf? Maar wat moet ik tegen mijn baas zeggen? Wil het eigenlijk helemaal niet aan de 'klok' hangen.... iig, 'nog' niet. Zit ik daar weer over te dubben
@vpkaatje: ik hoop dat 2011 ons jaar nog word hoor! We hebben hopelijk allemaal nog 1 kans dit jaar... Laten we duimen... @ukke: Ja ik snap je helemaal dat je het nog niet aan de grote klok wilt hangen! Ik zit daar ook echt niet op te wachten! Werk je 5 dagen in de week van hoe laat tot hoe laat?? @kitty: toch raar eigenlijk dat je jezelf van die pregnyl zwanger kan voelen, die is na een paar dagen toch ook al wel uit je lijf of niet??
Nou en of je je van de Pregnyl zwanger kunt voelen! Na 10 dagen is het geloof ik uit je lijf verdwenen, ik dacht tenminste dat zoiets mij bijstond. Ja ik werk 5 dagen. Ik moet rond kwart voor 8 's ochtends op het werk zijn, ma, di en do werk ik tot half 5 (vaak wat later) woe tot half 3 en vrijdag tot half 2, Maar bij ons in het zkh doen ze echo's, afspraken altijd op de ochtend :S Ja vind het echt heel rot hoe ik het aan moet gaan pakken...
Ukke, vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Goed idd om morgen gelijk te bellen. Dan zal je gelijk wel een startecho krijgen cd3 ofzo zeker. Ben benieuwd wat je nu moet gaan doen. Succes! Heeeeeeel onhandog met je werk ja. Waardeloos. Ik heb me ook in zoveel bochtjes moeten wringen, maar ik kon gelukkig steeds wel redelijk ruilen. Scheelt toch wel nu ze het op mn werk weten, maakt t wel makkelijker. Is misschien niet onverstandig dat je een gesprekje gaat hebben. Kunnen ze met je meedenken. - Sonneke ja deze cyclus is mijn enige kans. Hierna tijdelijk aan de pil. En deze cyclus gaat nog niet zo heeeeel goed. Maar wie weet is vrijdag alles wat rooskleuriger. Pregnyl duurt toch wel zo'n 8 dagen voordat het helemaal uit je lijf is? Tenminste ze zeggen toch altijd dat je sowieso de eerste 8 a 10 dgn niet moet testen omdat ie dan vals positief is. - Kitty, jij weer wat tot jezelf gekomen na het sporten?
Ha meiden, Even snel, want zit op mijn mobiel! Vanochtend gebeld! Voor mij is het ook einde oefening clomid! 28 November een beleidsvervolg gesprek met de oppergyn.... Of spuiten en verder met iui Of een LEO behandeling (operatie aan eileiders ofzo) Nu voor mij even een pauze het voelt als stilstaan, maar toch ook prettig om even uit de achtbaan te stappen Spanning voor wat komen gaat, maar ruimte om even adem te halen!