Hier is mijn ongi doorgebroken. Ten minste, bruine prut....Dat is echt super balen. Ik ben geen eens met Utrogestan gestopt....Vandaag verjaardag van mn man. Ik ben erg benieuwd of er nog wat aan ons wordt gevraagd....Ik ga maar eerlijk zeggen dat ik in januari met IVF ga beginnen. Al lijkt dat nu nog erg ver weg.....Over drie weken ga ik het horen. En ze plaatsen maar 1 embryo terug, omdat de kans op een tweeling te groot is. De kans was nl zo 20 % en nu ze er maar 1 terugplaatsen is dit 5%. Ik heb altijd gevoeld een tweeling te krijgen. Zelf mijn man had er van de week over gedroomd. Hmmm, dat moet een voorteken zijn.
@kitty: Balen dat je ongie zich heeft aangediend! Dit was inderdaad de laatste kans dit jaar Wat apart dat je altijd het gevoel hebt gehad een tweeling te krijgen, ik heb dat namelijk ook altijd gehad! Vandaag 2e IUI gehad. De opbrengst was 1,4 miljoen, dit was een stuk lager dan de vorige keer met 11 miljoen!
Huh hoe bedoel je dat van die kans op tweeling, 1 terugplaatsing dan heb je toch ook maar 1 kindje? Balen van je beginnende ongi Dan weet je dus nu zeker dat je in het IVF gebeuren terecht komt. Voelt vast ook wel definitief of confronterend. Hoop dat het echt snel aanslaat!!
In theorie zou een terugplaatsing altijd nog voor een tweeling kunnen zorgen. Ik krijg er maar een terug, ivm mn leeftijd en een grote kans op een tweeling/meerling, maar ik heb altijd wel het idee gehad een tweeling te krijgen. Dat hoeft natuurlijk niet meteen de eerste zwangerschap zo te zijn....
Hoop het echt voor je! Nu eerst maar weer alle moed en hoop en vertrouwen verzamelen voor 2012. Voel af en toe kleine steekjes echt heel soms hoor rechts onderin mijn buik. Kan dit op 8dpo innesteling betekenen, of voel je dat niet zo denk je?
Ik had de afgelopen dagen ook wel steekjes links naast mn navel. Nu ook nog wel een beetje. Heb ik eigenlijk nooit gehad. Juist veel last van mn buik en mn rug. Daar heb ik nu dan weer geen last van. Vaag toch hoe je lichaam reageert? Het kan dus nog alle kanten op. Nog een half weekje geduld .
Je hebt gelijk Kitty. (9dpo) test gedaan, checken of Pregnyl er uit is nu en ja test is spierwit (wat overigens weer een jammer-teken is qua zwangerschap toch, want veel dames testen 9dpo ook al positief) Weet nu in ieder geval dat 9dpo de Pregnyl er sowieso wel uit is.
Nou even iets geks. Ze zeggen dat hcg na tien dagen uit je lichaam is. Dat wil zeggen gisteren rond 12 uur tussen de middag was het er uit. Vandaag zou het dus sowieso op 0 moeten zitten. Testje gedaan en wit... tot ik tuurde tuurde en tuurde en leek toch iets te zien maar echt heeeeeeeeeel slecht. Dus met sensitest ook eentje gedaan en daar komt zo'n gek resultaat uit. Je ziet echt duidelijk een tweede streepje, maar echt vlakbij de controlestreep. Heb dit nog nooit gehad, ook niet met ovulatietesten. Wat zou het te betekenen hebben? Foto is onduidelijker dan in werkelijkheid, dus hoop dat jullie t zien. (ook even negative image eronder..) Zou dit toch nog restant Pregnyl zijn op 9dpo, 11 dagen na Pregnyl. Of eventueel toch zwangerkans, of zou t een fout zijn van de test?
Vpkaatje, ik denk echt dat de test negatief is. Het streepje zit op de verkeerde plek. Ik gun het je van harte, maar ik zou echt proberen afstand te nemen en pas over 3 dagen nog een testje te wagen
Ja, dat is wel vreemd. Ik weet ook niet hoe het kan. Misschien foutje in de dipstick? Gewoon weggooien en niet meer aan denken, haha!
tsja kan idd foutje zijn, maar kan dus ook foutje betekenen dat teststreep te dicht op controlestreep zit ja weggooien dat stomme ding goed idee
We willen zo graag, dan ga je soms dingen zien / hopen die er niet zijn. Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld. En wachten duurt lang. Nog 2,5 weken en dan hoor ik wanneer ik in januari mag beginnen met de volgende ronde. Ik hoop echt aan het begin van de maand, maar ik vrees het ergste....
Ik hoop het ook voor je, jammer dat je nu weer zo lang moet wachten. Spannende tijd komt er aan voor je.
11dpo en voel niks bijzonders, vandaag geen test gedaan goed he haha... hij wordt toch wit zal vrijdag wel ongi worden Hoe is het met jullie allemaal, jemig het is hier zo stilletjes!
@vpkaatje: hier alles ok! druk druk druk deze tijd! Dus ik probeer wel alles mee te lezen maar kan niet altijd direct reageren. Ik denk inderdaad ook dat hij negatief is. En erg goed dat je pas vrijdag wilt gaan testen, houd je dat wel vol?? @kitty: Het is inderdaad te kopen dat je direct aansluitend mag beginnen met IVF! Spannend hoor! Je houd ons wel goed op de hoogte van wat ze allemaal gaan doen en hoe het in zijn werk gaat eej! @ukke: Hoe is het met jou? Hier in de wachtweken, zoals al gezegd erg druk dus de tijd zal wel snel gaan....
Spannend meiden, ik hoop dat jullie deze ronde wel goed nieuws brengen. En ik was in dubio, maar ik ga denk ik toch naar de voorlichtingsavond over het hele IVF gebeuren. Duurt wel bijna 3 uur, maar toch goed om te gaan. Zouden jullie dat ook doen?
@kitty: Ik zou het wel heel zinvol vinden omdat je dan jezelf er goed op voor kunt bereiden. Je weet wat er komen gaat, dit is voor mij altijd erg belangrijk!