Sonneke, wat heerlijk dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Als ik het zo hoor wil ik ook gelijk. Ik heb net mn moeder weggebracht naar Schiphol. Dan gaat het echt wel weer kriebelen. Nog even volhouden en dan ga ook ik lekker met vakantie! Ik moet maandag voor een echo en dan pas ongi worden en beginnen met spuiten. Dus nog even geduld voor mij .
Kitty, kan je het geduld nog wat opbrengen? Tsja je hebt zeer weinig keus he. Maar ik merk wel dat ik er steeds meer moeite mee begin te krijgen geduldig te blijven. Alles duurt me te lang. Ben wel blij dat ik eindelijk weer kon beginnen na de vakantiestop. Al met al heeft dat lang geduurd. Wanneer ga je met vakantie en waar ga je naartoe? Misschien heb je het al verteld hoor, dan excuses, maar weet het niet meer. Maandag dus jij ook voor een echo. Dat is om te kijken of alles rustig is neem ik aan? Goh dat je alweer 6x IUI hebt gehad. Ik moet nu nog 5x proberen zo en dan 6x IUI en dan pas IVF. Dus denk dat IVF pas ergens 2013 begint. Hoop toch echt wel voor die tijd zwanger te zijn trouwens pff. Nou hoop dat het allemaal wat vlot gaat bij je, heb je wel verdiend hoor!!
Thanks! Ik hoop ook echt omdat ik verder gezond ben, bijna 30 jaar, relatief goed zaad bij manlief dat het ook echt gaat lukken met IVF. Het wachten is het meest killing vind ik. Maar ik mag denk ik nog niet klagen hoor. Wat is nou 2 mnd rust? Ik heb nog niets geboekt. Expres niet. De toekomst is nog zo onzeker! En eigenlijk wil ik een verre reis maken, naar Mexico of Amerika lijkt me erg leuk. Maar ja, als ik eenmaal weet wanneer de puntie is dan kan ik wat meer plannen. En anders gaan we in ieder geval een weekendje weg. Een stedentripje maken. Ook prima toch?
Wauw eind januari komt al in zicht! Spannend.. ik ben 28,5 en zal vast en zeker ook pas tegen mijn 30e aan de IVF zitten mocht dat nodig zijn, maar goed, dan hebben we het hele traject wel gehad nu.... als je dan nog zou moeten starten Ik heb echt 'last' van die Puregon hoor. Veel meer dan bij clomid hoofdpijnen, krampen, opgezwollen, obstipatie, vocht vasthouden.... pffffff
@vpkaatje: Mijn temp vanmorgen was 37,08. Je zou toch zeggen dit is een temp na mijn ei... Ik ben nog wel een beetje verkouden en heb voor het slapen gisteren pcm ingenomen. Maar ja daar zou hij juist op moeten zakken natuurlijk... Van de ene kant wel balen dat je toch al zo lang bezig bent en het allemaal zo lang duurt voordat je eindelijk een reeele kans hebt gehad. Voor mij nog 4 x IUI. 1x nog met clomid en dan 3 x met spuiten, daarna ook IVF. @kitty: Het moet met IVF gewoon lukken bij jullie hoor! Ik duim voor jullie! Inderdaad vakantie is super gewoon, en nu was ik er ook echt aan toe! Dan is het nog fijner! @ukke: Ik word over 4 maanden 29. Dus ik zit voor mijn 30e nog wel aan de ivf, natuurlijk hoop ik dat dit niet nodig is, maar heel veel vertrouwen heb ik er niet in, gek he!
Kitty, dat vind ik dus een van de ergste dingen van het traject. Het lijkt of je leven in de wacht staat. Want omdat alles zo onzeker is kan je geen grootse plannen maken. Wij zouden ook graag grote reizen willen maken. Maar ja, je zoekt nu ook geen landen op waar je een of andere gekke bacterie op kan lopen. Het wachten-wachten -wachten dat is idd killing. Elke keer weer. Wachten of de medicijnen aanslaan, wachten op die ongi die elke keer weer komt. - Vervelend Ukke dat je zoveel last hebt van de Puregon. Zo zie je maar dat dat bij iedereen verschillend is. Ik vond die Clomid een werkelijke nachtmerrie. Al begint dit bij de Puregon bij mij deze keer ook al aardig op een "nachtmerrie" te lijken. Ik ben trouwens 31. Snif, ik had allang kids gewild. Hopelijk lukt het nu snel, want ik wil graag nog een kindje en als het dan weer jaren duurt, dan word ik wel een "oude" moeder hoor. - Sonneke, mooie temp ja! En zeker als je paracetamol hebt gehad.. spannend man poehhhh. Nou ik duim voor je hoor. Jij bent de eerste zwangere in ons groepje, dat heb ik elke keer gedacht. Dus wie weet. - Sinds een paar dagen (dus eigenlijk al na de 3e injectie van Puregon ofzo) steeds meer pijn in mijn onderbuik. Met name linksonder bij mn eierstok, maar ook rechts is gevoelig en licht pijnlijk. Af en toe doet het zo zeer dat ik er niet prettig rechtsop bij kan lopen. Zitten gaan is ook pijnlijk. Zou de Puregon gelijk al voor overstimulatie zorgen? Of zijn het gewoon mijn eierstokken die voor het eerst vanaf begin hard aan het werk zijn? Wat denken jullie? Gelukkig kan ik maandag voor een echo, want ik wil het zien! Oh ik hoop dat er twee mooie eitjes zitten. En dat dit geen verloren cyclus is, wat zou dat een kl*** begin zijn van 2012 zeg. (De pijn die ik heb; had ik in lichtere mate ook tijdens de vorige cyclus, maar dan rond de eisprong... nu dus gelijk al en veel heviger.)
Vpkaatje, dat zal niet zo'n vaart lopen hoor. Ik denk dat het opstartpijntjes zijn. Je lichaam wordt aan het werk gezegd. En maandag weer een echo, dus hopelijk werkt je lichaam nu heel hard aan twee mooie eitjes! Ik mag maandag ook voor een echo. Zal wel weinig voorstellen. Ik bedoel, ze hoeven niets te meten oid. Sonneke, spannend, jij bent waarschijnlijk nu de 1e die de wachtweken in gaat. En ik ga echt voor jullie duimen dat jullie geen IVF nodig hebben en gewoon voor jullie dertigste moeder worden .
@vpkaatje: ik denk inderdaad ook wel dat het opstart pijntjes zullen zijn. Ik heb natuurlijk met spuiten geen ervaring maar het lijkt mij sterk dat je nu al meteen overstimulatie zou hebben. Heb je een uitgangsecho gehad?? Het is bij mij in ieder geval weer een rare cyclus, wanneer mijn NOD is tja ik weet het eigenlijk niet. Ik wacht gewoon mijn ongie af.... Spannend a.s maandag weet je meer! @kitty: heb je maandag een start echo of zo hoe ver zit je nu in je cyclus?
Ja Kitty, ik hoop (en denk) dat je gelijk hebt. Mn eierstokken worden nu gewoon aan het werk gezet, dat zijn ze niet gewend. Bij vlagen is het afschuwelijk, die pijn. Nou ik hoop maar dat er twee eitjes klaarstaan, wil graag twee kansen deze cyclus Heb al zoveel kansloze cyclussen gehad. Jij ook suc6 maandag, al zal het idd niet zo heel veel voorstellen. Maar toch! - Sonneke, ja het gaat bij ons alles eigenlijk steeds al zo raar he. Tsjongh, wat een clubje Heb een startecho gehad, toen was alles rustig, dus een cyste kan het al niet zijn. Kan wel zijn dat er natuurlijk meer eitjes aan het rijpen zijn die nu druk geven. Maar ja ik weet niet hoe zoiets werkt. Misschien laten ze wel merken dat ze werken
Wat is er al weer veel geschreven zeg! Je kijkt even niet en dan mis je gelijk weer heel veel Sonneke Wat zijn we toch weer een stel bij elkaar! Ik vind het wel leuk dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben en hetzelfde doormaken. In de toekomst hoop ik dat we elkaar eens zullen ontmoeten, kunnen knuffelen, feliciteren en kunnen lachen om onze geweldige kids! Die het natuurlijk ook geweldig gezellig met elkaar hebben VPkaatje Ik denk ook dat het opstartpijntjes zijn. Overstimulatie lijkt me niet, want ze zijn altijd (tenminste bij mij) uiterst voorzichtig met de dosering. Anders zou je wel weer heel heftig reageren... maar ja ons kennende kan het allemaal wel weer eens anders dan anders zijn, maar ik zou er niet vanuit gaan. Ik duim voor je dat de Puregon goed zijn werk gaat doen en je een netjes ei afleverd! Kitty Ik ga maar geloven in het karma dat jouw duimen uitzend! IVF.. pfff spannend meid.... ik ben heel nieuwsgierig naar dit traject Echt gek he dat die Puregon zoveel last geeft! Gek dat ik van Clomid als een gek afviel (10kg) nu van Puregon kom ik als een gek aan (ook bijna 10kg!) Het prikken ging gisteren weer goed. Ben ondertussen ook gestart met ovutesten, maar om nou te zeggen dat ik binnenkort een kans ga maken.... echt niet! Ze zijn nog net niet omo-wit De kans dat ik vandaag of morgen een posi test heb schat ik op nihil, dus ik kan dinsdag gezellig weer naar het ziekenhuis.
@vpkaatje: Ik vind het zo spannend voor jou! Ik ben ook erg benieuwd! Gelukkig heb je een start echo gehad en weet je dat het geen cyste is! Dat is echt wel fijn om te weten! @ukke: dat zou geweldig zijn ja als we elkaar over een tijdje echt zouden ontmoeten, wel heel raar denk ik... @kitty: Ja ik ben denk ik de eerste dit jaar in de wachtweken. Maar ja hoe lang ik moet wachten.... geen idee!
Pijn in mn onderbuik al dagen... komt van Puregon zegt gyn... mn eierstokken doen iets. Links niks, rechts twee eitjes van 13mm en aantal kleintjes. Doorgaan met 83eh spuiten, woensdag terug. Hopelijk gaan ze beiden doorgroeien, dan heb ik een extra kans. En hopen dat de kleintjes niet mee gaan doen. - Ukke, duurt maar en duurt maar he. Succes morgen in het zkh!! Pff ik moet zeggen, moet me echt beheersen en de afgesproken hoeveelheid puregon spuiten. Heb zo de neiging een tikje extra te doen. Ik wil zo graag woensdag twee eitjes van voorbij de 17mm en dan kan ik mijn Pregnyl al krijgen. Dan schiet het eindelijk eens op. Maar ja....
@vpkaatje: Super nieuws voor jou! En dat al op CD 10, dat is hardstikke goed voor jou toch! Ze gaan vast mooi doorgroeien en dan heb je woensdag 2 mooie eitjes! Vandaag naar de efteling geweest. Het was helemaal niet druk en super mooi weer! Joris en de draak was super gaaf! Verder hier nog steeds hoge temp 37,18 vandaag.
Goed zeg VPKaatje Sonneke een mooie temperatuur! Begint het dan toch nog ergens op te lijken? Ik ga straks naar het zkh, maar ik verwacht maar niets! Ovutest nog steeds niet aan t verkleuren... dus.... wel heel veel vruchtbaarslijm, dus het zal wel weer veel i.p.v. groot zijn.. jullie horen het...
Sonneke, je maakt het spannend. Jeej zeg. Duim-duim-duim. Wanneer ga je evt testen? Winterefteling, ja lijkt me ook wel es wat! Twee eitjes van 13mm is idd mooi op cd10 denk ik. Maar heb al zo vaak gehad dat mn eitjes ineens ineen knalden, dus ik hou overal nog rekening mee. Ik hoop echt op twee mooie eitjes morgen. Dat zou echt een heleboel moed geven. - Ukke ben benieuwd hoe het in t zkh was! Spannend hoor!
Nou niks spannends hier.. Ik kan wel vloeken, tieren, gillen... :x:x:x Ik ben weer terug bij af.. natuurlijk hadden mijn omowitte ovutesten mij al voorbereid....... Er was niks noppes nada meer te zien, alleen dat het bms nog weer dikker was geworden, maar alle aankomende eitjes verdwenen, foetsie, weg, gekrompen, opgelost, weggelopen, ontploft.... En de eierstokken zaten weer lekker verstopt, criminelen wat een gedouw met die stok pfff...... ik maar steeds denken, een bevalling doet vast veel meer zeer... Maar goed ik zou vandaag gebeld worden over nieuwe plan (dosering) en een volgende afspraak....
@ukke: godverdomme (sorry ik had echt even zin om dat te schrijven) Ik word er zo niet goed van dat alles mis gaat bij ons vieren. Waarom lukt het nu niet gewoon een keer. Heb je met die clomid altijd mooie eisprongen, ga je spuiten denk je nou dat word vast beter. Dan krijg je dit! Je bent zeker ook niet meer terug gebeld voor een vervolg plan? @vpkaatje: Spannend voor jou morgen, ik hoop zo dat er 2 mooie eitjes zijn! Ik ga uit van NOD op zaterdag. Ik ga niet testen, ik wacht gewoon af! Hier vandaag heel misselijk geweest. Vanmorgen zat ik te kokhalzen op de wc. Ik weet niet wat het is, mischien wel mijn big mac van gisteren avond die niet zo goed gevallen is. En ik heb precies 3-5 cm onder mijn navel pijn als ik hoest of erop druk... Wat is dit weer een rare cyclus!
YUP zojuist gebeld.... Ik heb ook bloed moeten prikken en schijnbaar schijnt het drastisch laag te zijn en moet nu 100IE gaan spuiten... dinsdag terug voor een vervolgafspraak.... Ja met clomid inderdaad mooie eisprongen, maar ja..... had ik ook wel 150mg voor nodig