@kitty: Op welke CD zit je nu?? Had je normaal op deze CD al wel resultaat?? Inderdaad wel fijn dat je steeds in 1 cyclus op kan hogen. Dat is echt een voordeel t.o.v clomid! @ukke: Inderdaad deze ronde met zijn 4 zwanger worden, waarom lukt dat nou niet een keertje! @vpkaatje: Voor jou wel spannend! Je NOD komt al aardig dichtbij! Ga je van te voren nog testen??
Kitty, Shit zeg, nou veel succes maandag!! Idd mooi wat Sonneke zegt, dat ophogen tussentijds is wel super hoor. Met Clomid zou het megalang wachten zijn geweest en soms zelfs op niks. Met Puregon ga je gewoon echt wel eitjes krijgen. Alleen maar hopen dat het wat snel gaat! - Sonneke, succes morgen met je 1e FM! Ik zit vandaag 8dpo en heb spierpijn-achtig gevoel aan de zijkant van mijn borsten naar de oksels toe. Geen idee of het hier iets mee te maken kan hebben. Heb niet verkeerd getild ofzo... dus geen idee. Heb dit eigenlijk nooit. Verder was ik vanavond na de koffie ERG misselijk. En vanavond na een kop thee opnieuw. Maar er heerst hier van alles. Dus ben gewoon bang dat ik beetje grieperig ga worden. Ik geloof er niet meer zo in dat ik nu zwanger ga zijn. Ben dat vertrouwen wel wat kwijt. Eind vd week ga ik gewoon ongesteld worden en de gyn bellen voor een afspraak voor een startecho. 11Dpo begint het bloedverlies vaak al bij afvegen. Dus dat zou woensdag al zijn.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT IS DIT?!?!?!?! Vandaag 8dpo, heb aan de zijkanten pijn ad beide borsten richting mn oksels. Vanmiddag ineens ERG misselijk na een kop koffie. Vanavond weer na een kop thee. En..... zojuist mijn borsten even geinspecteerd op eigenaardigheden, niks te zien MAAR wel ineens een druppeltje wittig vocht uit mijn re-tepel. Kan dit door invloed van de Pregnyl komen?
@vpkaatje: Hoe is het bij jou?? Heb je al iets gemerkt van een aankomende ongie?? Ben je nog steeds misselijk?? @kitty: hoe is het bij jou? Wanneer heb je weer een FM? @ukke: hoe gaat het met jou?? Hier vandaag mijn eerste FM gehad. Toch vreemd dat je elke ronde weer anders reageert. Wat denken jullie... rechts 2 eitjes van 12,5 en links 1 eitje van 10. Donderdag weer een nieuwe FM en dan ws. zaterdag mijn 3e IUI
Sonneke, zometeen haal je me nog in! Ik heb morgen weer mn FM. Hopelijk is er meer te zien, want maandag was mn grootste eitje 12 mm.
Ha meiden hoe is het met jullie? VPKAATJE Dat klinkt allemaal wel als zw verschijnselen. Ik hoop dat dit een goed teken is. Ik heb in de loop van alle wachtbankjes ook heel wat kwalen voorbij zien komen en dacht steeds dit heb ik nog nooit gehad gezien maar dan bleek mijn lichaam zichzelf toch weer voor de gek te houden. En met die Pregnyl... het is toch een zwangerschapshormoon Hoe gaat het nu met je? Sonneke Wauw dat gaat ook al de goede kant op met jou! En voor je het weet zit je op het wachtbankje en voor je het weet zijn de wachtweken weer voorbij en voor je het weet heb je een positieve test in handen! ZUllen we er maar een beetje positiviteit in gooien en deze maand allemaal zwanger worden? Ik schat de kansen hoog in (wellicht niet alle vier maar minstens 1) Kitty Gek he dat je elke ronde anders kan reageren... Weet je al meer? Willen ze bij jou heel veel eitjes creeëren? Hier gaat alles zijn gangetje.. niets bijzonders, behalve dat ik ontzettende honger heb. Maar ja het is ook zooooo koud en ik houd nou eenmaal van eten Ohja en zere borsten, een teken van een goede eipsrong en de werking van Pregnyl..... we wachten nog een weekje af...
Hier ook alleen maar honger. Ik was net een kilo afgevallen. Zal er nu wel weer aanzitten, grrrr. Maar ik moet vrijdag weer terug voor de 4e FM. Grootste ei nu 15 mm. Er groeien max 8 eitjes. Niet veel dus. Maar liever wat minder die goed zijn, toch? Als het zo doorgaat, dan heb ik maandag de punctie. Zondags doen ze liever niet als het niet hoeft, dus dat is voor mij ook wel zo prettig. Maar dat betekent wel vrij nemen. Dus Sonneke, je gaat me inhalen . Vpkaatje en Ukke, nog een week .
Kitty Spannend joh! Ja beter een paar minder maar retegoeie dan ontzettend veel van loze kwaliteit. Zie je op tegen de punctie? Ik leef erg met je mee... Probeer er positief in te gaan en zo ontspannen mogelijk... houdt het doel voor ogen!
Hey Ukke, Thanks voor het support! Ik heb dat wel nodig. En het is voor een goed doel idd, dus even doorbijten en voor je het weet, is het voorbij!
Ik wilde vind ik leuk op je berichtje aanklikken, maar ja helaas dat kan weer niet... Toch weer een verbeterpuntje voor deze site
@kitty; jeetje 8 eitjes klinkt toch wel als veel! Maandag ws punctie! Ik leef met je mee en ik denk aan je! Inderdaad denk aan je doel! Wij kunnen ondertussen toch alles aan. Tijdje terug had en vriendin een inwendige echo omdat ze hele pijnlijke ongies had. Ze zag er enorm tegenop en had er veel pijnklachten van.dan denk ik jeetje voor ons is dat een standaard die we elke ronde wel een paar keer krijgen! Gek eigenlijk toch! Kreeg net een smsje dat ze en positieve test had. 6 oktober uitgerekend van de derde! Ik denk dat ik daar niet zo goed meer tegen kan! @ukke: veel succes met wachten! Ik hoop zo dat je gelijk hebt en dat er in ieder geval 1 van ons zwanger gaat worden deze ronde. @vpkaatje; hoe gaat het met jou? Morgen 2e fm! Manlief gaat mee! Ik ben benieuwd of ze alle drie zijn doorgegroeid! En of o mijn pregnyl morgen mag zetten.
Hier weer 2e Fm gehad. Eitjes rechts zijn gegroeid naar 15 mm, eitje links was nu 16 mm. Dus links is aan het inhalen Ze waren nog geen 17 mm dus nu nog geen pregnyl. Zaterdag pregnyl en dan maandag IUI. Deze ronde ga ik geen utrogestan krijgen, de gyn zei dat dit niet nodig was.
Spannend Sonneke! Dat is goed nieuws. Ik hoor morgen of ik ook mag maandag. Dat zou wel super zijn om samen op het wachtbankje te zitten. En idd, het is moeilijk als er weer iemand zwanger is. Maar onze tijd komt hoor! Vpkaatje, je bent stil. Alles goed met je? Ukke, hoe voel jij je nu?
@kitty; voor jou ook spannend as maandag! Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat en hoe je alles ervaart! @vpkaatje: hoor is het met jou? Is er al iets bekend? heb je al getest? Ben bij jou (zo benieuwd! Het zal toch bij 1 van ons nu wel eens raak mogen zijn!
Al weer ruim een week mijn NOD voorbij en ik moet zeggen... voor het eerst is een eerste wachtweek omgevlogen! Ik ben er nu veel minder mee bezig en heb het even druk op mijn werk! Er heerst van alles bij ons op school. Kinkhoest, buikklachten, verkoudheid... ben zelf ondertussen ook snotverkouden, keelpijn, kriebelhoest, oren.. je kent het. Lig al de hele week vroeg te pitten en heb afgelopen drie nachten slecht geslapen waarvan ik de laatste twee mij ook nog eens flink beroerd voelde. Dit valt denk ik niet onder 'verschijnselen' ja van het virusje wat ik nu weer mee pak. Afgelopen week 5 kotstende kinderen in de klas gehad en 3 thuis met buikklachten dus.... We wachten nog een weekje af. Komende week zal ook wel voorbij vliegen, want heb van alles te doen. Hoe gaat het met jullie?
Ukke, joehoe, nog een weekje! Dat zal ook wel omvliegen. Wat balen dat jij je zo slecht voelt. Zeker als je op school bent, ben je snel vatbaar. Doe maar rustig aan! En hier nieuws!!!! Ik heb niet maandag, maar dinsdag de punctie. Nog 2x menopur en 3x decapeptyl en dan zondagavond om half 11 Pregnyl spuiten, zodat ik op dinsdag om half 11 mijn punctie krijg. Ik ben nu al zenuwachtig . Dus toch een dag later dan jij moet Sonneke...