Provera wanneer beginnen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ukke, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee. 6 stuks is niet veel. Maar normaal wordt zeker 60-70% bevrucht. Vandaar dat ik toch wel teleurgesteld ben dat het er bij mij maar 1 is.

2. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een mededeling die ik nog niet kan bevatten.

Vandaag mijn NOD. Ik wilde eigenlijk morgen gaan testen, maar heb al wat ongiekrampjes, maar verder niets, geen menstruatie. Vanochtend om 10 uur een zwangerschapstest gedaan (niet eens met ochtend urine) en er verschijnt direct een tweede streep!
    Is het dan eindelijk echt waar?
    Ik ben zwanger!

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    UKKE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD

JA

HET
    IS

ECHT

WAAR!!

:) Ben zo blij voor je!

(En Kitty en Sonneke, jullie veel succes he! Wij gaan
    Ukke gewoon lekker snel achterna hoor. Kitty, spannend
    hoor nu voor je met die IVF!)

4. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks lieverd ;)

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukke, wat een fantastisch nieuws :$ :$ :$ :$ !!!!

Het kon ook niet meer mis met je gaan. Mooie eisprong, een dik bms, echt helemaal geweldig. Ik ben zooooooooooooo blij voor jullie! Eindelijk na een jaar de 1e die zwanger is?

Ga er lekker van genieten meid, je hebt het verdiend. Het is misschien wat onwerkelijk, maar pas maar op totdat de eerste kwaaltjes zich aandienen :)

En ik hoop je idd snel te volgen! Morgen laat ik weten hoe de punctie is gegaan.

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suc6 Kitty!

7. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukke: wat geweldig! Gefeliciteerd! Wat een super goed nieuws! Jij bent de eerste en wij,gaan snel volgen! Dat beloof ik je!
    ik kan het bijna niet geloven! Geniet ervan!

@kitty: jij hebt morgen toch geen punctie? Of wel? In ieder geval veel succes

@vpkaatje; dikke kus voor jou!

8. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ VPKaatje Dikke knuffel voor jou meid en zet hem op deze cyclus....
    @Sonneke Tuurlijk gaan jullie mij allemaal volgen, maar vooralsnog hoop ik dat alles goed blijft gaan. ALs eerst maar eens op weg naar een goede eerste echo! Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Het enige waar ik wat van merk is dat ik het 'warmer' dan normaal heb.
    @Kitty Spannende dag voor jou meid! Ik ga hopen op een fantastische bevruchting... duim duim duim duim

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukke, weet je dat je precies na 1 jaar dat je dit topic hebt geopend, zwanger bent? Echt grappig.

Sonneke, ik had vandaag de terugplaatsing. Ik wist al dat er een eicel was bevrucht, maar ik wist nog niet welke kwaliteit het was. En dat heb ik dus vanochtend gehoord. Mn embryotje was mooi 8 cellig, gelijkmatig, dus een A kwaliteit! Helemaal top! Dus nu zit er een emmy in mn buik. Raar idee. Over 12 dagen de test. Blijven plakken dus!

10. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Kitty daar had ik geen idee van!

PFff ken ik jullie al weer een jaar?

Een A kwaliteit, dat moet hoop geven. Moet het zichzelf nu nog innestelen? Spannende wachtweken voor je! Wellicht voel je al snel wat ;)

11. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty: Hoe gaat het met jou?? Houd je het nog een beetje vol die wachtweken?? Voel je al iets?

@ukke: hoe gaat het met jou? Voelde jij voor NOD iets wat kon duiden op een zwangerschap??

12. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kitty ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat....
    @ Sonneke... Nee niets anders dan anders wat zeer borsten (maar dat heb ik normaal ook) enige was dat ongesteldheid weg bleef en ik een positieve test had op NOD

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Ukke,

Hier gaat het goed hoor. Ik heb niet veel klachten. Wel wat last van mn onderbuik en wat last van duizeligheid. Het kan nog alle kanten op. Nog een weekje wachten.

En besef jij al een beetje dat je zwanger bent? Al aan iemand verteld? En weet het zkh het al?

Sonneke, hoe voel jij je?

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meiden, toch even tussendoor een berichtje hier.
    Sonneke en Kitty, slopend dat wachten weer hoor voor
    jullie. spannende dagen zo. Trouwens wis ik niet dat
    bij IVF de slagingspercentages zo laag lagen. Pff

Ukke, dat wachten op die eerste echo is voor jou net
    zo slopend. Wanneer ga je het eigenlijk aan iedereen
    vertellen?

Hier alles behoorlijjk shit :( Tis zo balen allemaal.
    Zie gewoon beetje tegen echo van a.s. vrijdag op.
    Waarom ging het nou twee keer goed en nu ineens
    een heleboel eicellen die ook nog eens stilstaan snif

15. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukke: Ik ben ook wel benieuwd wanneer je je eerste echo krijgt enzo, hoe het nu verder gaat....

@kitty: ik heb inderdaad ook wel wat last van duizelingen. Ik vind het echt zo spannend voor jou! Ik duim heel hard dat je snel mag volgen!

@vpkaatje: Het is psychisch echt heel ingrijpend en heel belastend deze MMM. Ik word soms ook niet goed van al die tegenslagen. Probeer jezelf er wel een beetje overheen te zetten, het leven is meer dan alleen zwanger worden. Ook al lijkt dat niet altijd zo...

16. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kitty
    Ik besef nog steeds niet helemaal dat ik zwanger ben! Ik heb het mijn beste vriendin verteld. Haar belde ik de dag van de positieve test eerder dan mijn man. Mijn reactie was: Holy Shit moet je horen, er staan twee strepen! Ze is ook volledig op de hoogte van mijn MMM perikelen. Natuurlijk ben ik meteen daarna met de test in de auto gestapt naar haar om samen naar de test te kijken en het te 'vieren'.
    Mijn man vertelde ik het 's avonds, want hij was werken en ik wilde het niet over de telefoon vertellen.
    Verder weet een directe collega van mij, maar dat is alleen omdat ze vandaag met zwangerschapsverlof ging en mij al het succes wenste met spuiten enzo! ;)
    Voor de rest wil ik het toch pas echt met 12/13 weken vertellen hoor!

@Sonneke
    Ja de gyn moest ik gelijk bellen, zowel bij ongie of als bij een positieve test! 9 Maart krijg ik de eerste echo! Dit zou eerst 7 maart zijn, maar dan kan ik geen vrij krijgen en die twee dagen langer wachten moet dan ook nog wel lukken. Ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Er moet dan al hartactie te zien zijn en je ziet of het zich goed heeft ingenesteld en geen bbz is.

@ VPKaatje
    Leuk je weer te zien! Ja wat verrot zeg dat het weer zo bij jou gaat. Ik snap zo dat je hier van baalt! Zeker omdat het eerder wel tot succes heeft geleid. Postitief en optimistisch blijven is echt het allermoeilijkste en psychisch is de MMM echt een hel! Maar ik ga ervan uit dat we er uiteindelijk allemaal 'sterker' uitkomen.
    In het moment lijkt het vaak erger dan achteraf als je erop terug kunt kijken. Het maakt het niet gemakkelijker, maar geeft je wellicht het besef dat je je er aardig door heen aan het slaan bent deze periode! Ik vergeleek het altijd een beetje met de kinderen in het onderwijs (en misschien geldt dat ook wel bij jou op de afdeling) je kan ook wat willen veranderen in de ontwikkeling/vooruitgang van kinderen, maar je ziet altijd achteraf pas welke resultaten je geboekt hebt ;)
    Kom op meid! Ik ben er voor je!

17. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen nieuws bij jullie meiden?

18. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukke bij bij nog geen nieuws! Hoe gaat het met jou? Heb je al zw verschijnselen?

@kitty hoe gaat het met jou? Voel jij al iets?

@vpkaatje hoe voel jij je?

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben zenuwachtig. Zo zenuwachtig dat ik vanochtend geen testje durfde te doen. Ik bedoel, ik hoef eigenlijk nooit te testen, omdat mn ongi altijd eerder kwam dan gedacht. En veel eerder dan NOD wil ik niet testen. Het is vandaag dag 12 na de punctie/eisprong. Geen testje gewaagd, maar ook geen ongi. Dat kan heel goed door de utrogestan komen. Maar ja, betekent dit ook dat ik tot woensdag niet ongesteld word? Want dan heb ik een bloedtest. En eigenlijk wil ik voor die dag wel een test hebben gedaan, want om de hele dag in de zenuwen te zitten, dat trek ik niet hoor, hahaha.

Ukke, idd, voel jij al iets? Heb je al klachten? Spannend op 9 maart de 1e echo. Gelukkig niet al te vroeg in de zwangerschap. Ik hoor wel eens van meiden dat er geen hartslag te zien / voelen is en dan word je helemaal gek.
    Had jij nou ook ongipijntjes? Ik heb soms opeens een pijnscheut in mn buik of rug. Heel vervelend. En eigenlijk ook minder trek dan normaal.

Sonneke, hoe is het verder met jou? Denk je dat er deze ronde nog een kans is?

Vpkaatje, heb je de echo al gehad? Hoe is het verder met je? Ik ben ook erg bang voor een teleurstelling. Ik zoek veel afleiding. Al blijft het moeilijk. Maar we zijn er voor je als er je iets dwars zit!

20. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kitty! Ik had niet echt ongie pijntjes, meer een trekkend, zeurend gevoel. Ik had enorme honger echt niet normaal! Verder eigenlijk weinig kwaaltjes...... Gister was ik beroerd nu valt alles weer mee.
    Enige constante zijn mijn zere borsten (.) (.) Zijn nu ( . ) ( . )
    Maar niet erger dan anders. Week voor nod heel moe!
    Morgen gewoon een test doen Kitty! Spannend kan toch bijna niet missen!
    Dit wordt ons jaar!

Deel Deze Pagina