ONEE Kitty, wat vreselijk! Het was natuurlijk vanaf het begin al spannend met het bloeden van jou, maar je hoopt natuurlijk toch op een ander verloop! Sterkte meid! Ik hoop dat het je snel weer gegund is nu je er even aan hebt mogen 'snuffelen'. Sonneke, spannend ook voor jou... pfff... wat kan het allemaal lang duren hé, maar eenmaal draaiend in een cyclus loop je wel weer naar een nieuwe kans toe. Zet hem op! Ik hoop van harte dat het bij jou ook snel raak is en dat je het hele IVF circus niet in hoeft. VPKaatje, positief blijven..... Dikke kus en knuffel voor jou.... Ik hoop ook dat jij snel een knal positieve test in handen hebt.
Echo was goed! Kom op 8weken 3 dagen uit, dus komt aardig overeen hartje gezien en gehoord! Wat bijzonder dat dat in je zit! Dossier bij gyn is nu gesloten en mag naar de verloskundige toe!
@ukke: Super dat je eerste echo goed was en dat je het hartje al gehoord hebt! Lijkt me inderdaad ook ongelooflijk! Fijn dat je naar de verloskundige mag! Ik ben inderdaad blij dat ik nu weer een echte kans heb, laten we duimen dat hij eindelijk benut gaat worden! @kitty: hoe is het met jou?? @vpkaatje: Hoe gaat het met jou??
Hoi meiden! Het is zo stil hier... Vpkaatje hoe gaat het met jou? Hoe ver zit je nu in je cyclus en waar ben je mee bezig? @kitty hoe gaat hey met jou? Is de miskraam zelf nog gekomen? Of moet he gecureteerd worden? Ik hoop zo dat je geen ok hoeft te ondergaan! hier weer trage wachtweken!
Sonneke, ik heb vandaag te horen gekregen dat t hCG vrijwel uit het bloed is. Dat is een goed teken. Ik ben ook al ongesteld geweest. As donderdag gesprek met de arts. Dan hoor ik meer. Geen curretage oid nodig, ik denk dat we meer gaat kijken naar ronde 2. En wachten duurt lang he? Ik hoop dat je deze week een beetje afleiding hebt en dat de tijd een beetje snel gaat!
@kitty: gelukkig geen curettage! Heb je nu nog een wacht/rust maand voordat je verder kan of niet? Ik vind het zo spannend dat hele ivf... Ik duim echt voor je dat je snel verder kan. Spuit jij ook met Menopur? of purgeon? Ik heb afgelopen dagen veel last gehad van ongie krampjes... Ik weet ok niet waar het vandaan komt... Hopelijk is het een goed teken...
Ongikrampjes kan een goed teken zijn. Dat had ik ook, ongeveer een week tot 10 dagen na de punctie. Ik ga dus over 2 weken met vakantie. Een weekje weg en dan wil ik als ik terugkom wel weer gaan starten. Ik ben met de pil bezig, dus ook geen ongi op vakantie. En ik neem ook geen medicijnen mee. Ik wil het zo plannen dat ik op 2 april mn ongi krijg en dan moet beginnen met de hormonen. Dan ben ik weer thuis, dus een mooi moment om te starten, mits de arts het daar mee eens is. Ik gebruik Menopur en ik neem aan dat ik hiermee door ga.
@kitty; lekker even een weekje weg, dat is wel lekker! Waar ga je naar toe? Hopelijk daarna inderdaad snel ongie en verder...
Duurt nog een kleine 2 weekjes hoor en ik hoop natuurlijk eerst goed nieuws van jou of van vpkaatje te horen!
@kitty: jaaaaa dat hoop ik natuurlijk ook! Ik vind die ongie krampjes wel heel verdacht moet ik zeggen. Heb ik nog nooit zo vroeg al gehad...
Heerlijk Kitty, fijn vooruitzicht! Ben net twee maanden terug van de Caribbean, maar als je dan eenmaal terug bent dan ligt het ook weer snel ver achter je. Dan wordt je weer meegesleurd in het traject. Sonneke, spannend, ik duim voor je! Hier alles rustig... gisteren startecho gehad, nu met hogere dosering Puregon aan de slag. En zo hobbelen we weer verder.
Spannend Vpkaatje, ik hoop echt dat je deze ronde een keer met goed nieuws komt. Ik ben vandaag op gesprek geweest. Is goed verlopen. Een ding waar ik van baal, is dat er volgende week geen plek is voor een uitgangsecho. Ik dacht mooi na mn vakantie direct te kunnen beginnen met medicijnen. Maar de arts wil dat ik eerst een uitgangsecho krijg en dat moet voor mn ongi. En ik kan pas 4 april terecht. Dus pas na die tijd moet ik stoppen met de pil. Scheelt me toch een week. Maar aan de andere kant, wat is nou een week? Verder hebben we afgesproken dat ik op dag 2 al ga beginnen met Menopur en dat ik gelijk 225E ga spuiten. En het is nog niet zeker of het IVF wordt. Vorige keer natuurlijk maar een bevruchting, dus er komt nog een gesprek met de embryloog om te vragen waar dit aan lag. Misschien is het stomme pech, maar ze kunnen ook voorstellen om een deel ICSI te doen. Dat hoor ik volgende week. Ukke, hoe is het verder met jou? En Sonneke, heb je nog goede hoop?
@kitty: Dat is balen dat je nog een week langer moet wachtenn! Elke dag is er 1 teveel he! Spannend wat het nu zal worden, IVF of ICSI. Mischien is het inderdaad wel zo dat als je verder gaat met ICSI dat er meer eicellen bevrucht raken... Ik hoop het zo voor je!
Hier hobbelen we gestaag verder. Heb geprikt op antistoffen ondertussen (tegen de vijfde ziekte die in mijn klas heerste) en die HEB ik! Vandaag na 2 weken eindelijk de uitslag gekregen. Voor de rest vorige week vrijdag een echo gehad. Hartje gezien en gehoord, dus ziet er allemaal prima uit. Ik mag nu door naar de verloskundige! Dinsdag over een week 27 maart een echo en intake. Ben dan 10weken6dagen... spannend spannend.. Voor de rest weinig last van misselijkheid, enkel heel erg moe... maar als dat alles is heb ik niets te klagen Ik hoop toch zo dat één van jullie ook snel komt volgen. Jeetje Kitty... is ook niet niks dat traject van jou, ik hoop dat het snel vruchten af gaat werpen (wat dan wel weer een leuke woordspeling is) Sonneke hoe gaat het bij jou? VPKAATje... jeej met hogere dosering starten, dat is wel goed. Hoop echt zo dat dit gelijk een goed effect heeft!
@ukke: echt fijn dat je zo weinig klachten hebt! Het gaat dan wel in eens heel snel als ik die weken bij jou zo op zie lopen! Hier komt het einde van de wacht weken in zicht! Ik hoop zo dat ik jou mag gaan volgen! Heb afgelopen week veel ongie achtige krampen ! Nu sinds vandaag lage rug pijn. Mijn borsten lijken ook wel groter. Maar ik durfbijna niet meer te hopen....
Sonneke, ik had ook lage rugpijn! Maar toen het 'mis' ging ook helaas. Kan dus nog alle kanten op. Nog even volhouden! Ukke, heb je een foto van de echo? Ik ben benieuwd! En het is gelukt, de afspraak voor een uitgangsecho is verplaatst . Twee keer gebeld en er werd gezegd dat het niet mogelijk was. Gelukkig heb ik ook nog de verpleegkundige gebeld en hier was wel plek . Ik voel me gelijk een stuk beter. Hoef ik me pil niet door te slikken en kan ik na mn vakantie een weekje bijkomen zonder weer naar het zkh te moeten. En dan kan ik gelijk beginnen met spuiten. Hoewel, ik moet eerst nog de medicijnen zien te bemachtigen......
Kitty, fijn dat het toch nog gelukt is de uitgangsecho eerder te hebben. Tsja een week is maar een week. Maar ik snap je gevoel. ICSI wat is dat ook alweer? Succes! - Ukke, ben blij voor je dat je inderdaad antistoffen in je bloed had! Weer een opluchting en nu op naar de volgende echo en ja, die schiet ook alweer op he. Fijn hoor!! - Sonneke,succes met het wachten deze dagen nog!!