hello, Hier ben ik weer met een vraagje. (Mijn verloskundige in vakantie en had toch graag raad gehad.) Ik ben nu zes weken geleden bevallen en heb nog steeds bloedingen. Ik weet wel dat dit tot acht weken kan duren maar ik denk toch dat er ergens iets mis is. Had eerst gewoin bloed verlies dat van rood naar donkerbruin bloed ging en ik dacht dat de bloedingen bijna gingen stoppen want heel veel bloed verloor ik niet meer. Nu heb ik al vier dagen terug helder rood bloedverlies. Net alsof ik terug ongesteld ben geworden. Misschien kan dit normaal wel maar ik neem al bijna drie weken terug mijn pil dus dit zou dan toch niet kunnen. Weet jij raad? Hartelijk bedankt Astrid
hoi Astrid, het lijkt er inderdaad op alsof je alweer ongesteld bent geworden. Dit kan wel, ondanks de pil, soms "breekt" je lichaam gewoon door die hormonen heen. Als het je ongesteldheid is, dan is het waarschijnlijk meer dan je gewend bent, dit is normaal bij de eerste ongesteldheid na je bevalling. Je mag het gerust even aanzien. Maak je je er zorgen om, neem dan contact op met je huisarts. Mirjam