Hey , Nou wij hebben maandag 14 oktober te horen gekregen dat de behandeling zo goed als zeker stop gezet zou worden ivm Overstimulatie. Uit eindelijk toch door kunnen zetten met veel rust en drinken en controles . Donderdag 16 okt de punctie gehad welke te heftig was en het zaad in geleverd. 1e zaad was niet bewegelijk!. 2e keer echter wel en hebben ze 11 eicellen van de 14 kunnen bevruchten ! Zaterdag 18 oktober hebben wij de terugplaatsing van 1 emmy gehad wat ik persoonlijk iets heel moois vond. Zeker die echo welke wij mee kregen dat miniscule witte puntje , zo mooi. Nou ja dus en heftige week gehad toen , nu dus in de wachtweken wat ik nog heftiger vind als dat alles. Nou is mijn vraag dus hebben jullie getest voor dat je bloed moet laten prikken ? En is dit slim ? Ik voel me erg gespannen en zou dus graag eerder testen maar weet niet op het er daar beter op word ? Liefs silvana
Hallo Silvana, Moet jij na de terug plaatsing nog pregnyl prikken? Zo ja dat zal je toch moeten wachten tot deze uit je bloed is anders krijg je een valse test... Spannend zeg! Ik heb 16 oktober terug plaatsing gehad en mag 30 oktober komen voor het bloed onderzoek. Succes! nicole
Hey Nicole , Nee wij zitten in de ICSI en in hoef helemaal geen spuiten meer sinds de punctie het enige dag ik moet nemen zijn progestran bolletjes, ik weet niet of dit van invloed is ? Jullie ook heel veel succes en hopen dat er een goede uitslag is op de 30ste ! Liefs Silvana
Ik mag van mijn ZH 15 dagen na punctie zelf een test doen en hoef geen bloed te prikken. De vorige keer heb ik na een positieve test wel zelf een lab-briefje gehaald bij de dokter en ben dus uit mezelf bloed wezen prikken.
Ik mocht twee weken na de terugplaatsing zelf een test doen en ik had diezelfde dag ook een bloedtest in het ziekenhuis. Sommige mensen mogen al twee weken na de punctie zelf testen. Eerder kan niet ivm de Pregnyl die je gespoten hebt voor de punctie. Het duurt zo'n 10-12 dagen voordat dat uit je lichaam is.