Meiden, kom net uit het ziekenhuis en ben dus behoorlijk overstuur. Het eitje was dus niet gesprongen en is nu 31,7 mm Ik was er zo van overtuigd gewoon, temp gestegen en dacht het echt gevoeld te hebben .. Ben gelijk doorgestuurd naar het lab, en het ligt er nu even aan hoe hoog het progestoron al is in m'n bloed. Als het niet te hoog is moet ik morgen Pregnyl zetten en anders zijn we te laat deze ronde.. Voel me zo in de steek gelaten door dat rotlichaam van mij, het kan nooooit eens normaal gaan!! Moet morgen om half 9 weer terugkomen, er zit iets hormonaal echt niet goed bij mij hoor!! Ik baal zo!! Marjo
ah nee marjo!!!!!! wat is dat nou weer meis!!! je had zo'n mooie temp stijging! krijg je zo dadelijk nog zekerheid? of kan je pas morgen vroeg komen? ik hoop zo dat ze optijd zijn met een pregnylspuit.... potverdorie, kan ook nooit eens normaal allemaal hier!!!! kan me goed voorstellen dat je daar ff goed ziek van bent!!!!! laat je t gauw weten? heel veel liefs elfje
Bedankt voor je lieve berichtje Elfje, Moet helaas nog tot morgen wachten op de uitslag. Krijg pas morgenvroeg te horen hoe en wat. Ik ben zo onwijs bang dat we te laat zijn, aangezien m'n temp wel is gestegen. Dat zou betekenen dat ik moet wachten totdat dit ei een cyste word en die cyste dan gaat springen. En tot die tijd dus niks noppes nada aan behandeling. Ben er echt ziek van, zit nu op m'n werk maar ik moet echt m'n tranen wegslikken steeds..
sjeee wat een ellende en zo onverwachts!!!! en 31mm!!! jemig....ik hoop zo voor je dat jullie nog op tijd zijn!!! Dit is echt niet leuk!!!!! ik duim voor goed nieuws!!!! (echt killing heh dat wachten ) groetjes Pientje
Jemig dat is echt balen. Ik kan me het gevoel van "kan het nou nooit eens normaal" levendig inbeelden! Wie weet is er nog hoop hoor! Succes meid enne: EEN DIKKE KNUFFEL!
Jeetje Marjo wat onwijs balen!!!!!!!!!!!! Je kan hier lekker je ei (niet letterlijk) kwijt wij zijn er voor je (in goede en slechte tijden). Veel succes! Veel liefs van Senna
he marjo, ' succes,wat een rot nieuws zeg, heb je gelijk nergens meer zin he, na zon bericht. Hoop voor jullie dat jullie nog op tijd zijn om te spuiten! sterkte met t wachten, liefs radna
Bedankt voor jullie lieve woordjes meiden. Ik sta zelf nog versteld van mijn bezoekje aan de gyn vanmorgen. DE FOLLIKEL IS WEG Uit m'n bloedwaarden bleek ook dat ik gisteren heel dicht tegen de eiprong aan zat, het is welliswaar een hele late, maar geen reden tot zorgen want het was nog op tijd Het komt wel vaker voor dat ze met Clomid zover doorschieten vlgs haar. Ik kreeg gisteravond rondstreeds 19.00 giga buikkrampen, zo erg dat ik even moest gaan zitten. Dus nu weet ik gewoon zeker dat ie toen gesprongen is! Gelukkig hebben we ook nog even geklust gisteravond 8) Hoe het met m'n temp zit weet ik nu ook niet. Heb namelijk het eerste gedeelte niet getempt, dan zou het wat duidelijker zijn hoe die stijging er kwam natuurlijk. Nu moet ik de 24e progesteron prikken, eingelijk de 25e maar dan ben ik jarig dus mocht een dagje eerder, en dan afwachten!!! Ben echt blij nu joh! Zag best op tegen Pregnyl zetten. Liefs Marjo
YES!!!!!!! alles toch nog goedgekomen En gelukkig hebben jullie nog ff gevreeën zeg!! Zo'n groot superei moet wel wat moois brengen toch? Nu dus 2 weken afwachten!! Succes daarmee hahaha
ahhhh!!! fijn nieuws marjo!! pfff je zult wel opgelucht zijn nu! succes nu met wachten meis! liefs elfje
Ik voel me indd super opgelucht! Zag het echt ff niet meer zitten hoor gisteren. Heb ook onwijs slecht geslapen vannacht, maar ondanks dat en de hitte hier op kantoor zit ik al de hele dag met een big smile En indd Pientje, zo'n superei dat moet hem toch worden hahaha
Ja vind ik ook hoor! Heb alleen nog een vraagje, hopelijk kunnen jullie mij duidelijkheid geven. Mijn temp. blijft laag, vanmorgen 36.5, terwijl de eisprong toch echt bevestigd is. Is dit nu een slecht teken?? Hoop van niet namelijk. Heb trouwens van mezelf sowieso een vrij lage temp. Voor mn ei rond de 36.0/ 36.2 Groetjes Marjo
jeetje marjo ik lees net je verhaal, wat een gedoe. gelukkig toch nog een eisprong gehad, Yeah!!! nu afwachten, spannend, je hebt in ieder geval op tijd geklust zag ik! mag ik vragen waar die injectie voor is? grtz Gigi
Hey Marjo, Krijg je ook nog een bloedonderzoek om te checken of het een goeie eisprong was? Kan je je tempcurve hier anders ff plaatsen?
@ Gigi: Ik neem aan de je Pregnyl bedoeld. Pregnyl is ervoor om een eisprong uit te lokken. Binnen zo'n 24 tot 36 uur na zo'n injectie krijg je je eisprong. Ik hoefde hem gelukkig niet te zetten omdat m'n lichaam hem zelf had laten springen (gelukkig, vind prikken doodeng..) @ Pientje: Ik heb het niet bijgehouden in een curve (baal er zelf ook van) deze maand ben ik pas begonnen met tempen op dag 18 ofzo dus het is een beetje een rommeltje zo.. Maar kan het zijn dat het alsnog een slechte eisprong is geweest dan? Aangezien ze me zo goed in de gaten heeft gehouden. Moet de 24e trouwens nog ff progesteron prikken.. Groetjes Marjo
jammer dat je niet vanaf het begin hebt getempt,zo is het wel moeilijk om een overzicht te krijgen. Maar wel fijn dat je dus nog bloed moet laten prikken op progesteron! Dan weet je tenminste zeker of het een goeie eisprong was en dat is toch fijn om te weten. Iemand die ik ken had ook een eitje groeien en toen was ie weg op de echo en dachten ze eisprong,maar achteraf bleek dus dat ze geen eisprong heeft gehad en dat zagen ze door dat bloedonderzoek. De progesteronwaarde moet minimaal 20 zijn wil je een goeie eisprong hebben gehad en die van haar was dus 18. Daarom wel fijn dat je nog een bloedonderzoek krijgt! Weet je ook wanneer je daarvan de uitslag krijgt?