Bijwerkingen puregon?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by meggytje, Jan 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi meiden,

Binnenkort ga ik beginnen met het spuiten van puregon voor IUI.
    Zijn er meer dames die deze hormonen gebruiken of gebruikten?
    Hadden jullie veel last van bijwerkingen? En wat waren die dan?

Gr. Meggytje

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nee, geen bijwerkingen. Wel soms wat blauwe plekken van het spuiten, maar dat was meer omdat ik dan veel te hard in mijn vel aan het knijpen was uit angst voor de pijn van de prik, hahaha.

3. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Meggytje ik had soms wat last van mijn borsten en weleens blauwe plekken, kan ook komen omdat de vloeistof nog niet lang genoeg uit de koelkast lag. Succes!

4. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    oke, zoals ik het hier lees geen gekke dingen. Ik hoef me dus geen zorgen te maken!
    Bedankt voor de antwoorden!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ook ik heb helemaal geen vervelende bijwerkingen van Puregon. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik af en toe een opgezette buik heb van de hormonen. Als ik bijv. een maand rust neem heb ik dat niet. Heel veel succes meis!

6. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi meiden,

Binnenkort ga ik beginnen met het spuiten van puregon voor IUI.
    Zijn er meer dames die deze hormonen gebruiken of gebruikten?
    Hadden jullie veel last van bijwerkingen? En wat waren die dan?

Gr. Meggytje

7. Vlinderkind

Nee, geen bijwerkingen. Wel soms wat blauwe plekken van het spuiten, maar dat was meer omdat ik dan veel te hard in mijn vel aan het knijpen was uit angst voor de pijn van de prik, hahaha.

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Meggytje ik had soms wat last van mijn borsten en weleens blauwe plekken, kan ook komen omdat de vloeistof nog niet lang genoeg uit de koelkast lag. Succes!

9. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    oke, zoals ik het hier lees geen gekke dingen. Ik hoef me dus geen zorgen te maken!
    Bedankt voor de antwoorden!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ook ik heb helemaal geen vervelende bijwerkingen van Puregon. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik af en toe een opgezette buik heb van de hormonen. Als ik bijv. een maand rust neem heb ik dat niet. Heel veel succes meis!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik had ok nergens last van! Voelde me juist geweldig!

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    ik had ook weinig bijwerkingen.

Wel zere borsten nu, maar moet nu, op cd 24 stoppen vanwege overstimulatie. 6 follikels van 20 mm!

Succes ermee!

13. Vlinderkind

Misschien heel gek dat ik het zeg, maar ik was juist erg blij met die Puregon. Ik moest altijd op dag 3 beginnen met spuiten en dat maakte dat ik altijd al tijdens de menstruatie het gevoel had dat je naar je nieuwe kans aan het toewerken was. Niet 2 weken werkeloos afwachten, maar juist hormonen spuiten voor extra kans. Dat vond ik heel fijn!

14. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @brenda1122: Jammer dat ze er te veel hebben laten "rijpen", maar ja een zesling is ook niet echt iets waar je op zit te wachten!

@Anouk: ik begrijp wat je bedoelt. Eindelijk actie, niet vanaf de zij lijn kijken of het allemaal wel goed gaat. Meer kansen creëren en benutten.

Bedankt voor de antwoorden, geeft toch wat ontspanning dat er amper bijwerkingen zijn!

Share This Page