Hoi Dames, Wie heeft er hier ervaaring met het slikken van provera?? Ik heb het nou 10 dagen geslikt en ik vraag me af hoe lang het nou ongeveer gaat duren voordat ik mijn ongie ga krijgen??? En nog belangrijker dat ik met de clomid mag starten in de hoop op een eitje of misschien wel meer.... Kunnen jullie mij vertellen hoelang het bij jullie duurde?? Groetjes Sandra
hoi ik denk dat het bij iedereen anders is ik heb provera gehad en was na 5 dagen ongi dus.... ik hoop dat de duivels snel komen zodat je weer verder kunt gaan succes ps anders de gyn bellen misschien krijg je dan wat sterkers
Ik heb provera gebruikt om mijn cyclus weer op gang te krijgen na het stoppen met de pil. De dag nadat ik het laatste tabletje genomen had, werd ik ongesteld. Daarna werd mijn cyclus min of meer regelmatig. Succes!
ik werd na 2 dagen stoppen, ongesteld.... dit mocht volgens mij tot aan 7-10 dagen zijn.... succes met de clomid! liefs elfje
ik word van provera altijd heel snel ongi, deze keer zelfs de ene dag de laatste pil innemen en de volgende dag al ongi joop dat het bij jou ook zo snel gaat en dat je snel met de clomid kan beginnen
Ik had een kuur van 12 dagen. Op dag 3, 4 en 5 had ik wat bruinverlies en de dag na m'n laaste pil werd ik ongesteld. Ik ben nu weer 5 dagen ongesteld, maar heb hier wel weer 43 dagen op moeten wachten. Terwijl ik normaal (met koperspiraaltje) altijd 28 dagen had. Hopenlijk [-o< wordt jij snel ongi en kan je met clomid straten. Sterkte!! Liefs Rena
Dank jullie voor deze antwoorden. Ik zal dus gewoon maar weer moeten afwachten. Dat babytjes maken is toch wel stressen he.... haha. Nouja we hebben het er zeker wel voor over toch!