He meiden, Ik word echt niet goed van mezelf ben nu 2 dagen overtijd heb (.)(.) als ballonen heb in vakantie nieuwe bh (90d) gekocht word nu al te klein ,doe niks anders als gapen en heb totaal nergens vut voor. Heb wel last van mijn onder rug maar wil wachten met testen tot het weekend maar de tijd gaat zoooooooooooooo langzaam. Wie helpt me met tips om tijd door te komen hahahahahaha Behalve hier steeds te komen want ik moet zeggen dat ik dat toch wel doe. En tja ik weet het, ik maak mezelf gek door nog niet te testen maar ben bang voor de zoveelste negatief test.
beter een nega test dan de spanning constant!!daar zou ik persoonlijk gek van worden!!tenminste dat vind ik!je zit toch al twee dagen na je nod???nou,en anders huis poetsen haha is altijd een goeie bezigheid! succes!!! liefs maloeke
Na twee dagen poetsen ben ik dat ook wel beetje zat eigelijk. Ik ga mezelf maar niet gekker maken en ga morgenochtend testen. Zal het laten horen hoor
Ha meiden, Nou ik heb getest vanmorgen en ik zag een heel licht streepje. (YESSSSSSSSS) Maar nu heb ik hier gelezen dat de testen van romed niet echt betrouwbaar zijn en wil ik toch nog ff een nieuwe halen. Voor ik echt ga juigen. Aan welke denken jullie dan?
Jeetje wat spannend!!!!!! Nou, ik hoor dat je de kruidvat test in elk geval niet moet hebben...maar voor de rest weet ik het niet hoor?
Meiden ik ben onderweg naar Etos, Julie horen straks wel meer van me. Je moest is weten hoe de zenuwen door mijn lijf gieren en dan te weten dat het niet mijn eerste is. Erg eigelijk maar oke we weten waar het voor is toch. Tot zo.