Had ik moeten bellen? Gevallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Napoleon, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Afgelopen donderdagnacht ben ik over de klep van de vaatwasser gevallen. Echt plat voorover dus ook op mijn buik.
    De baby was op dat moment aan het bewegen en ook daarna voelde ik de baby goed bewegen. Daarom maakte ik me verder over de baby niet echt zorgen. Ook de rest van de dag en de dagen erna voel ik de baby goed.

Zelf ben ik wel wat beurs, vooral last van mijn rug dus die ontlast ik nu zoveel mogelijk. Wel had ik de nacht hele erge last van maagzuur terwijl ik daar deze zwangerschap nog helemaal geen last van had gehad. Mijn buik is ook wel wat gevoelig maar dat is al de hele zwangerschap zo, veel harde buiken. De frequentie hiervan is niet toegenomen na mijn val. Wel heb ik een wat stekende pijn links onderin mijn buik, maar dat had ik ook wel eens voor mijn zwangerschap, dit is wel erger de laatste dagen.

maar goed, mijn vraag: had ik toch mijn vk moeten bellen? Ik krijg dat nu steeds van anderen te horen: je had wel moeten bellen hoor!
    Maar ik ben niet zo'n beller eigenlijk...

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja je had zeker mogen bellen!
    Maar het voelen van bewegingen en geen buikkrampen of bloed/vochtverlies is het belangrijkste. Indien je als nog klachten gaat krijgen neem dan alsnog even contact op met je verloskundige en als je een negatieve bloedgroep hebt overleg dan ook even m etje verloskundige!

Imke

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb gelukkig geen negatieve bloedgroep.
    Dank je voor je antwoord

Deel Deze Pagina