Hallo allemaal, Gisteren ben ik voor het eerst naar de gyn geweest,omdat wij nu ook al weer in ronde 15 zijn beland en we nog steeds niet zwanger zijn. We werden geholpen eerst door een co-assistente,wat een afknapper was dat zeg. Die heeft gewoon het hele dossier niet gelezen vooraf,zegt gewoon doodleuk al zwanger geweest maar je kindje is hier niet geboren Nee tr*t dat is een miskraam geworden! Nou na die klap verder met gesprek,daarna met de gyn. Gesprek met gyn: Nou als je ongi bent moet je bellen,want dan kan je op dag 8 langskomen voor een echo. Moet dat op dag 8 of kan ook dag 10?Hoezo ik zeg ik zit vandaag op cyclusdag 10,okee dan gaan we nu al een echo maken. Nu was mijn ei 15mm lag goed op schema. Nu moeten we verplicht sex hebben zondag/maandagmorgenvroeg en dan moet ik maandag weer naar hem toe om een echo te laten maken. En dan neemt die wat slijmvlies weg. Dit gaan we eerst 2x proberen en daarna pas het zaad van manlief testen en evt een hsg onderzoek. Dus ben benieuwd,hoe het verder allemaal gaat. Kareltje
Veel succes, en plezier natuurlijk dit weekend Ik hoop dat het snel aanslaat. En dat het beebje dan blijft zitten.[/list]
Hoi,hoi, Het zal wel een druk weekend worden inderdaad. Mijn mannetje heeft al gezegd zondag zijn we er niet we blijven in bed! Ben benieuwd wat er allemaal op ons afgaat komen de komende periode. Ik hoop ook inderdaad dat het gewoon snel raak is en dat het blijft zitten. Kareltje
Ben vanmorgen weer terug geweest bij de gyn. Me ei was nog niet gesprongen!Die kon wel ieder moment springen,dus vanavond weer aan de klus. Nu moet ik de 16e bloed laten prikken dan gaan ze me hormonen nakijken,de 18 kan ik dan bellen voor de uitslag. Dus afwachten maar weer. Groetjes kareltje