Na 2 rondes clomid ben ik gisteren begonnen met puregon. Zijn er nog meer meiden die net begonnen zijn of die binnenkort gaan beginnen?
Hallo!! Ook ik ben gisteren voor het eerst begonnen met puregon. Na 3 rondes clomid... Omdat ik veel last had vd bijwerkingen..gaan we nu dit proberen. Waarom moet jij spuiten?? En hoeveel eenheden? Ik heb pcos (verkleefde eiblaasjes..waardoor ik geen eisprong krijg) Gr. Miss me
Hoi!! Ik moet beginnen met 50 eh. Gisteren de eerste keer en dan dinsdag weer terug voor een echo. Clomid heeft helemaal niks gedaan voor me, vandaar dat ik nu puregon moest gaan gebruiken. Heb je nu geen last van bijwerkingen?
Okay...ik ben ook begonnen met 50 eh. Tot nu toe nog geen last vd bijwerkingen...ma tis te vroeg om daar iets over te zeggen nog. Heb jij ook pcos?? Ik zie dat je al ndochter hebt?? Is dat ook dmv hulp gelukt??
Ja, hier ook pcos. En ik heb inderdaad een dochter we hebben 4 jaar moeten wachten voor ik zwanger was. We zijn naar een tijdje wel naar de dokter geweest maar de gyn hier in het zh wilde ins niet helpen. Zelfs geen bloedprikken of wat dan ook.. Ik was nog jong en we moesten over nog een jaar maar weer terug komen. Uiteindelijk gelukkig na 4 jaar spontaan zwanger. Maar omdat we nu niet zo lang weer willen wachten zijn we in april naar een andere dokter gegaan. Die hielp ons wel gelukkig. Wanneer moet jij weer terug voor controle? Ben je al lang bezig?
He! Oh..wat frusterend dat jullie na zo lange tijd nog niet geholpen werden zeg!! Dat zal niet meegevallen zijn. Gelukkig dat jullie nu een prachtige dochter mogen hebben. En fijn dat jullie nu wel geholpen worden. Wij zijn sinds eind vorig jaar bezig. Ik had duidelijk symptomen en het zit ook in de familie, dus wij werden gelijk geholpen. Gelukkig geen ellende van een jaar of jarenlang proberen. Al snel werd duidelijk dat het idd om PCOS ging. Ik starte met clomid 50 mg en dat sloeg goed aan. Maar wat een bijwerkingen..ik was gewoon mezelf niet meer..pff. Dus vorige maand weer naar het zh, toen zou ik gaan beginnen met puregon. Maar toen ondekte ze helaas 2 cystes en mochten we niet verder met de behandeling. In plaats daarvan moest ik aan de pil een maand, in de hoop dat de cystes zouden verdwijnen. Gisteren bleek gelukkig dat dit het geval was en dus nu begonnen met puregon. Ik moet woensdag weer terug.
Wat vervelend dat je cystes had! Je hoort dat wel vaker na de clomid.. Voel jij iets na de spuit? Ik voel vandaag sowieso van alles, maar dat kan ook toeval zijn. Had deze keer na de spuit even een kwartier dat ik bleef voelen waar ik gespoten had. Gisteren had ik daar geen last van.
Hi! Ik voel idd ook een kwartier ngevoel van de spuit. Nbeetje prikkelend. Het spuiten valt mee mee, al moet ik zeggen die van vanmorgen heb ik echt wel gevoeld... Verder gaat het tot nu toe goed.. Wanneer moet jij ook alweer terug naar het zh?
Ik moet dinsdag terug en spuiten tm maandag, dus dan heb ik 6 dagen gespoten. Heb vandaag wel wat last van bijwerkingen. Maar als het maar resultaat geeft, dan neem ik die bijwerkingen wel voor lief Jij nergens last van?
Tgaat aardig. Gisteren deed het spuiten erg zeer. Maar vandaag ging tweer goed! Jij moet morgen terug he?! Spannend!! Ik moet woensdag!! Hoest verder?? Groetjs!
Ja, ik moet morgenochtend. Vind het best wel spannend! Het weekend best veel last van bijwerkingen gehad, maar dat viel vandaag reuze mee gelukkig! En het spuiten was vandaag ook niet pijnlijk, verschilt bij mij echt per dag. Reken er wel op dat ik nog langer moet doorspuiten. Na 6 dagen een groot ei mag ik niet verwachten, al hoop ik het stiekem wel. Maar ben ook blij als er in ieder geval een groeiend ei te zien is
Vooral erg duizelig, en ook moe, hoofdpijn, misselijk. Gelukkig vandaag een stuk beter dus hoop dat het wennen aan de puregon is. Morgen om 9:50, ik laat je weten hoe het is gegaan!
Helaas geen ei groei Moet nu 100eh gaan spuiten en dan maandag terug. Had nog geen eisprong verwacht maar wel gehoopt op een groeiend eitje. Jij moet morgen hè? Hoe laat?
Ik ben op dag 5 begonnen met spuiten dus dit is cd 11. Ik moest 50 spuiten, en nu 100. Hoeveel spuit jij nu? Alvast veel succes morgen!
ik heb verleden maand puregon moeten spuiten.. omdat ik mee deed aan een studie moest ik 450 eenheden spuiten. Alvast heel veel succes!!
mnr: Ohkeej. Ik moest op cd 3 beginnen met spuiten. En morgen is dus dag 10. Hopelijk is er maandag wel wat aan het groeien meid!! Denise: 450 eh?? En wat heeft dat gedaan?? Groetjes!
Ja t was echt veel haha maar had uiteindelijk 8 goede eicellen! helaas leverde het geen bevruchting op..