provera

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jolien, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo allemaal.

Heel graag gaan wij voor een derde kindje...alleen het probleem is dat ik dus na de bevalling van de jongste niet meer ongesteld ben geweest.Vorige maand naar de gyn gegaan en alles zag er goed uit alleen was mijn baarmoederslijmvlies aan de dunne kant 3,1 mm..Bloed geprikt en inwendige echo gehad en alles zag er voor de rest super uit.Geen eisprong dus een kuurtje van 12 dagen provera mee gekregen.

Zaterdag de 7e september zat de kuur er op...en op heden nog steeds niet ongi.Testen zijn negatief en kan pas volgende week eind van de week bij de gyn terecht :(

Zijn er hier meer meiden bij wie provera niks doet?

groetjes Jolien

p.s mocht het hier verkeerd staan,sorry dan daarvoor:)

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoi Jolien,

Wat raar dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden na de provera. Meestal moet het binnen een week zijn.

Ik gebruik zelf ook provera en bij mij duurde het langst 8 dagen. Toen het ziekenhuis gebeld en kon dezelfde dag terecht. En je raad het al, daarna werd ik ongesteld.

Het duurt nog wel lang voordat je langs kan komen. Succes en hopelijk dient het zich snel aan.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik werd na 7 dagen na de laatste pil ongi. Die ochtend had ik naar het ziekenhuis gebeld, zij zeiden dat ik tot de 10 dagen moest wachten en daarna terug moest bellen. Een half uur na het telefoontje werd ik ongi :)

Maar bij jou duurt t wel erg lang. Ik zou gewoon ff naar de gyn bellen. Dat kan zijn dat je bms te dun was om afgestoten te worden:(

4. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Ik had donderdag de gyn gebeld en moest maar terug bellen als er maandag nog niks was.Dat dus gedaan en kan pas volgende week donderdag terecht...Ik word hier gewoon onzeker van,elke morgen testen en altijd omo wit.Niet erg want ik weet dat er meiden zijn die het veel moeilijker hebben,maar ik wil zo graag ongi worden!!
    Dank jullie voor jullie reactie's!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan. Heb ik ook gehad.
    Het is niet raar als provera niks doet als je geen baarmoederslijmvlies hebt opgebouwd; dan is er niks voor de provera om je ongesteldheid te veroorzaken.

Sterkte! Geef de moed niet op.

Deel Deze Pagina