Dag meiden Ik ben hier nieuw op deze site (net geregistreerd) ik lees wel al een lange tijdje mee maar nu heb ik even een vraagje. Ik heb altijd een cyclus tussen de 28-32 dagen. Nu zit ik vandaag op dag 32, maar ben nog steeds niet ongesteld. Mijn vorige menstruatie was op 23/12 ik weet niet juist wanneer mijn eisprong was dat was rond de 7of8ste januari vermoed ik. We willen al enkele maanden een kleintje en ik heb niet elke dag mijn temp. Kunnen meten en ik heb ook geen ovu testen gebruikt. Ik weet het dus niet zeker we hebben om de 2 dagen geklust dus denk wel dat er wel wat kans is om toch raak te zijn. Ik heb al zo’n 5 dagen heel veel menstruatiekrampen zonder dat ik ongesteld wordt anders heb ik enkel de dag voor mijn menstruatie en de dag dat ik mijn menstruatie krijg menstruatiekrampen. En eens die krampen beginnen stoppen ze niet zonder ongesteld te worden wat nu eigenlijk anders is. Ik heb nu al 5 dagen menstruatiekrampen en soms zijn ze helemaal weg, maar soms is het echt heftig en denk ik dat ik op da moment ongesteld ga worden... ik heb ook al enkele dagen heel veeeel wit/gele afscheiding (geen rekbare afscheiding) ma meer wat watterige afscheiding. Soms is het zo watterig da ik denk dat het menstruatie is.. Ik heb ook soms rammelende darmen. Precies of ik heb de hele dag niets gegeten terwijl ik eigenlijk niet zoo’n grote honger heb. Wat ik ook vooral merk is dat ik een krampend/stekend/zeurend raar gevoel heb links in mijn onderbuik en de pijn straalt uit naar mijn onderrug ,lies en heup. Ik ben zelden misselijk. Ik heb getest op 20 januari en op 22 januari beiden testen waren negatief nu ik heb wel wat te vroeg getest,maar was ongeduldig zoals de meeste dames die zeer graag zwanger willen geraken zijn Nu durf ik niet meer te testen. Ik heb steeds veel van dat witte afscheiding ipv menstruatie Ik hoop dat iemand me verder kan helpen en vertellen of iemand ook deze symptonen hadt bij haar zwangerschap... ik zit met heeel wat onzekerheid! Zal ik nu ongesteld worden of ben ik zwanger?!
De enige die dat Kan is een test.. Jou klachten kunnen wijzen op zowel Menstruatie als zwangerschap...
Durf echt niet te testen na die 2 negatieve testen nu ja ook al was ik me die testen misschien wa te vroeg ma toch pfff
Zonder dat je je eisprong weet is t moeilijk te zeggen. Ik zou vrijdag nog eens testen, en daarna gewoon een week wachten. Je kan zwanger zijn, maar het kan ook dat je een late eisprong gehad hebt.
Ik zou gewoon testen. Met een beetje geluk heb je zekerheid, met een beetje pech ben je nog niet verder maar dan heb je die mogelijkheid in ieder geval benut.
Morgenvroeg nog een testje doen en vrijdagochtend nog een keer. Als dat geen duidelijkheid geeft, kun je vrijdag eventueel je huisarts bellen. Lijkt mij niet fijn om in onzekerheid te zitten.. Succes!
@Eendje86 omdat ik niet juist weet wanneer mijn eisprong is geweest ma ik altijd al cyclus heb gehad tussen de 28-32 dagen en ik vandaag op dag 32 zit vermoed ik dat het vandaag als laatste zal zijn te zien op mn vorige cyclussen... echt heel onzeker! voel soms precies mn menstruatie aankomen, maar zonder resultaat! @Jenneke88 ja idd.. Als ik tot overmorgen nog niet ben zal ik dan nog is proberen te testen @manaolana nee hebk niet.. ja kweet maar heb zo’n schrik voor een teleurstelling beter ongesteld dan zo een witte test @Amelie alsk tot overmorgen nog ni ongesteld ben ga ik is testen @Nic87 khoop dak zo ver geraak om de huisarts op te belle na een pos. Test Allemaal bedankt voor jullie reacties!
dag Meiden ik ben vanmorgen ongesteld geworden het was meer aan de roze kant int begin en daarna was het bruinig oud bloed precies. Int begin Was het net als op mijn eerste menstruatiedag maar nu in de loop van de dag naar de avond toe heb ik helemaal geen bloeding meer. En anders heb ik dit niet.... echt raaar. Eerst die krampen 5 dagen eerder wa ik normaal ni heb alsk ongesteld moe worden kheb enkel de dag zelf krampen of soms een dagje daarvoor. En nu met da stoppen van die bloedingen... kan het nog zijn dat ik zwanger ben of niet? Is dit menstruatie of wat is het?