Provera

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mariebel, Jun 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik denk dat je echt even moet wachten tot het echt doorbreekt, maar voor de zekerheid kan je misschien beter de gyn even bellen.

Ik hoop met je mee dat je nu eindelijk goed ongesteld wordt.

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb nog een vraagje?

Kun je ook 2 keer ongesteld worden van 1 kuur provera?

Ik ben namelijk 16 juli ongesteld geweest en vandaag na een week bruinverlies heb ik weer bloedverlies.. het is nog te vroeg om het denk ik een ongesteldheid te noemen, maar daarom wel mijn vraag kan het of zou dit dat een natuurlijke ongesteldheid wezen?

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

pfff goeie vraag, ik heb lang provera geslikt en slik het nu weer,
    maar dit heb ik nooit gehad.
    dus sorry, kan je daar niet mee helpen meid,

liefs sam

4. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Het lijkt me raar dat je 2 keer ongesteld wordt van Provera. Maar wie weet dat het wel kan. Ik zou de Gyn even bellen hierover.

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Vrijdag moet ik naar de gyno toe, misschien kan het hij zelf "bekijken"..
    Het is wel vrij donker maar het is toch echt bloed en ik kan het niet meer met een inlegkruisje af..

Ik vind het allemaal maar vreemd.. en een beetje beangstigend..

6. sam mv kylian

vreemd meid.
    maar idd gelijk even vragen vrijdag bij de gyn en als ej eht echt niet vertrouwd bel je gelijk toch even

liefs sam

7. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Hoe is het bij iedereen?

Hope ben je al ongesteld geworden?

Hier gaat het goed. Veel klussen, want wie weet heb ik deze week mijn eisprong, je kunt nooit weten. hihi :)

8. sam mv kylian

spannend meid,
    veel klussen dan, ik duim mee.
    ik ben zondag begonnen met provera slikkn, dus nog ff wachten en dan clomid en dan mag ik er ook tegenaan :)

9. sam mv kylian

hoi had even een vraagje, kan me dit nl noiet herinneren van de vorige keer.
    maar van de provera slikken, kun je het dara zuur van krijgen.
    heb daar nooit last van en nu pfff, als 2 dagen lang :(

liefs sam

10. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Bedoel je zuurbranden? Ik had daar geen last van. Mar wie weet, staat er niks over in de bijsluiter.

Het kan zijn dat je niet genoeg hebt gegeten als je de pil neemt. Er staat in de bijsluiter dat je hem het beste na je ontbijt in kan nemen. Misschien heeft het daar mee te maken.

11. sam mv kylian

bedoel idd zuurbranden.
    en ik heb geen bijsluiter meegekregen dus kan het niet opzoeken.
    dus wist ook niet meer van na het ontbijt dan ga ik dat iig proberen,
    thanxx

12. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    @ laurafay, ja hoor afgelopen maandag ongi geworden en hartstikke blij.
    Ik hoop dat nu mijn eisprong ook vanzelf op gang komt.
    En bij jou, hoe staat het ervoor?

13. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb eigenlijk ook nooit het zuur, maar inderdaad vorige week dat ik nog aan de Provera zat, heb ik er ook een paar avondjes last van gehad. Dus wie weet inderdaad toch een bijwerking :rolleyes: .

Wat fijn voor je Hope, dat je ongi bent geworden! Is het bij jou echt een duidelijke en normale menstruatie? Na m'n 3e pilletje kreeg ik al last van bruiverlies, dit ging langzaam over in licht bloedverlies, dit heb ik nu alweer een hele week en krijg nu de indruk dat het bloed alweer minder wordt. Kan ik dit nu tot een ongi rekenen?! :( Ik verlies nooit echt heel veel bloed, maar dit was zeg maar net of ik ben blijven hangen op dag 2 van m'n menstruatie. (duidelijk of niet :oops: )

Naja afwachten duimen dat ik snel alles weer op eigen houtje kan ;) en dat we weer verder kunnen met klussen!

Liefs

14. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb eigenlijk ook nooit het zuur, maar inderdaad vorige week dat ik nog aan de Provera zat, heb ik er ook een paar avondjes last van gehad. Dus wie weet inderdaad toch een bijwerking :rolleyes: .

Wat fijn voor je Hope, dat je ongi bent geworden! Is het bij jou echt een duidelijke en normale menstruatie? Na m'n 3e pilletje kreeg ik al last van bruiverlies, dit ging langzaam over in licht bloedverlies, dit heb ik nu alweer een hele week en krijg nu de indruk dat het bloed alweer minder wordt. Kan ik dit nu tot een ongi rekenen?! :( Ik verlies nooit echt heel veel bloed, maar dit was zeg maar net of ik ben blijven hangen op dag 2 van m'n menstruatie. (duidelijk of niet :oops: )

Naja afwachten dat ik snel alles weer op eigen houtje kan ;) en dat we weer verder kunnen met klussen!

Liefs

15. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Het staat er goed voor. Nou ja, mijn volgende menstruatie afwachten natuurlijk, dan weet ik pas of mijn lichaam het zelf allemaal weer oppakt. Maar heb het gevoel dat het wel goed gaat komen. Maar goedm nog even afwachten dus.

16. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Ik duim voor je en voor mezelf dat onze cyclussen weer normaal hun werk gaan doen.
    Dan pas hebben we een eerlijke kans om zwanger te raken, toch?

Succes ermee.

17. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Ja, we gaan beide hard aan het duimen.

Jij ook heel veel succes, dat we nu maar gauw zwanger zullen worden.

18. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Pfff nu zit ik weer in de onzekerheid van Provera.. :cry:
    Of mijn lichaam werkt totaal niet mee..
    Het is nu al ruim 2 weken geleden dat ik ben begonnen met provera.. na een week kreeg ik bruinverlies en deze is nu sinds 2 dagen weer verdwenen.. en er is geen spoortje meer te zien..

Ik kan gewoon goed merken dat mijn humeur er goed onder te lijden heeft want het janken staat mij nader dan het lachen.. :cry: (of zou dit toch een teken wezen dat het er nog aankomt)

Wat zouden jullie doen, nog een weekje afwachten of bellen...

Groetjes Joyce

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    he meiden, misschien is het een stomme vraag maar kregen (krijgen) jullie van de provera ook last van prikkelbaarheid? ben het nu voor de eerste keer aan het slikken, maar het is echt ernstig! moet nu nog 2 pillen slikken van de 5 en het lijkt alsof het steeds erger word!

alvast bedankt!

kusz

patje

20. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee patje!
    ik heb er zelf gelukkig geen last van gehad,
    maar mijn gyn vroeg mij toen ik het gebruikte wel 10 keer of ik er geen depressiviteit van kreeg....
    en hier heb ik wel vaker over die vervelende bijwerkingen gelezen... staat ook in de bijsluiter!
    veel sterkte meis,
    ik hoop dat de provera goed zijn werk doet, en dat je het daarna lang niet nodig zult hebben!
    liefs elfje

Share This Page