Provider ben.. ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Mijn mobiele abbonement loopt volgende maand af en ben op zoek naar een nieuwe. Nu heeft Ben leuke aanbiedingen.. wie heeft er ook Ben en kan me vertellen hoe het bereik is, of ze bereikbaar zijn voor klanten etc etc.. Deel je ervaringen :D

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik ken het alleen nog van toen ze net bestonden. Had toen goed bereik, geen klachten ofzo. Maar geen idee hoe het nu is.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik had vroeger ben en nu weer. Ik heb het altijd de beste provider gevonden. Goede klantenservice en overal bereik.

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik ga ws ook weer switchen :)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als je geen nieuwe telefoon wilt zou je kunnen kiezen voor een sim only abbonement.
    Dit is echt stukken goedkoper dan een gewoon abbonement!
    Ik heb sim only van vodafone.
    Ik betaal 8,95 per maand en heb hiervoor 250 belminuten en 75 smsjes.

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik zoek ook een sim only, maar die zijn juist bij ben flink in de aanbieding..;)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zijn inderdaad goeie aanbiedingen ja!

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    OOOniet doen, niet doen aub!!! Geen ben of t- mobile.
    Heb het ook gehad. Kon in huis alleen maar 112 bellen om ook maar iets van een ontvangst te hebben moest ik met mijn hoofd in de vensterbank hangen. Met een beetje geluk had ik dan bereik. Kwam ik toen Angelslo uit ging het goed maar dan waren er nog veel dode plekken zeg maar.

Sucses met kiezen

Janna

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb ook een Ben abonnement. Heel tevreden over, altijd bereik en zeer zeker goedkoop! Je kan op de site van Ben een test doen over hoe het bereik in jou buurt is. Je word dat doorgelinkt naar de website van T-mobile.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als ze via het t mobile netwerk werken, dan zou ik persoonlijk het abbonement niet nemen.
    Mijn man is militair en komt echt overal in Nederland, hij heeft ooit t mobile gehad en had echt heel vaak geen bereik.

11. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb sinds een weekje sim only regelmatig van ben.
    Waar ik woon heb ik over het algemeen erg slecht bereik,maar tot nu toe werkt het perfect.Nog niks te klagen.
    En erg goedkoop.Vind het ook heel fijn dat je niet meteen aan een jaarcontract ofzo vast zit.

Deel Deze Pagina