Gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jaja1981, 5 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja1981

jaja1981 Lid

5 mei 2007
    6
    0
    0
    ziekenverzogende
    arnhem
    Hallo Allemaal

Ik ben 30 maart dit jaar gestopt met de pil.
    Breekt dus een spannende tijd aan nu had ik zondag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet.
    Nu weet ik dat als je stopt met de pil je lichaam nodig heeft om om te schakelen.
    IK heb ook wel in mijn hoofd dat het vaak niet in 1 keer raak kan zijn.

Maar toch begint het een beetje te kriebelen zla het dan toch raak zijn?

Wetenm jullie hoelang het ongeveer duurt voordat je lichaam het weer zelf regelt met de menstruatie.

Alvast bedankt jaja

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi,

bij mij duurde het 8 weken.. ik werd namelijk 8 weken niet ngi daarna wel weer gewoon normaal..

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dit verschilt per persoon, voor je helemaal bent onpilt kan soms wel een jaar duren. Bij mij duurde de eerste cycli ongeveer twee weken, maar dat komt bijna niet voor, tenminste hier nog niemand over gehoord.

Enne...bijna iedereen vraag zich aan het einde van z'n cyclus of het niet toch raak is, ook al neem je voor dat dit niet zo is. Helemaal normaal dus.

Succes met zwanger worden!

4. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Ik ben sinds 9 april gestopt met de pil. Het rare was dat er allerlei rare klachten zoals pijn in de buik, zere tepels enz bij kwamen. Dit had ik anders nooit. Het gevoel van al zwanger zijn. Kon natuurlijk niet, maar die klachten had ik wel.

Ontpillen, heel fijn (not).

Geduld is een schone zaak.

Groetjes jose

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik werd precies na 28 dagen ongesteld en daarna niet meer. Zie banner voor resultaat.
    Maar pin je hier niet op vast, bij sommige meiden duurt het echt best lang voor ze uberhaupt weer ongesteld worden. Daarnaast moet je dan ook nog zwanger zien te raken.
    Ik beschouw mezelf echt als een geluksvogel, had nooit verwacht dat het zo snel al raak zou zijn.

Liefs,
    Duveldraakje

6. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Er bestaat al een soortgelijk onderwerp als dit: Net gestopt met de pil. Kom daar ook bij zou ik zeggen.

EN veel succes met zwanger worden.

Gr. Kat

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik was de eerste maand netjes na 28 dagen ongesteld..daarna meer wel als niet ongesteld! Ik denk echt dat het voor iedereen echt heel anders is dat het niet te vergelijken valt!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    net als wup de eerste maand gewoon en daarna nu dus al net een jaar erg onregelmatig maar ik hoop dat het jou wel snel zal lukken meid veel succes

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    werd direct op tijd ongi 26 dagen en daarna 28 dagen telkens.
    ontpillen niet zo heeeel veel van gemerkt.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hoi lana dan heb jij geluk gehad k zou willen dat ik dat ook had na het stoppen met de pil erg onregelmatige cyclus nu net een jaar met het stoppen k heb gisteren een verwijsbriefje ekregen insallah zal het binnen kort lukken:)

11. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He jaja,

Ik heb geen last van ontpillen.
    Ik was 3 dagen overtijd en dat is gewoon heel netjes als je net gestopt bent met de pil.
    Ik was ook heel bang dat ik de eerste tijd niet ongi zou worden.
    Maar bij mij is alles goed gegaan en heb nergens last van.

Dus dat kan ook makkelijk!
    Ik wens je heel veel succes in deze spannende tijd.
    Enne.... het kan makkelijk in 1 keer raak zijn. Dat is bij mijn vriendin ook gebeurt!
    Dus succes ermee!

Liefs Annika!

12. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Zo zie je maar weer, bij iedereen is het weer anders. Maar dat van je vriendin, in meteen zwanger, is meer een uitzondering hoor! Ga je daar niet op blind staren!

13. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Eerste ronde zonder pil kwam op gang na 26 dagen, afgelopen ronde heb ik er 30 dagen op moeten wachten. Per persoon heeeel verschillend!

Succes

14. jaja1981

jaja1981 Lid

5 mei 2007
    6
    0
    0
    ziekenverzogende
    arnhem
    Hallo Allemaal

Bedankt voor jullie reactie ben nu een week overtijd en heb me voor genomen om volgende week donderdag een test te gaan doen anders maak ik mezelf helemaal gek.
    Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen.

Allemaal veel sucses

liefs jaja

15. kuikie

kuikie Nieuw lid

6 mei 2007
    2
    0
    0
    Juf
    Heemskerk
    Hallo allemaal,

Ik ben 17 maart gestopt met de pil, nadat ik deze 12 jaar heb gebruikt. Ik heb nu net mijn eerste pilloze menstruatie achter de rug en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn lichaam even niet meer snap. :(
    Eerst een week lang alleen maar wat "druppeltjes", dan 4 dagen normaal ongesteld, en daarna nog een aantal dagen gedruppel. Ik heb dus ook even geen idee wat ik nu als eerste dag van de cyclus moet rekenen.
    Mijn oplossing voor een lichaam dat waarschijnlijk nog wel even aan het rommelen is voordat alles weer normaal is: Ik wacht gewoon even een maandje met proberen. Heb trouwens ook gelezen dat in de eerste 2 maanden na het stoppen met de pil de kans op een tweeling groter is dan normaal (gelezen op www.zwangerstraks.nl).
    Ik probeer mezelf ook niet helemaal gek te maken, omdat we nog maar net zijn begonnen, maar het is ook allemaal zo nieuw en vreemd voor ons. Ik voel me af en toe totaal onwetend... Maar leuk is het wel!

Groetjes, Kuikie

Deel Deze Pagina