Ik MOET vanavond de wedstrijd zien. Maar zit met mijn kont in Parijs. Oftewel ik heb een VPN nodig. Nu zit ik al uren te zoeken naar een Proxy die toch live-stream kan afspelen of een VPN die werkt! Wie kan mij helpen aan een (werkende) VPN ? Ik had er eindelijk 1 gevonden en mij zojuist aangemeld (bij VPNxs) , maar mijn (gratis) account moet handmatig worden gecontroleerd. Dit kan 24 uur duren. *ARGGG* De wedstrijd begint over 6,5 uur. .. dat kan dus een probleem zijn. Daarnaast weet ik niet eens of deze VPN wel werkt. Wie o wie redt mij? (Super bedankt trouwens voor de VPN de afgelopen keer! (Zonnestraal2, en anderen). Ik heb de wedstrijd kunnen zien op mijn telefoon! )
Heb mijn man eens even opdracht gegeven er eentje te zoeken voor je hoop dat hij er aan toekomt buiten alle vergaderingen om vanmiddag hij is namelijk gewoon aan het werk
Dankjewel !! Mijn vriend zou ook gaan zoeken tussen zijn werk door. .. heb nog niets van hem vernomen, haha
Snel naar Nederland reizen moet te doen zijn in 5 uur even over de grens kijken hihi. ( grapje) Zou het echt niet weten meis ben een digibeet.
Je kunt die app op je tablet downloaden dan kun je hem weer 3 dagen gebruiken. Opzich is het niet duur ik heb iets van 5 betaald voor het hele jaar
Deze keer kijk ik gewoon via de computer (Imac) De vorige keer hadden we een tuinfeestje. Vandaar dat ik op mijn telefoon wou kijken. - Ik heb geen tablet. We hebben geprobeerd om VPN1Click te downloaden op de computer, maar hij kan of geen verbinding maken met Nederland of de server is te druk. Misschien is betalen dan toch een optie. Ik gaat even overleggen met mijn vriend.
Hmmm.. met Hideman wil NOS.nl - Nieuws, Sport en Evenementen op Radio, TV en Internet | Nederlandse Omroep Stichting niet eens laden. Ben ik lekker mee ..
@ evietje, jawel, maar niet de Nederlandse wedstrijd. @ dirksmama, nee. Sommige wedstrijden worden gratis op tf1 uitgezonden (zegmaar de Franse Ned. 1). Nederland - Australie wordt alleen uitgezonden op extra zenders zoals Canaal+ en zo. (en die hebben we niet, helaas) @ Roozjuh, Daar heb ik naar gekeken. Maar ik ben eigenlijk opzoek naar gratis en voor niets. Er wordt veel (betaald) VNP aangeboden, maar ze werken zeker niet allemaal. Het is goed zoeken dus.