Bijna 1 en geen nr 3 of gewone melk...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ladydd, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    afgelopen week hadde we de voeding op nr 2 gaven we dus altijd nog hihi..
    mn man had dus drie meegenomen waar ik niet van af wis dat ze die hadden.. en een gewone pak melk.

proberen maar niets willen drinken gisteren de hele dag niet :S verder goed te pas en slapen ook geen probleem door geweest ..

Maar nu wil ze alleen nr 2 en niets anders haha

wat zouden jullie doen?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Blijven aanbieden... of mengen met 2 en zo langzaam over op gewone melk. Opvolgmelk 3 vind ik sowieso onzin :)

3. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd dat zeiden we net tegen elkaar :D
    Net flesje nr2 helemaal op

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hier lust dochterlief ook geen gewone melk. Alles geprobeerd, lauw, warm, koud, biologisch, Arla, vol, halfvol, ze lust het niet. Ik heb toen karnemelk gepakt met een drupje diksap en ja hoor, dat lust ze!

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Nou weet ik niet helemaal zeker of mijn zoontje nou wel of geen nr 3 voeding gehad heeft maar vlak na zijn eerste verjaardag besloot hij dat zijn fles om 19.30 niet meer nodig was, ik heb hem ook alle vormen van gewone melk aangeboden, ook met een beetje roosvicee of honing maar hij lust het niet! Dan maar niet! Hij krijgt boter op brood en eet graag kaas, hij drinkt nou bij het ontbijt en lunch magere yoghurt drink met een smaakje. Hij groeit goed en is op een verkoudheid na nooit ziek.

6. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik las laatst een stuk dat melk voor zuigelingen ontzettend goed is maar na het eerste jaar juist niet meer.

Ga even googlen....

7. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    In mijn familie komen wat darmkwalen voor, mijn moeder heeft bv het prikkelbare darmsyndroom en wanneer zij gewone melk drinkt krijgt ze ontzettend veel last van haar darmen en zij is niet de enige! Heb je link verder niet gelezen maar de arts waar m'n moeder geweest is zij dat gewone melk heel slecht is voor je darmen omdat je darmen een bepaald eiwit niet kan afbreken, sommige krijgen daar last van en sommigen niet! Melkproducten zoals yoghurt en kaas was dan weer en ander verhaal ofzo maar hoe dat zit weet ik niet precies meer.

8. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ja precies dat staat in het artikel.

Ik zelf vind melk heerlijk..! Op sommige dagen dronk ik rustig een liter 😬.
    Nu ik veel minder drink, 1/2 glazen per week, heb ik zoveel minder kwaaltjes.!

Deel Deze Pagina