Onze dochter is gek op yoghurt ( zonder iets er door ) Maar kwark, vindt ze 10x niks. Ik heb al verschillende merken geprobeerd, en het beste wat ze nog eet is die van de Melkan. Welk merk kwark gebruiken jullie ??
Ik gebruik griekse yoghurt dat is dikker dsn gewone yoghurt. Kwark eigenlijk nooit geprobeerd. .. Dus ik lees even mee
Ik mis even iets: waarom zou je dochtertje kwark moeten eten als ze yoghurt prima eet? Ze is nog zo jong en misschien lust ze het wel nooit.
Ze MOET niks Misschien gaat ze het idd nooit lusten, maar daarom mag/kan ik haar nu toch wel aan de smaken/producten laten wennen. Net zoals dat je dat ook met groenten doet.
Hier geven we Griekse yoghurt omdat ze anders niet genoeg zuivel binneb krijgt.. Ze moet het hier t liefst dus wel ..Gelukkig is ze er helemaal gek op
Natuurlijk mag dat, maar het kwam op mij over of je heel graag wilt dat ze kwark eet. Waarom anders verschillende merken uitproberen? Ik zou het gewoon over een maand ofzo nog eens proberen.
Hier hebben we nu kwarkolino gegeven (van die babytoetjes)...smullen geblazen! Is natuurlijk niet zo puur als 'echte' kwark...maar als af-en-toe-toetjes...
Hier griekse yoghurt met limonade en kloddertje slagroom voor mijn dochtertje. Vind ze echt heerlijk. Danoontje vind ze ook erg lekker of tjakka.
Dames, vanaf welke leeftijd mogen kleintjes 'echte' yoghurt in de zin van Griekse Yoghurt? Ik begreep dat dat pas 'mocht' vanaf 9 maand...? Vandaar dat ik nu maar 'baby-yoghurt' in de zin van Yogolino geef (vanaf 6 mnd) en hij vindt het heerlijk...
Ik gaf het met 6, 5 maand geen idee eigenlijk vanaf Waneer t "mag" zal t wel even opzoeken. Ik geef de Griekse yoghurt kaal zonder smaakjes enz.
Griekse yoghurt kan wel vanaf 7 maanden dacht ik, al zijn ze hier in België niet zo happig op melkproducten voor 12 maanden. Hier heb ik het met 8 maanden gegeven en ze is er dol op.
Ik mocht het geven vanaf 6 maanden gecorrigeerde leeftijd. In het introductie schema van Kleintjes staat 7-9 maanden.