Hallo, Mijn dochter heeft met 6 weken friso allergy care voorgeschreven gekregen door de KA. Ze huilde erg veel, erge buikkrampen, heel onrustig, reflux, niet lekker in haar vel zitten. Nu moest ik vorige week donderdag de provocatietest gaan doen, ze was onrustig geworden had wat buikkrampen en diaree. Afgelopen donderdag het tweede zakje testvoeding gegeven. hier lijkt ze ook op te reageren, onrustig tijdens het slapen, minder vrolijk, lijkt soms buikkrampen te hebben. Maar nu weet ik niet welk zakje ik 'aan moet wijzen' bij de KA. Bij de eerste testvoeding kan ze een lichte buikgriep hebben gehad, had haar zus ook. Maar ze heeft nu ook niet echt hele overduidelijke klachten. Maar ze reageerd zo goed op de voeding, dat ik niet kan geloven dat ze deze voeding niet nodig heeft. Wat kan ik doen?
Hoi! Misschien kan je dit verhaal zo bij de huisarts aangeven en kan hij je vertellen wat je het beste kunt doen. Misschien mag je de test nog een keer overdoen vanwege een griepje of heeft hij een ander advies. Succes! Groetjes Linda