Hoop dat het werkt! Hier heeft ze ook weer uitslag en vuurrode wangen. Volgens mij weer eczeem. Maar ook op beentjes wat uitslag. Waar dat nu weer van komt... Misschien varkensvlees, ze heeft vanmiddag van ons een hapje gehad en bij de oppas een stukje droge worst. Kan me niet voorstellen dat het van het ene theelepeltje soja komt wat ik heb gegeten, als het ergens in verwerkt zit kon ik het de laatste tijd in elk geval gewoon eten. Naja nu maar even heel goed opletten wat ze binnen krijgt.
@Antje...hie gaat het eigenlijk helemala goed! Finn heeft wel eczeem, maar aangezien ik ook een slechte huid heb en mij moeder een huidziekte heeft, zal dat wel gewoon in zijn genen zitten! Met eten gaat het ook super! Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal mee gaat vallen hoor! Het is toch lastig! Het scheelt dat wij een dubbelblinde provocatie in het ziekenhuis hebben gedaan. Dit was de tweede keer en er kwam helemaal niets uit, geen enkele reactie.
@ Red, zat er in die worst niet iets van melk dan? Veel vlees (broodbeleg) bevat melk. Lastig is dat gissen hè. @ Sarah, fijn dat het zo goed gaat met Finn. Milan heeft het eczeem ook van mij. Alleen komt het bij hem tot uiting bij eten. Verder is zijn huidje altijd rustig. Finn had toen toch ook die huidpriktest gekregen? Tijdje terug heb ik daarom gevraagd bij de ha, zodat we hemzelf niet hoeven te belasten, maar ze wilt die niet doen voor zijn 6e jaar, grrr. Vanmorgen wel dunne ontlasting en de nacht weer onrustig. Manlief slaapt naast hem op de kamer en zei: de onrust 's nachts is weer precies als een jaar geleden. Hij denkt dat het dus komt door de melk. Na de week rust zullen we het met zekerheid weten.
@Antje, dat zou kunnen. Volgens de oppas was het wel van rundvlees. Maar bleek dat ze van papa ook aan zijn yoghurt schaaltje had gezeten. Hier ook eerst maar even een week rust.
*breekt in* Vraagje; ik lees over onrustige nachten, hoe zien die er uit dan? Wij zijn bezig met elimineren en provoceren, als ze al kma heeft dan waarschijnlijk een lichte variant. Ze is echter slechte nachtslaper, slaapt wel maar we moeten er tig keren uit omdat ze niet verder slaapt zonder speen. Maar misschien komt het wel door de allergie zit ik me dus nu opeens te bedenken door jullie verhalen?
Hier huilt ze dan, laat vaak scheetjes, wil dan de borst en gaat vervolgens weer slapen. Borst is hier ook een troostmiddel en toen ze nog heel klein was, wilde ze ook heel vaak drinken tegen de pijn/onrust.
Hier is het dan veel bewegen in zijn slaap, krabben en huilen in zijn slaap. Het lijkt dan alsof hij ergens pijn heeft. Ook kan hij vaker wakker worden dan.